Afrika bestaat uit 54 onafhankelijke landen. Welk Afrikaans land vind jij het mooiste?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe.
Afrika bestaat uit 54 onafhankelijke landen. Welk Afrikaans land vind jij het mooiste?
Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je antwoord toe.
Geniale poll wat betreft keuzemogelijkheden. Ik voorspel vooral veel stemmen voor Somaliƫ en Angola. De anders nl optie zal weinig gekozen worden, wie gaat er nu naar landen als Kenia, Tanzania, ZuidAfrika, etc.
Er zijn zo veel prachtige landen in Afrika, ben het met Martijn eens dat er veel gestemd zal worden op de wat minder bezochte landen door toeristen!
Waar ik een warm hart van krijg is toch tot nu toe Namibiƫ ben er nu 3 keer geweest en blijft een fascinerend land!
Botswana, Zimbabwe,Zambia,Mozambique noem ze maar opā¦!
Oeganda is ook fantastisch om rond te trekken.
Wij gaan het liefst alleen op pad met een 4x4 en helaas is dit niet in alle landen
veilig.
ik ben lang niet in alle Afrikaanse landen geweest.
De meest ONprettige tot nu toe: Ivoorkust
Als natuur vond ik vooral Zimbabwe typisch Afrikaans(ahv van wat hier aan fotoās verspreid wordt, de bevolking is niet zo prettig als bijv. in The Gambia.
Ik vond Swaziland charmant en die klim over de bergen nogal spannend.
Triest Zambia in verval, NamibiĆ« een grote zandbak met gouden gloed exact om 17.20 uur,de Kaapregio (Z.A) erg afwisselend, Botswana erg grootā¦met Westerse nieuwbouw en roundavals up country, erg aardige bevolkingā¦Dan heb ik wel het merendeel van mijn bezoeken genoemd
Natuur: Namibie. Fascinerend die enorme leegte.
Bevolking: The Gambia. Bijzonder hartelijk en aardig.
Daar waar de beesten zitten! Altijd daar waar de beesten zittenā¦heel klassiekā¦Zuid-Afrikaā¦sorry hoor.
>>>Ethiopiƫ!!! Net heen geweest eind oktober. Met onze zoons die daar vandaan komen. Dus naar hun geboorteland.
We waren er zelf nog nooit geweest. Onze zoons zijn allebei op Schiphol bij ons gekomen.
Hoe was het in Ethiopiƫ? Is het land veilig genoeg om naar toe te gaan? Op doorreis naar Namibiƫ moeten wij via dit land richting Kenya. Alvast bedankt voor de info.
Ethiopie is erg veilig. Alleen ondeugende kinderen die stenen naar autos wensen te gooien.
Bedankt Martijn voor je reactie. Lekker is dat: Stenen gooien naar autoās wat een lol!!!
Ik heb die ervaring niet.
Dat is waar!! Het zijn ondeugende kinderen en die heb je in Nederland ook!
Stenen naar je auto? Zuid Afrika zit/zat vol met gooiers.
We werden gewaarschuwd voor bepaalde routes die er om bekend stonden.
Restanten oud zeer
In vind Oeganda tot nu toe het mooiste land dat ik bezocht heb.
Ook Botswana, Kenia, Tanzania, Zimbabwe (Victoria Watervallen) zijn prachtige landen.
tanzania,veel wild,prachtige natuur en vriendelijke bevolking
Ik vind het wat verder gaan dan ondeugend maar goed, laat de OP er maar een woord voor kiezen dan. Als je naar ze zwaait zwaaien ze terug ipv dat ze stenen gooien dus doe dat vooral als er kinderen langs de weg staan.
In ZA heb ik het overigens nooit meegemaakt en oud zeer lijkt me daar ook zeer onwaarschijnlijk aangezien de huidige kinderen de echte apartheid niet (bewust) hebben meegemaakt.
Ik vrees dat ook de kindertjes ouders hebbenā¦
Zeker op de rit Gaberone - Johannesburg
Zeker weten Hompel, dat oud zeer zal nog heel lang pijn doen vrees ik, als je ziet hoe Malema de jonge mensen conditioneert. Gelukkig staat hij āevenā op non-actiefā¦niet dat het veel uitmaakt. We hebben al vele vele km door SA gereden, maar nog nooit stenen gooien meegemaakt, gelukkig maar!
Senegal en dan vooral de streken landinwaarts van St. Louis en de Casamange.
Ik heb gewoond in Tanzania en verder ook Kenia, Oeganda, Ethiopiƫ, Egypte, Tunesiƫ en Marokko bezocht. Bijna allemaal meerdere keren. En ik vind het stuk voor stuk mooie landen, maar als ik moet kiezen, dan Tanzania.