Elk jaar gaan duizenden Nederlanders naar Turkije op vakantie. Maar waarom? Wat is er nou zo aantrekkelijk aan Turkije? Is het de cultuur, de mensen, het klimaat of woont er misschien wel familie.
Maak een keuze uit de bovenstaande enquête en licht eventueel hieronder je antwoord toe.
Dertien jaar gaan wij al naar Turkije, en vanaf de eerste keer was het bingo ! :nod: Liefde op het eerste gezicht.
Wij gaan eigenlijk naar Turkije voor het ganse land ! Het is er prachtig, lekker weertje, mooie natuur, veel cultuur en vooral niet te vergeten de mensen die enorm gastvrij en vriendelijk zijn. Die mentaliteit vindt je bij ons niet (toch niet in België en niet in die mate). Niet dat ik België afbreek hoor, maar er is geen vergelijk, toch ? De vriendschap die wij ginder al gekregen hebben is echt wel oprecht.
Wij hebben ons hartje alvast in Turkije verloren :wub:
Wij zijn er 20 jaar geleden voor het eerst heen geweest, maar waren direkt verkocht!
Mensen vriendelijk, en land mooi, weer heerlijk, eten lekker en zo kan ik nog wel ffies…
Maar nu nog omdat er ZOVEEL te zien is daar, en we nog niet een kwart ervan gezien hebben. Dus we kunnen nog wel 20 jaar verder :lol:
Ik heb ook bijna alle opties aangevinkt, ik kom nu zo’n 7 jaar in Turkije en ben er inmiddels al 19 keer geweest. Het land vind ik geweldig! En natuurlijk kom ik er nu ook meer, omdat mijn vriend er woont, maar ook voordat ik hem heb leren kennen kwam ik al in Turkije, vandaar dat ik meerdere opties heb aangegeven.
Turkije is gewoon mijn favoriete vakantieland!!
Het is een fantastisch land. Bijzonder hartlijke mensen.Wanneer je je best doet en een paar woordjes Turks spreekt heb je al snel contact en ze waarderen dat je de moeite neemt om iets tegen ze te kunnen zeggen. Turkije een echte aanrader.
turkijefan…volgens mij begrijp jij het niet helemaal als je 3 antwoorden geeft, kun je net zo goed geen antwoorden geven…met andere woorden, jou stem is waardeloos.
Ik heb 5 en half jaar geleden Turkije ontdekt. Meteen mijn hart verpand aan dit geweldig mooie land. En ondertussen is het ook nog eens ons 2e thuis geworden! Helemaal goed toch. Niks meer aan toe te voegen.
Het land Turkije zit in mn bloed; ik hou van van alles in dit land: de turkse muziek, de gastvrijheid van t turkse volk, het eten, de natuur, het klimaat :zon02:**… respect voor het geloof… En stom toeval; ik ben ook vernoemd “de Lidyans”, die als eerste t muntgeld uitvonden! Want mijn naam is Lydia… t zal dus wel in mn genen zitten, hihih! En ook heb ik een vriend daar wonen…
Genoeg redenen dus om steeds terug te keren! :dag: