Weekendje/Weekje weg...low-budget..

:vak01:Hallo Allemaal.

Heb je dat nou ook…als het weekend is, dat je de kriebels krijgt om je rugtas/koffer te pakken en een vliegtuig te pakken naar een bestemming ergens in europa. (B.V. engeland )
Of je hebt een aantal dagen vrij door de weeks, en je hebt echt geen zin om thuis te blijven…
Maar al je vrienden hebben geen tijd, geen zin…geen geld of zitten vast geplakt aan een vriend/vriendin.

ga met me mee…heb nu wel zin om lekker weg te gaan even weg uit die sleur…even weg uit NL.:dag:

Ben een spontane, gezellige, vrolijke meid van 36 jr jong. (leeftijd is niet belangrijk, als je maar plezier hebt)

2 likes

Wat denk je van Ierland, pub in Dublin lekker pintje pakken.

Lijkt me leuk…maar ik drink geen bier, maar lijkt me gezellig even naar Dublin… of Bournemouth.

is dat niet een kustplaats in de Engelse regio South West England in het graafschap Dorset? Komt me bekend voor. Is volgens mij wel leuk.

Ja dat is een kustplaats in de Engelse regio South West England in dorset.
(is een privé rede dat ik daar graag naar toe zou willen gaan)
En ja het is daar leuk.

en vinden jullie een weekend of weekje te kort, dan kunnen we altijd over hebben om langer gaan. ( is geen probleem)

Dus wie heeft er zin in om weg te gaan?

Ja heerlijk ben ook wel even toe om een weekend weg te gaan lijkt me leuk al plannen?
En indd lekker low-budget zodat we lekker vaak een weekendje weg kunnen :wink:

Nee nog geen plannen. sta open voor alles.
als het maar low-budget is.
Waar zou je zo als naar toe willen?

Waar ik graag naar toe zal willen als tripje is:
engeland
praag
berlijn
kopenhagen
wenen
Dit zijn vaak low-buget reizen maar ik sta voor alles open nog meer belangstellende.

Berlijn is erg mooi.
Brugge
Rome
Engeland
Amsterdam

Barcelona en Rome staan ook zeker op mijn verlanglijstje maar vind dit niet low-buget.
limburg/maastricht/vlissingen lijkt me ook zeker leuk

ja mij ook. het hoeft niet persee buitenland te zijn. NL heeft ook mooie plaatsen… waar je een heel fijn low-budged kan zitten.

En Rome of Parijs of een andere plaats in Europa kan ook altijd, maar dat kost wel wat meer…maar ook goed te doen

Het is net hoe duur je het wilt maken zag net wel een ferry naar engeland 3 dagen voor 45 euro eten kan jezelf meebrengen natuurlijk of kopen.
In Nederland en België zijn ook genoeg mooie plekken en het is geheel aan jezelf hoe duur je het wilt maken natuurlijk.

En dan zit je 3 dagen op die ferry?

2 dagen reizen en 1 dag winkelen newcastle maar ik ben gewoon een beetje aan het rondkijken

dacht al, moet ik zeker mijn reispillen mee nemen… want ik en boten… hahaha
ben ook een beetje aan het rond kijken!

hallo,
ik heb met interesse jullie mail gelezen. ik ben 45 en ken da ’ weekend gevoel’.
ik hou e aanbevolen, mocht er nog iemand bij kunnen? greets:vak01:

Weet het het is nog kort dag maar Wie heeft er zin in om dit Weekend met mij naar Bournemouth te gaan?

zin ja maar helaas vrijdag en zaterdag zitten al vol gepland. belastingtijd.
en dit is inderdaad erg kort dag. mocht je gaan veel plezier en vlg keer beter
kitty:vak01:

zeker kort dag ik heb ook een vol weekend volgende keer beter veel plezier als je gaat.