Normaal in een “normale” (dus geen afstands relatie), bespreek je dit soort dingen in het begin minder.
Maar juist als je avonden achter elkaar op msn of aan de telefoon zit, komen dit soort gesprekken veel sneller. Welke plannen en dromen hebben jullie?
***Zijn er al wat van uit gekomen? ***
Als je het leuk vind kan je ze hier delen, kijken hoeveel er overeen komen.
Een NORMAAL gezin dat is mijn droom en dat klinkt verschrikkelijk burgelijk maar is wel een droom van mij. Het is in mijn eerdere relatie niet gelukt terwijl ik er alles inclusief mezelf voor gegeven heb.
Daarna kwam ik me huidige askim tegen hij bezit dezelfde droom maar eerst hebben we heel wat bergen moeten bewandelen voordat we de kans kregen een gezin te vormen, inmiddels vormen we een gezin maar WEER gescheiden van elkaar. Dus mijn droom is dat we eindelijk ergens op de wereld onze plek vinden waar we samen kunnen zijn met onze kinderen. Gewoon een simpel leven is voor mij al ingewikkeld genoeg
Samen slapen samen wakker worden samen eten en samen genieten van het opgroeien van onze kinderen.
Moeilijke vraag, maar wij hebben momenteel maar 1 droom/plan ;
dat is SAMEN ZIJN , voor askim maakt het niet uit hoe of wat of waar of …
als we maar op een dag samen zullen zijn en onze toekomst kunnen beginnen samen!