Wat vind jij het leukste aan Turkije?

Turkije is natuurlijk fantastisch. Maar wat vind jij het allerleukste aan Turkije? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Ik vind Turkije een heerlijk land, mooi weer, mooie omgeving, lekker eten… Lieve mensen!

De combinatie van alles dus! :slight_smile:

Ikzelf ben nog nooit in Turkije geweest,heb wel al verschillende documentaires gezien op tv,je hebt wel mooie plaatsen die de moeite waard zijn om bezocht te worden.
Ik denk ook (volgens de docu’s dat ik heb gezien)dat de mensen daar heel vriendelijk zijn.
Nu ikzelf ga in oktober voor het eerst halt houden in het “atttaturk airport”(11/2uur)hoop alleen dat er rokerskamers aanwezig zijn in de terminals??

Ik ben het met Cynthia eens, het is de combi van alles…
De cultuur, het lekkere eten, de temperaturen, en zeker ook de mentaliteit van de mensen daar…

Heerlijk land…!!!

En verder zijn er natuurlijk nog hele andere leuke dingen, maar die zijn lekker alleen voor mij :tongue:

Het is de inderdaad de combinatie van alles…
De cultuur, het lekkere eten, de temperaturen, en zeker ook de mentaliteit van de mensen daar…

Heerlijk en geweldig land…!!!

het weer, vriendelijke mensen en de prijs, hier kan je nog voor normale prijzen lekker op vakantie

Turkije is een combinatie van alles: Natuur, Cultuur en de Mensen! Ik hou van de Turkse mentaliteit en weet dat er uiteraard uitzonderingen zijn…

Het is spijtig dat de meeste mensen enkel naar de kuststreken trekken, maar buiten dit, (de meeste mensen ook in andere landen zijn vriendelijk) is er natuurlijk de prachtige natuur en de zoooo verschillende culturen (zowel de oude (grieken, romeinen, hittieten…) maar ook nu nog de verschillen in het land, denk aan Urfa met zijn arabische invloeden, de Zwarte Zee, zelfs moet men nog niet zover gaan maar van de kust het binnenland is intrekken, gewoon een fantastisch land

ik ben het met beppie en cynthia eens! combinatie van alles!!!
de cultuur/geschiedenis
de mensen zijn zo gastvrij
de natuur en de ongerepte natuur
de tempratuur
Het eten… de turkse keuken is zo lekker!!!

Het leukste vind ik mijn Turkse man natuurlijk :smiley:

Het is gewoon een heerlijk land. Het weer lekker warm, de mensen, inderdaad het eten en het is ook nog betaalbaar.:kus:

De combinatie van alles maakt voor mij Turkije zo aantrekkelijk, natuur, cultuur, klimaat, mensen, eten