Heb je dat nou ook…als het weekend is, dat je de kriebels krijgt om je rugtas/koffer te pakken en een vliegtuig te pakken naar een bestemming ergens in europa. (B.V. engeland )
Of je hebt een aantal dagen vrij door de weeks, en je hebt echt geen zin om thuis te blijven…
Maar al je vrienden hebben geen tijd, geen zin…geen geld of zitten vast geplakt aan een vriend/vriendin.
ga met me mee…heb nu wel zin om lekker weg te gaan even weg uit die sleur…even weg uit NL.:dag:
Ben een spontane, gezellige, vrolijke meid van 36 jr jong. (leeftijd is niet belangrijk, als je maar plezier hebt)
Ja dat is een kustplaats in de Engelse regio South West England in dorset.
(is een privé rede dat ik daar graag naar toe zou willen gaan)
En ja het is daar leuk.
Ja heerlijk ben ook wel even toe om een weekend weg te gaan lijkt me leuk al plannen?
En indd lekker low-budget zodat we lekker vaak een weekendje weg kunnen
Waar ik graag naar toe zal willen als tripje is:
engeland
praag
berlijn
kopenhagen
wenen
Dit zijn vaak low-buget reizen maar ik sta voor alles open nog meer belangstellende.
Het is net hoe duur je het wilt maken zag net wel een ferry naar engeland 3 dagen voor 45 euro eten kan jezelf meebrengen natuurlijk of kopen.
In Nederland en België zijn ook genoeg mooie plekken en het is geheel aan jezelf hoe duur je het wilt maken natuurlijk.
hallo,
ik heb met interesse jullie mail gelezen. ik ben 45 en ken da ’ weekend gevoel’.
ik hou e aanbevolen, mocht er nog iemand bij kunnen? greets:vak01:
zin ja maar helaas vrijdag en zaterdag zitten al vol gepland. belastingtijd.
en dit is inderdaad erg kort dag. mocht je gaan veel plezier en vlg keer beter
kitty:vak01: