Welke excursie doe je het liefst in Turkije?

als je een beetje niet te lui ben op je vakantie, wat zou je dan het liefst doen?

zal zelf even beginnen: :stuck_out_tongue:

ik ben helemaal gek op paardrijden in turkije, gewoon door de super omgeving. als ik wat lui ben dan ben ik helemaal in voor de boottocht! lekker gezellig met z’n allen op een boot, beetje varen, beetje zwemmen, lekker eten en leuke muziek en natuurlijk zonnen!

gr. Magda

Ik heb gestemd op anders omdat ik een jeepsafari altijd erg leuk vind. Heerlijk een dag in de natuur, kenmerken van het land bekijken, 's middags lunchen en 's avonds vol stof en voldaan weer uitstappen.

Groetjes, Diamond

Ohw wat een moeilijke keuze!!!
Ik vind het eigenlijk (bijna) allemaal wel leuk!! Toch heb ik gekozen voor de boottocht… Lekker lui zonnen en af en toe zwemmen en genieten van het eten van de barbeque, maar ik vind het ook leuk om af en toe sportieve dingen te doen.
Ik heb NOG nooit paardgereden in Turkije maar wil dit wel deze zomer gaan doen :smiley:
Heeft iemand nog meer info over paardrijden in Alanya?

Groetjes Rieneke

hihi heel moeilijke keuze inderdaad.
er zijn meerdere dingen die ik erg leuk vind.

maar heb gekozen voor de turkse avond :smiley: met turkse muziek :smiley:

hé diamond,

ik was inderdaad de jeep safari vergeten :wink: , is ook erg leuk!

gr. magda :smiley:

Kep maar op de boottocht gestemd, want eigenlijk vind ik ook alles wel leuk… :rolleyes:
Voor dit jaar staan in ieder geval de jeepsafari en paardrijden bovenaan me lijstje.

stand tot nu toe: boottocht is erg in trek! gelijk hebben we, lekker luieren in de zon! haha :smiley:

De boottocht heb ik zelf vorig jaar niet gedaan in Alanya, maar van horen zeggen moet dat echt super zijn. Dus dat ga ik in mei ook zeker ervaren.
En jeepsafari mag je ook zelf rijden toch? Vorig jaar geen internationaal rijbewijs bij me, laat staan, me nederlandse, dus als daar tijd voor is ga ik ook zeker die doen.

En toch heb ik voor PAARDRIJDEN gekozen, in het topic over paardrijden kan je ook lezen dat paarden, op mijn vriendin na, de liefde van me leven is…

En wat is er mooier om Turkije en Paardrijden met elkaar te combineren…

ik vind alles wel leuk maar een boottocht staat altijd op het lijstje als we in turkije zijn!! lekker bruin bakken en luieren met het uitzicht op het water en vooral op die mooie gespierde jongens :stuck_out_tongue: kan haast niet wachten dat we weer naar turkije gaan :rolleyes: ach nog 6 weekies… :rolleyes:

heyzz…

ik was heel erg aan het tweifelen tussen de boottocht en de turkse avond…ik heb uiteindelijk maar voor de laatste gekozen.
ik vind het heerlijk om naar de turkse muziek te luisteren en ondertussen te kijken naar de mensen die er schitterend op kunnen dansen…zonder turkse avond is mijn vakantie niet compleet haha

groetjes…filiz

ik heb gekozen voor duiken!!! :smiley:

echt geweldige ervaring is dat… ik ben ook de enige die dat heeft gekozen… hihi!!

heeft er iemand al ooit een keer gedoken? en zo ja, waar?
ikzelf heb mijn duikbrevet gehaald toen ik op mallorca woonde en heb in 2003 gedoken in alanya… ik weet t, schandalig lang geleden!! ik wil zo snel mogelijk weer gaan duiken!!!

ja Myrna!

Ik duik ook! hihi ik heb in marmaris gedoken, erg mooi onder water. allemaal rotsen en gekleurde visjes eromheen! Ik heb trouwens niet mijn brevet, heb tot nu toe nog maar 5x gedoken.
moet ook zeggen dat als ik lang onder water ben, ik me dan toch niet prettig ga voelen… op een gegeven moment wil ik weer normale “lucht”. raar is dat hè? heb je daar geen last van? was 't moeilijk om je brevet te halen?

gr. magda :smiley:

Ik raad iedereen de jeep-safari excursie met Corendon.
Keii cool, we konden zelf rijden (voor de mensen die niet de haarspeltbochten en zandwegen gewoon zijn is er een chauffeur die rijdt) en we bezochten ; een nomade-tent,een moskee,een turks huis en zagen vele dingen van Turkije zelf!
een boottocht, kan je ook doen als je langs de haven stapt, de kapiteinen of mensenlokkers komen vanzelf naar je toe. Turksbadhuis lijkt me sjiek maar in ons hotel hadden we zelf een hamam,jakuzie,sauna,massage en binnenzwembad!
Xx

hi

Ik kies ook voor de jeep-safari,dat is wel super tof. Wat ik ook leuk vind om zelf een jeep te huren en lekker de omgeving te gaan bekijken, vooral in de bergen rijden vind ik leuk, en je ziet heel veel mooie natuur.
Verder bestaat mijn vakantie voornamelijk uit strand, lekker eten en stappen.
Ik ben ook echt helemaal gek van Turkse muziek…dan kan ik niet stil blijven staan…Ik kan daar altijd naar luisteren. In Nederland ga ik ook al jaren regelmatig naar Turkse feesten. Super!!!

Groetje Mootje B)

Ik kies voor Cappadocie, een super ervaring om daar geweest te zijn. Je komt werkelijk in een andere wereld terecht. Jammer dat mensen niet meer zo cultuurbewust zijn.

waar ik normaal nooit voor zou kiezen is nu toch oudheden bekijken.
dit jaar ben ik naar Side en Aspendos geweest een geweldige ervaring !

ook heb ik dit jaar 2 Turkse avonden mee gemaakt…

op het lijstje staat nog een excursie naar Cappadocie

:zon02:Wanneer je in de buurt van Fethyie bent en het is weer HEET, lekker naar de Saklikent en daar lekker in de koelte wandelen en daarna lekker relaxen en eten/drinken;)

Gulle gulle,

Flyboy

Cappadocia is wonderful, Cappadocia is great, Cappadocia is unforgettable, Cappadocia is a must !!!

:dag:Ja, ja, Cappadocia is ook ZEER mooi hoor!!

Bij deze!!