Yep…er kunnen nu samenvattingsmails worden verstuurd over welke topics er afgelopen maand aangemaakt zijn en wat populaire topics en reacties zijn. Had je die ook al ontvangen?
Vaya, vaya!
Ik heb afgelopen vrijdag een samenvattingsmail gekregen. Ben daar net pas achter gekomen daar het in de SPAM zat.
Idd heel lang geleden maar ik zie dat de die-hards alweer rondstruinen op het forum, de Wizard, Zaan, C4th, Kees…
Het werd wel tijd om weer eens een borrel te pakken in de bar!
Pff het gaat in mijn geval zeker even duren voordat ik weer gewend ben aan het forum.
Ik vind het erg lastig dat de laatste post helemaal onderaan staat. Zou het niet overzichtelijker zijn om de laatste post bovenaan te plaatsen?
Welkom terug! ![]()
Ai…dat zal dan wel vaker gebeuren. Kun je de mail kenmerken als geen spam? Dat signaal gaat dan ook naar de mailprovider (Gmail, Microsoft, etc) die daar dan bij anderen ook rekening mee houdt.
Bij de vorige forumsoftware was de laatste post ook onderaan dacht ik? Ik vind het zelf lastig dat je op een specifieke reactie kunt reageren, maar dat dit niet altijd duidelijk te zien is. Zelf vind ik quoten handiger, maar heb nog niet gezien hoe die andere optie uit te zetten is…
Hola Jeroen.
Ik had de mail inmiddels al gekenmerkt als geen spam.
De meeste fora hebben de laatste post bovenaan en volgens mij was dat ook het geval bij Wereldwijzer?
Welkom Terug!
Het is wel zo dat via hoofdpagina bij nieuwste en je klikt op bestaande topic altijd bij de laatste post uitkomt die is geplaatst.
De nieuwe topic kun je HIER vinden!
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=441979#post441979
Jammer de bar van het kletstopic is gesloten, de link naar het nieuwe 3de deel geeft foutmelding…
Ik zal eens even zoeken…
@corberana bedoel je deze? Stamtafel kletstopic, deel III
Top!