Welkom, fijn dat je er bent!

Welkom bij Nederlands grootste reiscommunity. Al sinds 2003 praten we hier over reizen, vakantie en emigratie. Deze site staat dus bomvol handige informatie! Meld je (gratis) aan om op de hoogte te blijven en/of om mee te doen.

Welkom, en fijn dat jullie met z’n allen terug komen :sunglasses:
Tropische groet uit Brazilië
Ivan Bahia Reisgids :brazil:

1 like

Heel leuk om weer terug te zijn op het vertrouwde forum!

3 likes

:earth_asia: :desert_island:
Het is zeker geweldig dat Wereldwijzer terug is ik ben dan ook zeer blij hopelijk al onze bezoekers ook!

Hé, WWZ leeft weer! Da’s alweer even geleden…

En zie zowaar nog enkele bekende namen voorbij komen :slight_smile:

WizardOfOss Welkom terug! Gelijk een vraag: Wil je Japan, Noord Korea weer beheren, er staat zoveel informatie die door jou werd beheerd en staat nog steeds op het forum: zie bij overzicht.

Het zou een aanwinst zijn! We proberen zoveel mogelijk beheerders die ooit actief waren terug te laten keren!
Groetjes Kees.

Hey Kees, long time no see!

Prima wat betreft het Japan-forum, ik wil nog wel een poging wagen weer enig leven daarin te blazen. Zal niet meevallen, forums hebben helaas toch een beetje afgedaan, maar het valt te proberen. Net een paar weken terug van m’n 17e bezoek aan Japan, en de liefde voor het land is nog lang niet bekoeld…

V.w.b. Noord-Korea, tsja. Het is inmiddels ruim11 jaar sinds mijn laatste bezoek, en volg de ontwikkelingen daar ook nauwelijks nog. Dus als ik eerlijk moet zijn…beetje modereren (voor zover überhaupt nodig) zou ik niet erg vinden, maar het actief beheren gaat denk ik niks meer uithalen.

1 like

Geweldig! Stuur later nog een PB naar je, moet dit nog melden bij Jeroen.

Groeten, Kees

Ah, wereldwijzer is er weer zie ik. Nog wel wat rustig hier, hopelijk binnenkort weer meer bezoekers
Gr. Frank

1 like

Ha… ontdek per ongeluk dat mijn vroegere favoriete forum terug is.

Ik moet zeggen dat het even wennen is, 't ziet er momenteel nog wel even heel anders uit dan het oude vertrouwde forum, maar hopelijk went dat snel.
Ik heb inmiddels al wel weer een paar vertrouwde namen gezien, da’s wel mooi.

Vraagje… worden oud-leden ook nog actief benaderd met de mededeling dat het forum weer terug is?

2 likes

Ha C4th.

Jaja we zijn terug en moesten alles op een andere forum inpassen, alle topics van oude forum staan zoveel mogelijk in de nieuwste. Het is nog behoorlijk stil, maar hopelijk gaat dit veranderen. Ik ben van plan om alle leden te benaderen dat forum terug is vooral de beheerders van het oude forum. Want zonder beheerders zijn we nergens.

2 likes