Welke dromen & plannen heb JIJ?

Laat ik gelijk ook deze erin gooien, want je kunt samen plannen hebben, maar niet iedereen is samen en dan nog kan je daarnaast ook nog andere plannen hebben, los van wel of geen askim!

Dus ben benieuwd naar JOUW plannen en dromen!

Mijn droom hmm die komt wel overeen met de droom die askim en ik samen hebben een leven samen en gezonde kinderen maar als ik dan ga nadenken wat ik persoonlijk nog meer zou willen om het verhaal compleet en af te maken :wink: Een Huis aan het strand :smiley: :smiley: Ja dat is wel iets wat boven aan mijn verlanglijstje staat :slight_smile:

Mijn droom is om ooit toch echt in Turkije een nieuw leven op te bouwen. Dus dit is ook mijn plan om dat op de een of andere manier te verwezenlijke.

Ik zou dolgraag iets willen starten in turkije. Een hotel of pension of zoiets, ik denk alleen dat het bij een droom zal blijven, maar ach in de toekomst kijken kan ik niet dus we gaan het ontdekken…OOIT…

MIJN droom, is mijn studies succesvol afronden in 2012!!
En na die studies toch ook nog thuisstudie gaan doen :smiley: , ik wil héél graag accountmanagement verder studeren en medisch secretaresse…

Jullie zullen nu denken : HUUH?? :smiley: haha, in het middelbaar heb ik economie gedaan, vandaar accountmanagement, ben echt geïnteresseerd in dingen rond economie :smiley: , en medisch secretaresse, dat diploma wil ik gewoon graag om mijn vader af en toe uit de nood te kunnen helpen als zijn secretaresse (hij is huisarts) .

Dus mijn plannen zijn voorlopig : STUDEREN STUDEREN STUDEREN :smiley: haha!

Ik heb gewoon echt nog geen zin om na 2012 te werken … ik ga nog genoeg moeten werken in men leven denk ik !
Maar die thuisstudies zou ik wél in Turkije doen … ik bedoel, de cursussen hier bestellen, en meenemen naar Turkije, daar een jaar studeren, dan terugkomen en die examens gaan doen =) !

en medisch secretaresse, dat diploma wil ik gewoon graag om mijn vader af en toe uit de nood te kunnen helpen als zijn secretaresse (hij is huisarts) .

fieeh ik neem hiermee aan dat jij met je askim in belgie uiteindelijk wilt gaan wonen?! Want in turkije heeft je pa er weinig aan :slight_smile:

Mutlu, klopt ja :wink: ik wil so-wie-so HIER blijven wonen, samen met askim, maar dat is voor de toekomst natuurlijk :wink: , ik en askim zullen zeker nog 2 jaar deze afstand moeten volhouden … maar dan zien we wel weer!

Mijn droom is al voor een deel uitgekomen:Askim heeft zijn eigen boot waar ik ook een deel heb in geinvesteerd en we hadden vorig seizoen een heel mooi seizoen dus ben ik echt blij voor want je weet het nooit als je zelf iets opstart!
Voor de rest wil ik gewoon mijn leven in Turkije opbouwen en trouwen en kindjes krijgen met mijn askim!Dusja INSALLAH we zien het wel natuurlijk.Je weet nooit hoe de toekomst eruit ziet natuurlijk.

Mijn grote droom was altijd om in Australië te gaan wonen. Ik weet niet waarom, want ben er nog nooit geweest, maar toch wou ik het heel graag! Nu zijn die plannen natuurlijk al wat gewijzigd, maar toch wil ik in mijn leven nog eens naar daar!

Verder wil ik gewoon gelukkig zijn. Ik wil later als ik oud ben kunnen sterven met de gedachte, ja ik heb een mooi leven gehad!

Hmmm ik hoop mijn askim zijn toekomstdromen in april verder te mogen ontdekken :slight_smile: tot dan kan ik enkel voor mezelf spreken maar denk (hoop) dat dat wel wat met zijn droom overeenkomt.

Het is een eenvoudige droom maar denk dat meerdere meiden hem hier wel delen, het enige wat ik eigenlijk al altijd gewild heb is een gezellig warm nest, een gezin waar ik kan voor koken, voor zorgen, van kan genieten, … Veel mensen begrijpen dat niet, vinden dat je meer ambitieus moet zijn maar ik heb dat echt niet, werk is goed om te kunnen leven maar dat is het dan ook.

Dus kindjes met mijn lieve askim en een gezellig nest, een goede balans tussen werk en tijd voor mijn familie, dat zou mij denk ik echt gelukkig maken. En van tijd tot tijd een mooie reis, wou altijd heel graag naar Japan gaan maar had dat misschien beter wat vroeger gedaan :S

Nou precies weet ik het nog niet.
één ding weet ik wel: Ik wil de wereld zien! Zoveel mogelijk!

Verder wil ik qua korte termijn doel mijn studie afronden en dan een tijdje als reisleidster in Turkije gaan werken. Samen met askim gaan wonen en wie weet trouwen en kindjes ^^ Een leventje daar opbouwen lijkt me heerlijk lekker in het toerisme werken en bij elkaar kunnen zijn. Daarnaast wil ik natuurlijk veel van de wereld blijven zien!

grappig cindy want de combi die je noemt lijkt me niet echt te combineren, maar goed misschien hebben andere daar een andere ervaring mee. Maar als je in turkije woont, verdien je niet veel geld, hetgeen wat je verdient gaat op aan huur, voer en als je kinderen hebt alles wat daar bij komt kijken, dus waar blijft er geld over voor een ticket voor al die reizen??? En als turkije niet bij europa komt, zal je het in je eentje moeten doen want askim mag het land niet zomaar uit… dus ik weet dat het een droom is… en dat moet je ook zeker blijven doen, maar om die droom te realiseren, zou ik hem in een andere volgorde doen :wink: reizen dan werken en kinderen :slight_smile:

Ik zou het heerlijk vinden om me ooit in Turkije te settelen…met of zonder askim. Het is toch een land waar ik me happy voel…

Liesje Ik vindt je droom helemaal niet raar en deel hem zoals al beschreven volledig met je!!!

Mutlu Volgens mij kan je wel als Turk met een georganiseerde reis mee of zeg ik nu iets heel vreemds??

Liesje: Ik vind je droom ook echt niet raar hoor! En vind het ook heel mooi omschreven en kan er me ook enorm in vinden !

@mutlu: Wat denk jij nou, die reizen gaan vanuit mn werk, daar hoef ik natuurlijk niets voor te betalen hahahaha!!

whahahaha cindy altijd positief heel goed meis!!!

semra hoe bedoel je denk je dat een turk met een georganiseerde reis wel naar bv italie kan??? Nou voor zover mijn info is niet hoor, want het is gewoon europa.

Mutlu Ik heb dat ooit eens zo begrepen maar neem aan dat je dan een hoop geld neer moet leggen en dat hun dan visum regelen… Als askim thuis is zal ik het nog eens vragen hoe dat nou zat

semra ja je kunt toeristen visum aanvragen en dan alle adressen van het hotel erbij naar welke landen je gaat, maar betekend idd gewoon visum aanvragen en geld hebben en hopen dat je niet afgewezen wordt! Maar ben benieuwd, hoop dat je het snel kan vragen :wink:

Ik zou nog heel graag meer van de wereld zien… >>>
Alleen zie ik dit helaas niet gebeuren, aangezien we gewoonweg nét genoeg verdienen om rond te komen. Als we dan eens een reisje kunnen maken, gaat dat natuurlijk naar NL om iedereen weer even te zien…
Maar ik blijf dromen :slight_smile: