kom op Mensen…even spontaan weg!!! wie heeft daar nou geen zin in??
Zin altijd, alleen de tijd ontbreekt :mad:
Alleen reizen is echter niet zo eng als dat het misschien lijkt, onderweg ontmoet je vanzelf leuke en spontane mensen. Gewoon gaan dus, lekker ontspannen, laat je leven vooral niet leiden door anderen!!! Succes.
Daar gaat het ook niet om.
Aleen is maar alleen…en om een keer met
(onbekende) leuke mensen te gaan is ook een leuke uitdaging!
Vandaar dit oproepje!!!
Zie overal dat mensen een reis/vakantie maatje zoeken…
Maar gaan mensen wel eens op vakantie of een tripje met elkaar maken??!!
als jullie echt iemand zoeken en een leuke vakantie of trip willen maken…vraag Isa…
Zij verdient een leuke trip en waarom?!
Ze is heel lang ziek geweest…en echt moeten vechten voor haar leven…en nu is ze genezen…bijna dan…ze zal er altijd wel last van blijven houden!
Het is echt niet dat ik het uit medelijden plaats dit berichtje…
Dan vragen mensen aan me, waarom ga je zelf niet met haar op reis, maar dat doen we al…maar dan in nederland. (woon zelf in buitenland)
Het is allemaal lief wat je doet Stella…
Maar ben niet een artiekel! ( sorry)
Helaas nog geen Reis maatje gevonden, hoop dat het nog wel een keer gaat lukken…
vage term low-budget ?
Vage term low-butget? wat bedoel je?
Het is duidelijk dat het om Low-Butged gaat…het hoeft niet altijd duur te zij!!!
tja
Voor de 1 is 100 euro pp peanuts, voor de ander is 4000 euro pp voor een vakantie heel normaal. (clubmed op de Malediven, of 400$ per nacht op http://www.olpejetaconservancy.org/ een leuk uitje
)
Voor mij is 1 maand Kenya (in July) voor 800 Euro very low budget.(* in vergelijking met centerparcs kost in de zomer ookal 700 euro voor 1 weekje, is dat low budget *?) .
Voor jou misschien niet
Wat dacht je 10-daagse busreis
Spanje - Costa Dorada - Salou
Logies.
Vanaf €184
200euro of 800 euro dat is echt wel een verschil.
De Nederlanse Maatschappij is helaas niet eerlijk verdeeld (maar dat heb je overal)
Ik wil Gewoon dat Isa een reisgenoot vind, die het geen probleem vind dat ze wat minder te besteden heeft!
al plannen om te gaan binnenkort? laat me even weten min 2weken van te voren ga ik wel mee:) om zekjer te zijn vn antwoord kun je beste prive mailen
groetjes samantha
Samatha heb je al een privé berichtje gestuurd!
Groetjes Isa
En nog steeds niemend? of wel contact legen…maar tot slot niets laten horen!!!
Kom op zeg…zo vind je dus nooit iemand!!!
En hoe lang geleden is dit berichten topic geplaatst?
Echt hoor woord hier echt ********* van.
Niemand??
Heb je dat nou ook…als het weekend is, dat je de kriebels krijgt om je rugtas/koffer te pakken en een vliegtuig te pakken naar een bestemming ergens in europa. (B.V. engeland )
Of je hebt een aantal dagen vrij door de weeks, en je hebt echt geen zin om thuis te blijven…
Maar al je vrienden hebben geen tijd, geen zin…geen geld of zitten vast geplakt aan een vriend/vriendin.
ga met me mee…heb nu wel zin om lekker weg te gaan even weg uit die sleur…even weg uit NL.
is er echt niemand die weg wil uit de sleur? kriebelt er echt niets bij jullie?
ja weet het in middels wel geen tijd/geld/zin enz.
Zo duur hoefd het niet te zijn…het gaat vooral dat je nieuwe mensen ontmoet. en dat het gezellig is!
Is er echt niemand???
hey zin om met een retro auto weg te gaan tentje achterin en dan naar zwarte woud of ardenne of engeland??
heb een opel uit 73 met boemen:)
En wanneer wil je gaan?
wil eigelijk zelf zo snel mogelijk en het liefst naar Engeland
En zo te zien…heeft niemand hier nog geen reismaatje gevonden…heel erg jammer!!!
Je hoefd niet ver weg… mag ook vlak bij thuis…er zijn genoeg plekjes op aarden die mooi zijn…maar hele maal niet duur!
Kom beste mensen pak je rugzak of koffer en ga spontaan…
net als Isa…
Hoop dat ze iemand vind die net als haar zo spontaan is. maar ja zulke mensen vind je bijna niet meer…
Niet zo moeilijk doen, als het makkelijk kan toch?
nog steeds niemand???
Kom op mensen…als je geen zin hebt om goed koop te reizen… kan je ook een tip achter laten…
Kennen jullie deze site: http://www.hotelveiling.nl/? Ideaal om voor weinig geld een leuk plekje te vinden om te overnachten! Campings in Nederland hoeven ook niet duur te zijn, er zijn volop plekken waar je voor minder dan 10 euro een tentje op kan zetten.
Goedkope vliegtickets zijn te vinden bij EasyJet, Jet2, RyanAir, of WizAir. Al zijn deze meestal goedkoper als je iets langere tijd vantevoren boekt. Op www.hostelworld.com vind je goedkope plekken om te slapen.
Regelmatig kun je bij bv. de Jumbo of het Kruitvat bonnen vinden om goedkoop met de trein te gaan. Je betaalt dan 12,50-15,00 euro voor een dag onbeperkt treinen. Ideaal als je geen NS-kortingskaart hebt!
Een museumjaarkaart is een eenmalige investering van ongeveer 35 euro, maar dan kan je wel een jaar lang gratis (bijna) alle Nederlandse musea in. Echt een aanrader.
Alleen aan een reisgenoot kan ik jullie niet helpen… In hostels ontmoet je altijd wel mensen, maar dat is dus pas ter plekke.