Wat Is Het Leukste Wat Je Kan Doen In Turkije

vertel hier wat je het leifste doet en wees eerlijk

Nou ik heb gestemd, op zonnen. Weet dat ik dat overal ter wereld kan doen, zelfs hier in Nederland, maar doe dat toch echt het liefst in Turkije :smiley: Heerlijk op het strand op een strandstoeltje, tijdschrift erbij mezelf een beetje afsluiten van de wereld, zeegeruis op de achtergrond, andere genietende mensen om me heen, de geur van zonnebrandcreme in m’n neus. Mmmmm kan niet wachten tot ik mezelf weer kan installeren in het zonnetje. Maar de andere opties doe ik ook graag hoor en nog een heleboel andere dingen :smiley:

Groetjes, Diamond

ik heb ook maar op zonnen gestemd.
wel moeilijk om een keuze te maken hoor…alle dingen zijn leuk om te doen!!! :smiley:

groetjes
filiz

Ik heb op iets van het land zien gestemd, maar eigenlijk vind ik al de dingen in het rijtje leuk om te doen. Maar ben op dit moment wel benieuwd hoe de rest van Turkije (wil zeggen buiten toeristische plaatsen) eruit ziet :slight_smile:
Ik hoop eind augustus/begin september ook met de bus/auto/trein van Alanya naar Istanbul te gaan :slight_smile:
Maar zon, zee, strand en uitgaan zal ik ook zeker NIET overslaan!!! :D:D:D

Groetjes Rieneke

Waar ik het meest van geniet op vakantie in Turkije is een boottocht met Turkse muziek op de achtergrond. Lekker zonnen op het dek en op tijd een heerlijke duik in de zee.
Groetjes, Bart.

ik heb op werken gestemd, omdat ik dat toch t meeste doe als ik daar ben… :smiley:
ik ben eigenlijk niet zo’n strand mens maar vind t wel heerlijk af en toe. en de zon… tja, ben helemaal gek op de zon!!!

Heb na lang denken toch maar op ‘iets van het land zien’ gestemt.

Als er had gestaan lekker niets doen, dan had dat mijn stem gekregen, maar ik blijf het een mooi land vinden, en ontdek steeds weer de mooiste plekken waar ik me verwonder over hoe dingen ontstaan zijn.

Nog 36 dagen, en dan heb ik weer 15 zondagen in turkije(elke dag is dan zondag!!! :smiley: )
Annemiek

Ik heb gestemd op iets van het land zien, maar natuurlijk ben ik ook voor het zonnen. daarbij ben ik dol op paardrijden in turkije en ook duiken.

gr. magda :smiley: