Weekendje/Weekje weg...low-budget..

hoi isa,

ik wilde ook even reageren. het is idd zoals je zegt. de stap om het definitief te boeken is heel groot en zwaar. dat is ook mijn grootste struikelblok. ik zou eigenlijk van 4 tm 11 juni naar turkije gaan met een vriendin maar die krijgt helaas geen vrij van haar werk… ik baal er echt enorm van!! en eigenlijk vind ik van mezelf dat ik een vakantie verdien en ook nodig heb. nu heb ik op singlereizen gekeken, nou daar schrok ik pas van de prijs. 800 euro voor 8 dagen kreta. nou daar had ik bijna 2 keer van naar turkije kunnen gaan. dus ook dat houd me tegen om te boeken.

ook lees ik dat je heel graag naar engeland wil. dat trekt me nou eigenlijk helemaal niet.
ik ben meer een zomer type. zon zee strand en op zn tijd een feestje.

Hoi,

Ben je al weggeweest?

wie bedoel je… met “ben je al weggeweest?”

Isa wil graag naar Engeland voor een weekendje…( ze is daar nog nooit geweest)
ze houd ook meer van Zon en zee…ze is echt een zomer type.
als het maar lekker warm is…dan is het altijd goed!

sorry het vakantieprobleem is al opgelost voor mij.
succes isa met het verder zoeken van een reisgenoot

grtjs Es

Jou. Maar ik begrijp dat jou vakantieprobleem is opgelost.

Gr,
Louiza

Mijn probleem is nog niet opgelost…Want me nichtje heeft nog steeds niemand…voor het buitenland. ( als ik in NL ben, dan reizen we samen door NL)

O sorry. Ik bedoel ook dutchyangel. Haar probleem is opgelost. Neem me niet kwalijk. Ik doe hier voor het eerst aan mee. Ik hoop dat je nichtje iemand vindt. Zou wel leuk zijn voor haar.
Groet, Louiza

Echt vind dit zo erg…en nog steeds heeft ze niemand…

Heb hier geen woorden meer voor…wat is NL een *********** land geworden.

Heb je al iemand gevonden?
Gr, Louiza

Maar wil ze perse naar Engeland, en hoeveel heeft ze te besteden. Dat is ook belangrijk om te weten.

De meeste mensen zullen niet al deze berichten door gaan lezen, laat staan dat ze zeggen ‘leuk, ik ga mee!’ Te hard proberen werkt soms alleen maar averechts. Hoewel er op deze site oproepen staan voor reisgenoten, denk ik dat de meeste mensen niet via dit forum iemand zullen vinden.

Ik weet ook niet waar je online mensen tegenkomt voor een vakantie. Tenminste, niet voor een onschuldige reis zonder bijbedoelingen…

Er zijn ook groepsreizen die niet heel duur zijn. Als ik jou was zou ik sparen voor een dergelijke reis.

Louiza … me nichtje is nog nooit in Engeland geweest…En een weekendje daar heen… zal super gaaf zijn voor haar.

En wat ze te besteden heeft weet ik niet… is niet veel… anders hat ze deze Topic niet aan gemaakt.

Hoi hoi

Ik heb al 2 keer (tot dan toe onbekende) mensen gevonden hier en we hebben hele toffe reizen gemaakt , dus wat je hierboven schrijft is niet (*altijd?) *waar.

Je kan het zien op onder andere mijn youtube link en site/blog.

Het is mij al 2 keer gelukt om heel toffe mensen te vinden (waarmee ik nu, na de reizen nog stteds contact heb !) dus het zal anderen ook wel lukken.

Je hebt wel gelijk met het ‘‘te hard proberen’’ werkt averechts denk ik. Iets spreekt je onmiddellijk aan, of niet…

.
.

Tuurlijk lukt het soms wel, daarom schrijf ik ook ‘de meeste’. Wanneer je echter kijkt in de reisgenoten rubriek, dan zie je vaak ook helemaal geen reacties.

Ik heb ook ooit een week gereisd met iemand die ik via dit forum heb leren kennen. Maar meestal boek ik met een vriend, of ontmoet ik reisgenoten onderweg.

Louiza: Ben nog nooit in Engeland geweest, vandaar dat het me wel mooi lijkt om een weekend/weekje naar toe te gaan.

Maar een ander land is ook goed,

en wat ik te besteden heb is minimaal €4*00 **of *€600
Het is ook maar net hoe veel ik heb kunnen sparen!

Hoi,

Wat is je prive email-adres of telnr dan bel ik je morgen-avond op. Ik weet niet hoe ik een prive email moet verzenden via deze site. Dan bel ik je op met een voorstel om dit weekend weg te gaan als je zin hebt. Gr, Louiza

mijn mail adres is: [emailadres verwijderd][EMAIL=“isa28_fer@hotmail.com”]

Hoi Isa,

IK heb je een mail verzonden maar naar een verkeerd email adres. Ik mail deze opnieuw.

Gr,
Louiza

Klik op de naam van degene die je een bericht wilt sturen (naast het bericht), er verschijnt dan een klein menu en klik op “Stuur een privé-bericht naar [gebruiker]”. De rest wijst zich vanzelf.

Succes!

@Dutchy: ik hoop ook dat je snel iets vindt. Succes met je zoektocht! En desnoods: lekker in je uppie een keer erop uit trekken. :wink:
(Ik kan ook wel een weekendje weg gebruiken, maar alles in Europa valt bij mij niet onder low-budget.)