ik heb eigenlijk veel dromen
haha! Nou in ieder geval wat van de wereld zien. Ik hou van reizen en me bezig houden met andere culturen⦠En natuurlijk ook over mān askim die ik ontmoet heb!
Hij is zoo leuk en hij is knap, Dus ik hoop mān askim ook snel weer te zien!! En voor de rest weet ik eigenlijk niet zoveel:D
te veel dromen, maar de meesten maak ik wel waar maar ook heel veel gaan niet (meer) uitkomen.
piloot (helaas)
mijn eigen duikschool (had al een in nederland, en hier ga ik langzaam aan ook daar naartoe werken.)
lieve vrouw (uitgekomen)
beter worden/weer fulltime kunneen werken (helaas)
kapitein (zodra ik mijn tc nummer heb)
auto (komt)
boot (zodra ik kapitein ben)
vliegtuig (zie eerder)
geld (ach niet zo belangrijk)
ander huis (zeker)
nieuwe meubelen (ja, in het andere huis)
dat mijn vrouw gelukkig is (doe mijn best en het lukt aardig
)
een makkelijkere manier om nederland te bezoeken met mijn vrouw (insallah)
nou, dat was 1% van mijn dromen⦠lol
Mijn plannen voor nu zijn om voor een langere tijd richting turkije te gaan om eens samen te leven met de askim voordat we hele grote plannen gaan maken en dat hij een keer naar nl komt om te zien waar ik vandaan kom en mijn hele familie kan zien.
Mijn dromen zijn uiteindelijk natuurlijk huisje boompje beestje en een leuke baan. Wil weer in de dierenbranche gaan werken als paraveterinair en me ergens settelen. En gewoon gelukkig zijn met de kleine dingen in het leven⦠Het liefst zou ik heel graag nog een keer terug gaan naar mijn familie in zuid afrika al gaat nu al mijn geld op naar trip naar askim haha. Verder weet ik het eigenlijk nog niet. Ligt er een beetje aan hoe de toekomst er uit gaan zien met mijn vent en waar we samen het meest gelukkig van worden.
Ik hoop dat mijn askim en ik binnen zeer korte tijd voor altijd en voor heeeeel lang samen zijn. Elke keer op en neer reizen sloopt ons!
Net 2 weken geleden dat ik afscheid heb moeten nemen en nu weer wachten tot 1 juli⦠hoop dat de tijd snel gaat en dat hij binnen de 7 weken die we dan samen zijn inburgeringsexamen haalt. En dan maar hopen op een visum. Wie weet nog voor het einde van dit jaar???