Reizen door Turkije is...

Hoe beleef jij het reizen door Turkije? Als een relaxte tijd? Of zoek je er het avontuur op?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

Verrijkend:

Het is ontspannend, soms avontuurlijk(neem een ballonvaart in Capadoccie!) maar vooral een verrijking van mijn leven: De cultuur, de natuur, de mensen… ja PRACHTIG

Telkens weer anders ! De mensen zijn er enorm vriendelijk.
:kus::kus:

Reizen door Turkije is elke keer weer anders. Geweldige gastvrijheid, ongelooflijk mooie natuur!
Leuke gezellige hotels op onbekende lokaties!

geweldig! Kennis maken met cultuur, dwalen door onbekende dorpjes en steden, praten met inwoners, onderhandelen met winkeliers, machtig mooi.

Een echt avontuur.

2 jaar geleden op Dyarbakir gevlogen en van daaruit met openbaar vervoer het gehele oosten doorkruist met hier en daar overnachtingen bij de meest gastvrije mensen thuis omdat we daar de weg vroegen naar een pension o.i.d.

Fantastische mensen, natuur en cultuur, maar meer nog een avontuur omdat je gewoonweg elke dag weer wat meemaakt wat je niet vergeet.

Turkije, … meer dan een land!!:wereld:>>>

reizen door turkeye is terzelfde tijd spannend ,omdat uw plannen elke dag kunnen veranderen,dat maakt het boeiend,maar ook zeer ontspannend,ik denk aan heeeel confortabel openbaar vervoer,liften op sommige plaatsen,met andere woorden NOOIT problemen…

reizen door turkeye is terzelfde tijd spannend ,omdat uw plannen elke dag kunnen veranderen,dat maakt het boeiend,maar ook zeer ontspannend,ik denk aan heeeel confortabel openbaar vervoer,liften op sommige plaatsen,met andere woorden NOOIT problemen…schitterend land in alle opzichten