Wereldwijzer kan alle mogelijke tips en feedback gebruiken. Vandaar de vraag: Hoe vinden we dat het gaat met Wereldwijzer? Heb je nog tips of dingen die je graag anders zou zien? Laat dat dan hier weten!
Hebben we het daar niet pas over gehad? Zoek zoek… gevonden.
Nou eerlijk gezegd lig ik daar niet meer wakker van.
Zou je eerst niet even mijn posting in de “helpdesk overige vragen” behandelen !!
Vind als nieuwkomer dat er nogal veel subfora zijn. Het is wel makkelijk te vinden, maar als je een vraag plaatst in bv Roemenië is de kans dat je antwoord krijgt niet erg groot, omdat niet iedereen in het subforum Roemenië zal komen.
Dan verwijs ik je even naar wat postings ergens in februari in het admin-hoekje… daar is veel gezegd over Wereldwijzer. Tevens vind je daar de reden dat het gehele admin-team er tegelijk de brui aangegeven heeft.
Op een heel trouw beestje na, maar die heeft een paar weken geleden blijkbaar ook besloten dat het anders moet.
Je hebt daar op zich wel gelijk in Tempotravel, maar als iedereen alle vragen van Algerije tot Zimbabwe in één stuk plaatst, dan is overzichtelijkheid helemaal ver te zoeken.
Vele fora hier hebben een eigen moderator, die kijkt geregeld of er vragen in “zijn hoekje” zijn en als het goed is, probeert hij/zij deze adequaat af te handelen.
Ben het ook eens met het té grote aantal subforums. Waarom niet alle landenforums onderbrengen in de continenten reisforums? Het is nu nogal overdadig. Eerst moet je alle landenforums doorploegen en nadien pas komen de continentenforums met daarin weer hyperlinks naar de landenforums. Je scrollt je wezenloos! Hou het simpel, zou ik zeggen.
Ik vind dat het goed gaat met Wereldwijzer Reisforums en dat het nog beter kan. Ook vind ik dat sommige mensen nog beter mogen beseffen dat alle leden Wereldwijzer zijn en dat Wereldwijzer door ons allemaal wordt gemaakt. Dus niet alleen roepen dat het anders moet, maar ook handen uit de mouwen. :paard:
We hebben zo’n 180.000 unieke bezoekers per maand, maar de site is misschien wel eens aan een update toe. Een taak van ons allemaal. Sideli is bv druk bezig met haar Turkije Forum, met een onderliggend zelf bedacht plan. Helemaal top. En als meerdere forumbeheerders dat doen dan kunnen we van elkaar leren en dit reisplatform dat al 15 jaar bestaat aanpassen aan deze tijd!
Ik heb al genoeg mijn steentje bijgedragen , laat andere mensen maar de kastanjes uit het vuur halen.
De admins hadden ook een idee om het anders te doen, maar dit kon niet. Nu is er wel ruimte voor verandering?
Dat dus…
Wat minder gesponsorde berichten graag, andere sites houden die sponsoring echt in aparte schermdelen en doordat ze hier in de forums mogen schrik je echt lezertjes af
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Er zijn heel veel subforums maar het is wel fijn dat iedere dag van de week een vast item wordt geplaatst. Zo weet je wat je kan verwachten
Zelf ben ik fan van tip van de week.
Gaat geweldig, niets meer aan veranderen.
Het subforum wordt direct gevonden door Google. Dus mensen hoeven niet door forums te bladeren. Typ in Sri Lanka forum en het forum staat direct boven aan. Echt fantastisch. Maar… geldt dat ook voor andere Wereldwijzer fora? (heb ik al naar gekeken maar wil jullie triggeren).