Jammer dat jullie niet kunnen. Ga ook niet in me eentje er naar toe, veel gezelliger als er mensen mee gaan!
Praag,Boedapest,Zurich,etc, of Lugano,dat is mijn richting, al meer, of Brno, ook geweldig, ben allemaal al eens geweest, zoals ook Barcelona,Perpignan en Dijon waar je toch voor weinig geld met de nachtbus ook heen kan voor paar een paar tientjes…Barc, vliegen ook voor slechts 40 euro…Specifieke redenen waarom ik daar heen zou gaan weer,ben echt een buitenmens… jij, jullie ook ??.. maar ook van leuke terrassen,Kustlijn,en Restaurantjes… maar nu kriebelt het voor meer, en ook de buitenranden ,parken en omgeving juist… in die plaatsen …
Tell me more…:wereld:
Gr Marc
:zon02:Hallo
Ja ben ook echt een buitenmens, maar dan alleen als het zomer is.
Wie heeft er zin om Dit weekend naar Engeland te gaan??
Hoi! Dit weekend is me iets te snel, maar ik heb vakantie over 2 weken (4-9 april) en wilde eigenlijk naar Rome. Maar zo te zien wil je graag weg aankomend weekend…
het liefs zou ik graag weg willen dit weekend! ( hou wel van die spontane Acties.) Maar als er geen mensen zijn die mee willen of niet kunnen. dan houd het ook op voor mij, ( tja kan ook alleen gaan, maar heb dit oproepje niet voor niets hier geplaatst)
ahha ZOmer is mij te heet, dan kruip ik onder de grond,net als een amfibie,of zwem ik in een verkoelende bronvijver… Lente, herfst en ja ook de winter,… houden m’n bloed en hoofd… koel…
Maar ja zo heeft de zomer ook zijn voordelen…maar als we de weersverwachtingen moeten aannemen,voor Geo/meteorologie dan word t tegen de 40 graden aan in onze streken, ik hoop t echt niet want dan krijgen we problemen met waterhuishuiding,blauwalg ,verzuring en botolisme infecties, en nog veel meer narigheid… is niet goed voor ons Atlantische Ecosysteem…:vak01:
hee… Ja ik ook hoor, geweldig, juist dat houd t spannend en verassend, maar ja mijn bankrekening is ook spontaan vergeten dat ik dat wilde doen …
Ben nu aan t sparen voor een trip Pyreneeen in April met paar kennissen ,word slapen in een grot.!. tussen de Vleermuizen,Desmans en Lynxen …
Laat mij weten als je iets weet over je reisidee. en hoe, vervoer etc…
Komt binnenkort ook Vogezen aan, mag je wel mee, als je wil,… is ook vooral. buiten in de bergen lopen,vertouven… groot Landhuis in … geweldig sfeer proeven en de soortjes…omgeving fotograveren …
:wereld:
Ik vind alles leuk om te doen, en als ik zin heb om even een weekend er tussen uit te gaan dan ga ik ook!
Ben hier nog niet de mensen tegen gekomen, die net als ik spontaan zeggen “Hee dat is leuk, ga met je mee”
Nou dan tref je het,want als t kan n,dan ga ik gewoon,en dan ja toch moet ik zeggen wel in korte tijd wel een aardig stel mensen ontdekt hier die wel degelijk van reiswanten weten … en ik zeker… wil zelfs in 2015 een MOnstertocht door Centraal Afrika houden …maar eerst effe oefenen in de Redelijk veilige Pyreneeen als zijn die ruiger dan je zou denken . schijnen zelf nog onontdekte wezen rond te huizen daar… maar zoals in COngo, vleesetende MEnsapen,Monsterspinnen van meer dan een meter, tien meter grote slangen…das andere koek…
VOgezen gaat heel snel ! komen, dit weekend leren,volgend weekend is een optie die ik effe bekijk… kan bus,auto of carpool/lift worden …
>>> .gr M
Wie gaat er mee…vanaf morgen ben ik vrij en wel voor 2 weken, en heb echt geen zin om hier in Nederland te blijven…
Dus, wie heeft er zin in om met mij naar Londen, te gaan??? (andere plaats in Engeland mag ook.) de rede dat ik graag naar Engeland wil, ben er nog nooit geweest!!!:redface::redface::redface:
En ideeën zijn ook welkom!!!
Leuke plek om naar toe te gaan is Liverpool, veel cultuur, natuur, winkels, goed stappen kan je daar ook haha! en heerlijk eten en super mensen! kom er regelmatig! =) groetjes lesley
Bedankt voor je Tip Lesley ![]()
Echt niemand zin om er even er tussen uit te gaan??:so:
Zit efe lastig in de tijd nu ,college,toetsen,Intern voorbereiden… en dan ben ik bezig met Champagne/Vogezen Excursie, en Pyreneeen, Wildcamp…
Doordat ik de groep leid, Eco/ gangers, ben ik er toch maar druk mee… …
Engeland wel vaak geweest trouwens, leuk land,gastvrij over t algemeen,je erg gastvrij …en beleefde mensen ,redelijk goed eten en als je t weet te vinden ook niet heel duur…Grote Tip van Mij zou zijn ,Penzance/ Newquay… (Zuidwesten) wat je daar gaat zien is heel Bijzonder,de mensen, de Ruige Krijtrotskust alleen al dat kost wel een Nachttrein van dik 8 uur lang vanuit London … maar dan heb je wat…
Verder Bath, ( the ROmen Baths,) is spectaculair… Artifacts en Archeologie…
Doncaster, erg leuke middelgrote stad, met veel winkelmogelijkheden en Gezellige sfeer… En ik zou zeker de trein door Sprookjesachtig Wales nemen richting Bangor, en het Eilandje Valley… dat is werkelijk prachtig en als je tijd hebt zou ik York, nog bezoeken erg mooie stad en naar t Noorden naar Glasgow,… dat is ook heel fraai…
Lijkt me alle maal heel erg mooi, om dat ooit een keer te ondernemen…maar zelf zou ik Londen graag eens willen ondekken…en dit natuurlijk wel samen met een gezellige reisgenoot…
Heelaas nog niet tegen gekomen hier…is er niemand die ook even zin heeft om een paar dagen er op uit te gaan??
Hoi,
Ben een jongdenkende 60+ (Vlaanderen) maar jongdenkend.
Ben steeds bereid met mijn wagen of eender welk ander vervoermiddel ergens naartoe te gaan wat ons best past.
Kies maar uit zou ik zeggen.
Laat je me een berichtje ?
ben nu bezig met Londen…en dat gaat echt snel gebeuren…hoop een van deze dagen te vertrekken…
spijtig…geen andere plannen die we samen kunnen uitwerken ? aan jou de keuze.
Ik hoor graag van je!
Firmin
wil er ook 1 a 2 dagen bournmouth aan vast plakken…( maar dat moet me reisgenoot ook leuk vinden natuurlijk)
En alles word wel low-Butged gedaan…:mad: heb echt niet veel te besteden!