aan de kust in het Zuiden van Engeland dus ; wanneer wes je dat te doen ? spreek je Engels ? Hoe overnachten ?
Fine groet,
Firmin
nb. voor mij (en jou) is budget niet belangrijk hoor
aan de kust in het Zuiden van Engeland dus ; wanneer wes je dat te doen ? spreek je Engels ? Hoe overnachten ?
Fine groet,
Firmin
nb. voor mij (en jou) is budget niet belangrijk hoor
wil er wel zo snel mogelijk heen… voor dit weekend hoop ik…
(we) slapen bij een gezin in huis €22,80 per nacht.
of een hotel voor €40,- per nacht…
en ja spreek best wel goed engels, ( ook al sla ik ook snel dicht, en word rood, ben dan bang dat ik het niet kan. hahahaha)
en bevalt het hotel/motel niet dan gaan we daar zoeken!
spijtipg maar zo snel kan ik echt niet.
een andere keer dan misschien ? Ben altijd bereid hoor, geef maar een seintje maar voor mij moet er toch een maand zijn tussen het afspreken en het vertrek.
Ik vind het erg spijtig…
Hoop zeker dat iknog van je hoor.
fijne groet !
Firmin
een andere keer kunnen we vast wel een keer een reisje maken. ( als ik weer wat heb gespaart:))
Groetjes Isa.
Lieve Isa,
Laat dat financiële maar aan mij over ; ik heb het geluk gehad daarvoor niet te moeten sparen…
Bedankt voor je antwoord ; mag ik er echt op rekenen ?
Mooie dag nog !
Firmin
Ik wil zeker niet op u geld teren…dus spaar ik liever wat…( heb het zeker niet makkelijk nu.)
en ja ik beloof het u hoort nog van me (ik hou me altijd aan me woord)
Geniet van deze mooie dag!
Grt Isa,
Hoii,
Ik ben samantha en ben 22 jaar ik wil graag er tussen uit en londen vind ik super maar dublin lijkt mij ook erg leuk ik ben 23 24 25 april vrij zin om te gaan?
Groetjes Samantha
hoi.
Ben op dit moment al druk bezig om weg te gaan…heb nu een reisgenoot gevonden…die graag met mij naar londen en bournmouth wil gaan…
maak er iets moois van Samantha en volgende keer met mij ?
Leuke avond nog !
Firmin
waarschijndelijk kan de trip niet door gaan naar Londen!
Gisteren onverwachts problemen er bij gekregen:( baal er van…ben echt toe aan een tripje…en even rust…
Je weet dat ik altijd graag met je mee wil gaan als je maar voldoende tijd inbouwt tussen je plannen en je vertrek.
Wat spijtig voor jou…
Ik lees dat je van Apeldoorn bent.
Daarwas ik nog over enkele weken. Ben o.a. gaan fietsen in het Veluwepark…
Wel mooie streek daar.
Ik leef met je mee!
Tot gauw ?
Firmin
heb u een privé mailtje gestuurd!
Groetjes Isa.
Het blijft nog steeds wel kriebelen…en wil graag nog wel een tripje maken…(ook al zijn de problemen nog niet over:(
Wie heeft er zin om met mij nog een tripje te maken…het mag het buitenland zijn…maar in Nl is ook niet zo erg…maar het moet wel voor mij echt Low-Butged zijn!!!
Wie o wie…gaat met mij de uitdaging aan?
Lijk wel wanhoopig nu…maar zijn er nog mensen die met mij naar engeland willen?
zijn er nog mensen die zin hebben in een trip? kan van 22 april tot 27 april weg…of van 15 april tot 19 April.
dus mensen…pak je koffer en ga met me mee…
Hoi Lieve Isa.
Wat een verassing om jou hier tegen te komen, op wereldwijzer.nl, en wat een onwijs goed idee is dit…Maar zo als ik lees…vinden mensen het wel leuk, maar durven niet de stap te zetten, heel erg jammer!
helaas woon ik niet in Nederland,( zoals je dat wel weet ) anders was ik zeker met je mee gegaan…en hadden we vast een leuke trip kunnen maken. ( wat we ook wel doen, maar meer in Nederland, als vriendinnen. )
Kom op mensen wat houd jullie tegen? dat vraag ik me af…
Isa is een onwijs, leuke, gezellige meid, en haar hart zit op de goede plek…Als je Isa leert kennen heb je hier echt zeker geen spijt van!
Dat is een verassing…wat leuk om je hier te treffen op Wereldwijzer.nl
Ja je ziet het…wil graag een weekje of weekendje er op uit…mensen reageren wel…maar de stap zetten is een ander verhaal…erg jammer!
je kent me verhaal wel dat iemand reageerden, en al grote plannen…op het laaste moment verveelend bericht gekregen…even berichtje gestuurd dat het niet door kon gaan…uit eindelijk kon het wel…en toch nog een berichtje gestuurd dat we wel konden gaan…maar nooit meer wat gehoord:mad:…
als je weer in Nederland bent stella…dan gaan we samen NL ontdekken:slywink:
Maar zoek mensen die met mij een tripje willen maken…
Ja dat verhaal heb je me wel eens verteld…vind het zo AZO dat je niet even reageerd of zo!
Maar meis ik hoop dat je snel een reismaatje tegen komt, die dol graag met jou een reisje gaat maken…of heel veel reizen…want dat verdien je echt!!
Je bent een Kanjer=Whopper
Je bent een lieve vrouw “stella”, met jou zou ik weleens een reisje willen maken.
Heb je zin ?
Wens je een heel leuke zondag !
het gaat niet om mij…het gaat om Isa…Zij verdient een reisje met iemand.
Maar ik woon niet in Nederland…en als ik een reisje maak…gebeurt dat in Nederland, of als ik weer naar huis ga