hier sla ik dus stijl van achter over wat ik nu heb gehoord, vind dit echt niet normaal meer:
Er is hier iemand op Wereldwijzer.nl die onzin berichtjes verstuurd over me nichtje:
Dat ze een leugenaar is, en liegt, en misbruik maakt en dat ze persee naar Engeland wil, om dat daar haar vriend zou zitten.
Echt mensen vind dit echt veelste ver gaan!
Isa is geen leugenaar, en liegt niet, en maakt zeker geen misbruik van mensen.
En ze wil alleen naar Engeland om dat ze daar nog nooit is geweest.
en ja in engeland zat haar vriend, maar die is allang terug naar Iraq,
en als ze naar engeland zou willen, gaat het echt niet om hem, maar om het land!
Echt waar kan hier echt niet tegen,
Vraag isa er gewoon om, en ga niet uit van een persoon die haar niet eens kent, zulke dingen zegt.
en natuurlijk wil ze niet persee naar engeland,(maar het staat boven aan op haar verlanglijstje) er zijn nog meer landen die ze wil zien.
Echt mensen ga er niet van uit wat een vreemd persoon over haar zegt, maar vraag haar zelf hoe het zit! want mensen die luisteren naar die persoon die deze onzin roddel versprijt over haar…zijn het echt niet waard.
Echt waar kan er nog steeds niet bij, vind dit echt veelste ver gaan!!!
Echt werkelijk waar…en niet te geloven… me nichtje is al van maart bezig voor een reisgenootje… en iedereen haakt af. om dat ze een berichtje ont vangen van een leugennaar die me nichtje zwart maken!
:mad:MENSEN TRAP HIER NIET IN!!!:mad:
:zon02:vraag me nichtje, gewoon…zij zal eerlijk antwoorden, wat ze trouwens altijd al doet.
Wie heeft er zin om spontaan met haar een reisje te boeken???
Start gewoon een nieuwe onderwerp, heb je weer schone lei en dus meer kans. Nu hebje 5 pagina’s met nutteloze zooi, waar iedereen op afknapt. Tis maar een tip he…
Wat denk je dat de reden is dat ALLE mensen afhaken? tzal waarschijnlijk niet voor niets zijn denk ik zo…
Ja vind ik jelbel ook mede door omstandigheden kan ik geen weekendje weg maar als ik dit zo lees dan wil ik ook zeker niet.
Een vakantiemaatje is niet altijd in 1 keer gevonden en dan moet het natuurlijk ook nog klikken met elkaar he.
En je geeft aan dat je in het buitenland woont dus waarom nodig je je nichtje niet uit dat ze bij jo even een weekje op vakantie komt.
Geduld is een schone zaak.
Voor je nichtje zal het zeker veel beter zijn om een nieuw topic aan te maken daar help je haar meer mee dan maar hier te blijven schreeuwen (zo komt het wel op mij over).
!!! geen idee maar als ze slim is en echt haar nichtje wilt helpen dan moet ze het hierbij laten maar goed ik kan hier niet over oordelen zolang ik geen reactie heb gelezen.
Wat wij aangeven is een goede bedoeling van ons en te laten zien hoe dit overkomt op ons en andere personen.
Mocht ze echt boos reageren dan is het voor mij klaar hier op dit topic en zal ik niet meer reageren.