Hoe vaak ben jij in Afrika geweest?

Hoe vaak ben jij in Afrika geweest en waar?

Tanzania, maar ben verder nooit in een ander land in Afrika geweest.

zuid afrika, maar ben ook nog niet in ander land geweest, ga over een paar maand weer naar zuid afrika en deze zomer naar kenia.
Maar over zuid afrika kan ik zeggen dat het een errug mooi land is!!!

Uganda!!

en Marokko… ook zoo mooi

Groetjes Franka

1 like

Ik ben in Egypte en Marokko geweest. En Marokko vond ik denk ik toch wel mooier :slight_smile:

Zuid-Afrika, maar ben verder nergens anders geweest in Afrika.
Maar Tanzania schijnt ook helemaal super te zijn.

Ik ben als kind al een keer in Marokko geweest en de voorbije 2 jaar al 2 keer in Kenya. Ik heb mijn hart en ziel verloren aan Kenya…ik ga dit jaar voor 2 maand terug met de overweg er ooit voor lange tijd te gaan wonen…

Zimbabwe…Ik heb daar vrijwilligerswerk gedaan en veel van het land gezien. Verder ben ik alleen nog in Zambia geweest –> Net over de grens van Zimbabwe, langs en op de ‘mighty Zambezi river’ ook HEEL mooi, maar mijn hartje ligt in Zimbabwe, het land, de mensen en vooral ook ‘mijn’ leeuwtjes. Ik mis het nog steeds, en ga zo snel mogelijk terug. Ik ben momenteel bezig met het zoeken van een baan daar…

Kenya is subliem!!!

1 like

Tanzania! Without a doubt…

Voor mij Madagascar, maar ben ook nog nooit in een ander Afrikaans land geweest.

Grtn, Robert

1 like

Afgelopen zomer in tanzania geweest… ga zo snel mogelijk terug! Geweldig land…

Senegal…geweldig

ik ben alleen nog maar in tunesie geweest maarja ik ben ook nog jong :wink: deze zomer zuid-afrika en als ik wat ouder ben en wat meer geld heb dan wil ik een overland trip gaan maken van kaapstad naar nairobi ofzo maarja terug naar het punt van favoriete afrikaanse land dan zal ik toch zeggen zuid afrika :slight_smile:

Ik ben in verscheidene Afrikaanse landen geweest (Kenia, Tanzania, Ethiopie en Mali). Allemaal heel verschillende landen, maar mijn favoriete land is Mali. Let wel voor de fauna hoef je niet naar Mali toe, maar als je geinteresseerd bent in de verschillende etnische bevolkingsgroepen dan is Mali zeker een aanrader. Met name Pays Dogon is schitterend!

Kenia!! met overnachting in het Masai Mara national parc in het Governors Camp. Een echte aanrader!!

Wij gaan ooit nog een keer terug om andere parken aan te doen zoals Tsavo.

Greetz,

Danny
http://www.cubalibre.ws

1 like

voor danny: als jullie nog van plan zijn om terug te gaan naar kenya, dan raad ik jullie zeker amboseli aan!!! is echt prachtig…zelf heb ik ook reeds tsavo east and west gedaan, 2 maal, maar amboseli is toch wel meer de moeite!!! zeker een aanrader omwille van de fauna en flora die in overvloed zijn en natuurlijk het zicht op de kilimanjaro…

Bedankt voor de reactie!

Groeten,

Danny
http://www.cubalibre.ws

Enkel Zuid-Marokko gezien. Ronduit schitterend.
Was zinnens om dit jaar naar Madagascar te gaan ,maar pakte naast de minder dure air-tickets. Doe dit zeker volgend jaar. Waar vind je betaalbare tickets?? (vanuit België)

hoi leen, betaalbare tickets vind je in belgië bij www.airstop.be, zeker een aanrader zowel voor charters als lijnvluchten…veel succes