Hoe vaak ben jij in Afrika geweest?

namibie! heel leeg…en prachtig! en het leuke is dat er ook nog allemaal geweldig landen omheen zitten! zuidafrika…lekker makkelijk toegangkelijk en veel variatie tussen luxe en natuur…botswana, maar dan alleen als je veel geld hebt…en zambia. Dat is nou echt afrika!..veel beestjes en lekker chaotisch!
ethiopie is ook gaaf…ontzettend rijke cultuur!
en dan blijven er nog een boel landen over voor mij om te ontdekken!

Namibia, helemaal mee eens. Ben pas 1 keer in Afrika geweest (Botswana, Zambia/Zimbabwe, Namibia en Zuid Afrika, zo’n standaard reis) maar vond het helemaal fantastisch.

Groetjes,
Barbara

Het mooiste land qua cultuur vind ik Ghana en qua natuur Namibie.

Ghana!!!

Egypte…maar Tunesië is een goede tweede plaats

Marokko is zooo mooi

Oeganda is zonder meer de parel van Afrika!
(Ik woon er zelf…)

Miranda

Tanzania, Tunesie, Togo…

Natuurlijk Marokko en ik zeg natuurlijk omdat ik daar al bijna dertig jaar kom; soms één keer, soms twee keer per jaar. Ben helemaal gek op dat land en heb het grootste deel ervan al gezien…ook heb ik een weblog over Marokko en alles wat er mee te maken heeft, dus kom eens langs als je wilt:
http://www.saida393.web-log.nl

http://img.photobucket.com/albums/v516/IngridSaida/Marokko/carte_maroc.jpg

ik was in Zambia, Zimbabwé, Marokko en Guinée. als je het chaotisch wil : Guinée on top ! het mooiste land volgens mij : zambia vanwege zijn puurheid, zimbabwé vanwege zijn verscheidenheid, marokko vanwege zijn schoonheid. maar overal : de vriendelijkheid van de mensen !!!

Namibie rules!

Zonder enige twijfel is dat Oeganda.

Zuid Afrika is beter dan Tunesie en Marokko
Maar Marokko blijft mooie land , later word marokko beter

Afgelopen jaar ben ik van Zuid-Afrika naar Kenia gereisd. De landen die de meeste indruk op mij hebben gemaakt zijn toch wel Zambia (heel puur, schitterende natuur) en Malawi (onwijs vriendelijke bevolking, wisselende landschappen).
Deze zomer blijf ik even thuis, maar volgend jaar wil ik zeker terug naar Afrika; ik ben er alleen nog niet uit naar welk deel.

Ben in Egypte en Tunesië geweest. Tunesië is mooi maar Egypte heeft net iets meer vond ik. De eeuwenoude cultuur en daarnaast de mogelijkheid om te duiken.

Zuid Afrika en niet te vergeten Namibie! Onvergetelijk mooi!!!

Namibie en Zuid-Afrika!! En de Zambezi River is ook errug mooi!!

Marokko natuurlijk…daar kom ik al meer dan 20 jaar…

Benin: klein en heerlijk ECHT afrikaans!

verschillende landen gezien, maar kenya blijft mijn favoriet. het bruist op straat, de mensen zijn geweldig, verschillende prachtige culturen veel afwisseling in alles en de parken zijn ook mooi.