We nemen altijd een deel cash (liefst 50 Euro biljetten)mee en de dagen erna gewoon pinnen.
Alhoewel de laatste vakantie avond nog iets pinnen voor het familie hapje te gaan doen liep iets anders. Bankpas erin code in getikt en toen ging het scherm flikkeren en na een paar minuten scherm weer terug en opnieuw de code die hij vroeg. En ja hoor alles viel weer weg en hij is een minuut of tien aan het opstarten geweest zoals mijn eerste computer het vroeger deed na een foutmelding. allemaal nulletjes en letters die over het scherm vliegen. En na een kwartier doet alles het weer alleen hij is mijn bankpas vergeten en die zit er in. Er stond ondertussen al een mensen te wachten tot ik eens klaar was. Heb toen iemand voor laten gaan en beetje mee gekeken of alles weer goed ging. Mijn vrouw het telefoon nummer gebeld wat op de pin automaat staat en de hulp zou in de morgen wel langskomen. Toen gelijk maar de Rabo hulp lijn gebeld en gelijk stop gezet. Prima geregeld en de nieuwe pas lag twee dag later weer in de brieven bus thuis. Alleen mijn 15 euro chip geld wat erop stond, en mijn pasje heb ik niks meer van gehoord.
Hoi allemaal,
Ik ben het wel eens met de combinatie van cash en bankkaart. Maar wat betreft de rekensommen voor de volledigheid nog het volgende: de toeslag bij de ING hangt ook af van het pakket wat je daar hebt. Ik heb twee jaar geleden (voor 1 jaar zonder meerkosten) een upgrade genomen. In dat geval betaal je buiten de EU geen toeslag
groetjes