Ikke niet, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd! Hoe gaat dat precies? Ik rook wel, maar dit gaat toch op een heel andere manier? Waar kun je dit precies doen, en dan ben ik vooral benieuwd waar dit in Alanya kan?
Groetjes, Diamond
Ikke niet, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd! Hoe gaat dat precies? Ik rook wel, maar dit gaat toch op een heel andere manier? Waar kun je dit precies doen, en dan ben ik vooral benieuwd waar dit in Alanya kan?
Groetjes, Diamond
hey diamond!!
ik wil je zeker wel een x meenemen hoor naar ali baba, de waterpijp shop in alanya!!!
vooral als je t voor de eerste keer doet voel je je wat licht in t hoofd maar t is heel relaxed om te doen en je kunt uit verschillende smaken kiezen. ze hebben volgens mij iets van 15 smaken ofzo…
in t begin is t best moeilijk maar t is gewoon heel leuk om te doen. bij ali baba shop is t ook heel gezellig om te doen, t is eigenlijk gewoon een cafe waar je ook iets kunt drinken en eten…
dus… date???
Heey
Ik heb in Alanya ook heel veel winkeltjes/barretjes gezien. Ook in het centrum als je vanaf de Kleopatra kant de haven in loopt. Dan vlak voor de zijstraatje die leidt naar de James Dean en Murphy’s bar. Ik hoop dat je een beetje begrijpt waar ik bedoel… Maar daar zat dus een bar met allemaal waterpijpen en daar kon je ook waterpijp roken.
Succes in ieder geval!!
Ohw ik heb trouwens ook nog nooit waterpijp gerookt, misschien moet ik dat ook eens gaan proberen in juli of mei
Groetjes Rieneke
Een waterpijpje roken is echt heel onschuldig!!!
Maar wel heel apart, als je de gewone tabak neemt die ze erbij hebben, met rozensmaak, cappucino,appeltjes, allemaal heel grapig, een beetje licht in het hoofd, maar niet stoned ofzo!
ik heb zelf een waterpijp meegenomen uit Alanya, en zelfs mijn pap, 75 lente’s jong, vind het gezellig een waterpijpje te roken na een gezellige maaltid, dus gewoon doen!!!
groetjes Bakkertje
Lachen joh, die lieve jonge vader van ons aan de waterpijp!!!
Bakkertje heeft gelijk, het is heel onschuldig, uitgaande van de tabak die de winkels erbij leveren. Die tabak schijnt ook geen(of bijna geen) nicotine te bevatten.
De smaakjes zijn verschillend, en net wat een ieder zoekt!
Voor diegenen onder ons die denken: Lekker fris zo allemaal smakken aan zo’n pijp :blink: !!, je kunt er een soort mondstukje bij krijgen zodat je niet elkaars spuug hebt.
Ach ja, en zo gaat de tijd verder, en hoeven we net iets meer dan 5 weken!!!
Annemiek
Mmm ik hoor et wel weer, dat moet ik ook eens proberen
Nog 35 daagjes te gaan…:P:P
Groetjes Rieneke
hey kelebek,
die bedoel ik ook ja!!! dat is ali baba shop! haha
daar kun je echt heel relaxed zitten en als je dan helemaal boven zit heb je echt waar een prachtig uitzicht over een gedeelte van de haven!!!
iedereen massaal aan de waterpijp!!
Ik dacht dat ze bij waterpijp zouden bedoelen met Mariuana erin.
Maar dat is dus duidelijk niet het geval…
Is dat een soort traditie ofzo in Turkije? Want als het een traditie is moeten wij als Turkije Fanaten die traditie ook een keer geprobeerd hebben natuurlijk, tenminste als het niks is waarbij je drugs gebruikt.
Als het echt puur tabak is met een smaakje (lijkt me echt vaag) dan kan het geen kwaad dacht ik zo…
Nog 52 daagjes…
Hai,
Ik ben ook fan van de waterpijp! Heb er zelfs een gekocht in Marmaris, met tabak en kooltjes erbij. Nu zit ik in de zomer lekker in mijn eigen tuin te genieten van een klein stukje turkije.
Moet zeggen dat ik wel de voorkeur blijf houden van een gewone sigaret. :rolleyes: Na een tijdje moest ik erg hoesten van de waterpijp, maar het blijft leuk!
Gr. Magda
Hihi klinkt super, dat moeten we dan zeker maar een keertje gaan proberen. Helemaal als doorgewinterde Turkije fans :lol:
Enne Myrna…we hebben een date En de cappuchinosmaak lijkt me wel wat!!
Vandaag heerlijk een vrije dag! Hoop dat het zonnetje er straks nog ff doorkomt!
Groetjes, Diamond
oe duur kost wet ongeveer?
Kan me niet voorstellen dat dat heel erg duur zal zijn…Maar ben hier ook wel benieuwd naar!
Groetjes, Diamond
weet ook niet precies de prijs meer, want ik heb er maar 1 x voor betaald!!! haha
ik ging altijd naar een vriend van me die een souvenier winkel heeft en dus een heel rek vol met waterpijpen!!! haha heel makkelijk hoor, hij maakte de pijp aan en een werknemer van hem ging voor ons dan bij de supermarkt een biertje halen… kijk, zo kan t dus ook he!!!
maar voor wie er allemaal naar alanya gaan, ik wil best een keer mee hoor om waterpijp te roken!!!
ik wil het idd ook wel eens proberen, misschien tussen 29 april en 6 mei of anders in juli
Groetjes Rieneke
is goed kelebek!!!
ik ben als t goed is met koninginnedag nog vrij!!!
ga je mee op stap dan? hoe laat vlieg je de 29ste? want dan is t s’avonds groot feest in de haven!!!
OHW COOL!!! Koninginnedag in Alanya!! Wordt dat gevierd?, hahahahhaha
ik weet nog niet hoe laat we vliegen, maar als ik dit zo hoor wil ik dat voor geen goud missen!!!
Zodra ik weet hoe laat we vliegen zal ik het vertellen.
Groetjes Rieneke
Ik weet ook nog niet met welke maatschappij we vliegen, er staat dat we met “een turkse charter” vliegen… Maar welke dat dan is???
Ik vrees dat ik gewoon zal moeten wachten totdat de tijden bekend zijn…
@kelebek: ja zeker word koninginnedag in alanya gevierd!!! echt super gezellig hoor! ik hoop dat je erbij kunt zijn! want anders moet ik alleen gaan en dat is niet zo leuk natuurlijk!!!
Ow jammer dat ik er dan nog niet ben Leek me leuk om dan samen op stap te gaan…Nou ja, jullie gaan het vast erg gezellig hebben!!
Groetjes, Diamond
hey diamond, had me ook super geleken om met zijn 3en op stap te gaan!!! maar ik ben er gewoon hoor als jij naar alanya komt!! haha
dus gaan we wel een keer stappen (als ik vrij ben he!!)