Veel succes in Valencia !!
Taalreis doen is leuk, maar het is ook best makkelijk om een taalschool met kamer te boeken! Ik kan Version Original in Barcelona aanraden. Ze spreken engels, kunnen een kamer voor je regelen en zijn heel betaalbaar! Plus Barcelona is een super stad.
Suerte!
Mabel
ik heb die organisatie ook zien staan(iberica) en vroeg me af of je daar geboekt hebt. Het id inderdaad een stuk goedkoper dan alle andere organisaties. ben benieuwd!
Ik wil zelf 3 weken een taalcursus Spaans in Valencia gaan volgen in de zomer. Ik heb allerlei brochures en prijsopgaven ontvangen maar er zitten zeer grote verschillen in de prijzen voor 20 lessen per week + 5 cultuurlessen en een gedeeld appartement met een eenpersoonskamer. Don Quijote komt bij mij als duurste uit de bus met €920,- en bij Linguaschools betaal je maar €673,. Dit vind ik een aanzienlijk verschil in prijs. Verder zitten er nog wat scholen tussen die rond de €700,-/€800,- kosten.
Zijn er dingen waar ik op moet letten? Ik heb zelf al 2 jaar Spaanse les en zit nu rond niveau B1/B2…
Ik zou denk ik als belangrijkste punt van aandacht kunnen zeggen dat de lessen wel door native speakers worden gegeven want je kunt beter les krijgen van een echte spanjaard die niet zo super engels spreekt als van een brit wiens engels perfekt is, maar bij wie het spaans te wensen overlaat :beef:
Al denk ik dan wel weer dat je voor dergelijke bedragen en van zulke proffesionele scholen niets anders zou mogen verwachten
Helemaal mee eens! De school die ik altijd aanbeveel (omdat ik er zelf heb gezeten) heeft alleen maar native Spanjaarden in dienst maar kunnen ook engels voor als je er in het begin helemaal niet uitkomt! (lessen Spaans worden dus in het Spaans gegeven ![]()
Groetjes,
Mabel
Welke school was dat dan?
Dat is Version Original, meer info hier:
groetjes,
Mabel
Heeeeey, Ik ben vorige jaar naar Taronja school geweest, echt eeen fantastische tijd gehad. Ik ben ook van plan om in de zomer terug te gaan naar Taronja school. Je bent altijd welkom voor meer vragen. Website Taronja escuela is http://www.spanish-in-spain.es/
Hola!
Ik ben op zoek naar mensen die willen bijdragen aan mijn scriptieonderzoek, dat gaat over ‘taaltoerisme’.
Mijn naam is Tessa Getrouw en ik ben vierdejaarsstudente International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV in Breda.
Zelf ben ik altijd al geinteresseerd geweest in het leren van andere talen en om deze reden ben ik 6 jaar geleden Spaans gaan leren in verschillende Spaanssprekende landen. Vorig jaar, tijdens mijn stage bij een taalinstituut in Honduras, heb ik veel geleerd over taaltoerisme en besloot daarom mijn afstudeerscriptie hierover te doen. Ik doe research naar de factoren die van invloed zijn op de besluitvorming van studenten die Spaans willen leren.
Dus voor een korte enquete heb ik mensen nodig die Spaans willen leren/ hebben geleerd in Spanje. Invullen zal ongeveer 5-10 min duren. Er zijn veel respondenten nodig, dus als je nog anderen weet, graag doorsturen! Muchisimas gracias! Tessa
Link: http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=15878&lang=nl