Als ik aan Turkije denk, dan denk ik aan...

Waar associeer jij Turkije mee? Met zon, zee en strand? Of met de fantastische mensen die er wonen? Of met iets anders?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

1 like

inderdaad, zon, zee, strand maar ook, de aardige mensen en het heerlijke eten.
mmmmmm, ik wil weer terug…:zon02:

Turkije is voor ons het heerlijke eten, de vriendelijke mensen, de zon en het strand…wat wil een mens nog meer!

Alles wat daar staat en verder rust, goedkope mooie
kleding, relaxen en leven als God in Turkije!!

Aan het zonnetje, het lekkere eten, mijn lieve vriend en mijn lieve schoonfamilie!

wow, 11 kilo verloren, hoe doe je dat?

1 like

Met eiwitshakes en gezonder eten! :wink:

Al het bovenstaande :slight_smile:

als of ik thuis kom wat doe ik hier eigenlijk nog

ik heb ook zo’n heimwee…

Wij denken aan alles wat er als voorbeeld genoemd is, maar vooral aan de mensen die zo gastvrij zijn en zo gelukkig met het weinige dat ze bezitten. Onze levensstandaard ligt een stuk hoger, maar bij ons (in Nederland) wordt er alleen maar geklaagd. Wij kunnen nog veel leren van de authentieke Turkse bevolking.

zon,zee,de pool,de lieve obers,de vriendelijke turkse bevolking,
annimatie genieten van alle leuke dingen daar,winkeltjes,de stad,het busje,
het lekkere eten,prachtige natuur,de zonsondergang,altijd een heerlijke vakantie,
seni seviyorum turkije:foto:

Als ik aan Turkije denk, dan denk ik aan zon, zee en strand maar ook aan de fantastische mensen, de rijke cultuur en de liefde.

Mijn schoonfamilie, onze vrienden, de gastvrijheid, onze mooie herinneringen daar en verder al het bovenstaande

Je mag maar één optie aanklikken, maar voor mij gelden ze allemaal.

En dan zijn er nog een hele hoop andere redenen, die er niet eens bij staan.

zeer moeilijk om maar 1 optie aan te klikken .Behalve zon zee en strand (dat zijn daar mijn voormiddagen) is er nog zo veel om van te genieten !

Ik zou al de stempunten moeten invullen, een fantastisch vakantie land.

Russen, Russen en nog eens Russen!!!
Zijn er nog badsteden en of hotels in Turkije die Russen mijden?

Ja, maar dat ga ik niet melden:dag:

Toch bedankt. Ik weet genoeg. Merci en warmere dagen gewenst dan tot nu toe. 't Zal tijd worden toch!