Ja wij komen donderdag jullie kant op! We zijn idd erg zenuwachtig aan het worden, hoewel het eigenlijk nog heel onwerkelijk is. We hebben vrijdag afscheid genomen op ons werk dus morgen kunnen we gewoon iets langer in bed blijven liggen en dus zijn de laatste dingen geregeld. Morgenmiddag gaan we ons uitschrijven uit de gemeente en dan zijn we er echt klaar voor. Onze laatste dagen hier in NL zijn nog wel erg volgepland met bezoekjes aan vrienden en familie enzo, maar dat hoort erbij en is ook heel leuk.We moeten ze strax natuurlijk een heeeele tijd missen! Wij houden trouwens een weblog bij op www.chotmatopcuracao.waarbenjij.nu zijn er meer mensen die een weblog hebben? Vind ik wel leuk om te lezen ![]()
En hoe was de borrel? Ik kon er helaas niet bij zijn, moest werken ![]()
Maar de 2e staat gepland toch voor 2 okt? Wil heel graag nieuwe mensen leren kennen om leuke/gezellige dingen mee te doen. Iemand zin om een x af te spreken?
Groetjes.
Hee traveler!
Hoe lang ben je al op het eiland? Ik weet namelijk hoe irritant het is om hier te zijn en niemand te kennen! Dus mocht je graag eerder af willen spreken dan 1 oktober. Laat het maar weten.
Nou anders gewoon weer een voorstel voor pre-borrel: komende donderdag 21.00u. bij de tijd?
Groetjes Nienkke
Hey Nienke, ben nu ongeveer 2 weken op het eiland en jij? Heb je al een baan enzo?
Lijkt me leuk om eerder af te spreken. Wat betreft de borrel, goed plan
maar is een andere avond evt. ook een optie?
Groetjes
Hoi allemaal! Wat gezellig zeg die welkomstborrel! Ik ben 24 jaar en ga vanaf december voor onbepaalde tijd naar Curacao. Erg spannend! Ik ken daar verder ook helemaal niemand, dus het lijkt me leuk om met wat mensen in contact te komen.
mijn site is desireekamphuis.waarbenjij.nu
ik moet nog 13 dagen wachten voordat ik in de lucht zit,
kan niet wachten! dan eerst 2 heerlijke weken vrij en dan stage
haha stage van 7 tot 1 ook best goed geregeld dacht ik zo;)
Ik ben ook wel voor een preborrel, bijvoorbeeld dit weekend op zaterdag of zondag? Dan ben ik er ook bij
Ik kan het me nog bijna niet voorstellen hoor dat ik dit weekend op Curacao woon … Wie doet er allemaal mee ??
Dit is de lijst tot nu toe in elk geval:
Charlotte - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Matthijs - 28 jaar - vertrek 17 september 2009 - voor een jaar
Sabina - 26 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Sjoerd - 29 jaar - vertrek 31 augustus 2009 - voor altijd
Daisy - 18 jaar - vertrek 28 augustus 2009 - voor ?
Simone - 23 jaar - vertrek 21 juli 2009 - voor een half jaar
Joost - 22 jaar - vertrek 12 augustus 2009 - voor een half jaar
Veronique - 21 jaar - vertrek februari 2010 - voor 5 maanden
Shelley - 24 jaar - is al op het eiland - voor altijd
Going 88 (Lydia) - 21 jaar - vertrek 27 augustus 2009 - voor een half jaar
Sarita - 23 jaar - vertrek 1 september 2009 - voor 9 maanden
Feike - 27 jaar - vertrek half september - voor een jaar
Liesbeth - 21 jaar - vertrek 4 oktober 2009 - voor 2 maanden
Marieke - 26 jaar - vertrek 1 oktober 2009 - voor 2 maanden
Maud - 23 jaar - vertrek 26 september 2009 - voor 4 maanden
Tineke - 26 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Dennis - 22 jaar - is al op het eiland - voor een jaar
Matthieu - 23 jaar - 1 november 2009 - voor 10 maanden
Anne - 23 jaar - 14 oktober 2009 - voor 6,5 maand
Monique - 44 jaar - begin september 2009 - voor altijd
Twan - 46 jaar - begin september 2009 - voor altijd
Lissy - 20 jaar - 23 augustus 2009 - voor een jaar
Toon - 19 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Mick - 20 jaar - 26 augustus 2009 - voor een half jaar
Nienke - 25 jaar - is al op het eiland - voor onbepaalde tijd
Wietske - 20 jaar - januari 2010 - voor een half jaar
Robbert - 22 jaar - 22 augustus 2009 - voor een jaar
Josje - … jaar - januari/februari 2010 - voor …
Biesje - 22 jaar - 21 oktober 2009 - voor een jaar
Justin - 26 jaar - 21 oktober 2009 - voor een jaar
Suus - 21 jaar - is al op het eiland - voor 3 maanden
Desiree - 20 jaar - 28 september 2009 - voor 6 maanden
Mandy - … jaar - 5 december 2009 - voor 2 maanden
Zara - 24 jaar - december 2009 - voor onbepaalde tijd
ik denk dat ik de pre borrel ook wel haal. Vertrek vrijdag tot snel allemaal
Echt leuk dat er zo veel mensen nieuw zijn op het eiland! Zijn er nog meer mensen op zoek naar woonruimte? Wil iemand eventueel samen huren? Ik ben daar vanaf december (onbepaalde tijd). Mijn werkgever vertelde me dat het een stuk scheelt wanneer je samen iets huurt. Ben benieuwd!
Groetjes!
Hallo allemaal, gaat de pre borrel nog door voor a.s donderdag of is het een andere dag/tijdstip geworden.
@ Zara, wat gaaf dat je ook voor onb. tijd wilt blijven. Misschien idd leuk om samen iets te huren. Laat maar weten als je interesse hebt.
@ Chotje, ik ben van de partij met de pre borrel voor het weekend, miss zondag leuk tijdens happy hour bij Mambo? Gek idee he dat je straks gewoon op Korsou woont ![]()
Lijkt me leuk om iig een hoop mensen te leren kennen en gezien de lijst zijn er genoeg mensen die er hetzelfde over denken ![]()
Ik ben voor zondag hoor! Ik vertrek morgen … zit nu nog gewoon aan de eettafel bij mams en vanaf morgen woon ik op Curacao, erggg vreemd. Maar zou super leuk zijn om zondag alvast te daten. Laat maar weten waar en wanneer, ik ben van de partij dan ![]()
@ Feike: Jij komt vrijdag, leuk! Goeie reis alvast en lijkt me leuk als je ook op de pre borrel bent zondag!
charlotte ik wou je vast een hele goeie reis wensen
heel veel pleizer en tot over een paar weken!
Feike ook een hele goeie reis vrijdag!!
aaargh ik moet nog 12 nachtjes slapen vloog de tijd maar is een x>>>
Hihi ja dank je! Ik vind dat de tijd enorm vliegt… we gingen twee weken in het huis van mijn broer en dat is alweer voorbij. Ik vind het echt voorbij gevlogen de tijd. Ben benieuwd of de tijd in Cura ook zo snel gaat! Ppff spannend, laatste nachtje in NL voorlopig!
nou ik hoop dat ik op de welkomstborrel weer borrels durf te drinken… Vandaag van alle vrienden afscheid genomen (uiteraard in de kroeg) huilen bij ramses shaffy natuurlijk :S laatste dagen pfffffffffffff spannend maar wel leuk
hihi feike
ik heb me afscheidsfeest een maand geleden al gehad. toen zou ik de27e nog vliegen haha. bij mij was het ook zwaar borrelen.
vandaag beetje laatste dingetjes gehaald van het weekend nog bruiloft en een ander feest dus das ook zo voorbij en dan nog 1 weekje ![]()
Halloooo nou ik ben er hoor! Ppfff wat moeilijk idd om afscheid te nemen van iedereen. Onze familie en vrienden waren gekomen naar Schiphol en daar hebben we toch wel eventjes wat traantjes gelaten, tis echt heel dubbel. Maar goed als je eenmaal in het vliegtuig zit en weet dat je alles geregeld hebt en er dus nix meer aan kan doen dan kun je een beetje ontspannen. Wij zitten nu heeerlijk in ons nieuwe huisje met onze laptop op schoot en nemen zo een duik in ons zwembad:) Wat een leven! Ik ben wel benieuwd of we nog een borrel gaan doen dit weekend, wie heeft er zin om mee te doen??
Hey imigrantjes,
Welkom op Curacao.
Geen last van een jet-lag???
Ik weet niet of we naar de borrel komen want Twan heeft de hele week gewerkt.
Maar ff voor de duidelijkheid…
Waar is het en wanneer precies.
Er word namelijk wel elke keer over de borrel gesproken maar ik kan zo 123 niet terughalen waar het ook al weer gehouden word. Op de hyves pagina kan ik het ook niet meteen vinden.
Ik ben denk ik gewoon heel erg kippig hahahahaha
Zal de leeftijd met zich meebrengen!!!
Gr.
Moon
OH…
Ik vergeet helemaal te vragen,
wat zijn jullie eerste indrukken van Curacao en hoe was de reis
De oorspronkelijke welkomstborrel is 2 okt. We hebben nog niet echt een plek en tijd afgesproken. Op hyves had Shelley gevraagd wat we vonden van de Caracasbaai en dan zelf hapjes en drankjes mee te nemen en daar had iedereen positief op gereageerd dus volgens mij gaat dat het worden. Er zijn alleen weinig mensen meer actief op de hyves, dus ik kijk wel ffies hoe het gaat worden en anders spreken we zelf iets af.In elk geval 2 okt. En een aantal mensen vroegen hier of het al eerder kon dus vandaar dat we mss dit weekend al opperden. Maar of er dan veel mensen komen??
Hier is trouwens verder alles oke
Goede vlucht gehad en nu lekker wennen en verkennen!