Aquapark Alanya

In 2003 hebben ze in alanya het damlatas centrum gesloopt om daar een aquapark te bouwen. Nu lees ik op een ander forum dat het nog steeds niet klaar is! Wie weet hoe ver ze zijn met dit aquapark?

Alvast bedankt voor jullie reactie’s,
groetjes bakkertje

jaweeeel dat was afgelopen seizoen al geopend hoor!Tis kleiner natuurlijk dan het aquapark in avsallar maar wel leuk hoor, vaak ook best wel druk, ook met turken die een strippenkaart hierop hebben!groetjes!

Was dat aquapark net gebouwd aan de Kleopatra kant?
Want ik zat in een hotel daar vlakbij en daar waren zo (ook) iets van een aquapark aan het bouwen. Maar toen wij er waren (3-17 juli) was het nog net niet af.

Groetjes Rieneke

Ja het is nabij het Kleopatrastrand, op de hoogte van de tennisvelden, tussen het strand en de Atta Turk in. Vroeger was daar een klein winkelcentrum, 2/3 jaar geleden is dat gesloopt en is men daar een aquapaek gaan bouwen.
De berichten zijn een beetje onduidelijk, de een zegt open, en anderen zeggen nog niet open, vandaar de vraag denk ik!

Nou Bakkertje(s), niet echt duidelijk of we daar over 54 dagen al in kunnen dus!! Hoop voor de meiden van wel, maar we zullen het allemaal wel beleven

Groetjes
Annemiek

Heey!

Dan heb ik dus de bouw ervan gezien :smiley: Zag er leuk uit! Maar ik ben er zelf nog niet binnen geweest. Toen ik er was,was het aquapark nog niet klaar. Ik weet niet of het nu wel al opebn is, maar ik denk het wel,want het zag eruit alsof het elk moment open kon gaan. Als ik me het goed herinner :unsure:

Groetjes Rieneke

Is er in Antalya niet ook een aquapark?

allemaal bedankt voor de reactie’s!
Nee Beppie ik weet niet of ik je man’s enkeltje kan gaan slopen op de glijbaan, maar dat doen we komend weekend dan maar in centerparcs!

Jullie gaan je gang maar in de wildwaterbaan, met z’n 2en!!!

Hoop wel te horen voor we weggaan of het park open is
Groetjes
Annemiek

Ter hoogte van de tennisvelden? Dan ligt het toch heel dicht in de buurt van de hotels Riviera en Grand Okan, toch? Ik heb helemaal niks van de bouw gemerkt…

Groetjes, Diamond

Echt waar hoor!!! Als je binnendoor loopt vanaf het strand naar de hoofdweg, bij Sedir langs, dan is het daarachter.
Het valt niet altijd op hoor, dus dat kan gebeuren

Annemiek

Is me echt helemaal niet opgevallen. Terwijl we daar wel 's langs zijn gelopen :blink: Volgende keer 's wat beter opletten haha. Sedir is trouwens leuk he? Wij eten er meestal wel een paar keer als we weer in Alanya zijn. Vooral de pizza met banaan is lekker :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Hoi.

Wij waren Mei 2003 in Alanya in hotel Kleopatra Beste. Dat ligt in een zijstraat van het Kleopatrastrand, bij eetcafè Het Molentje en vlakbij de tennisbanen bij het strand, als ik mij goed herinner.

De ingang van het hotel lag tegenover een toen braakliggend terrein en ons werd gezegd, dat daar het jaar erop dus, een waterpark zou verrijzen.

Ik ben ook best benieuwd hoe het is geworden. Ook wij gaan in Mei een weekje, dus zien we het wel!

Mvg, Roanna

Zal er best gezellig zijn, wij hebben er 1 keer ontbeten, en eten meestal in het centrum.

Ja je denkt waarschijnlijk dat er een hotel ofzo gebouwd word, het zijn/waren hoge hekken met blauw plastic afgezet. Maar daar moet het dus komen, is het gekomen!

We gaan het zien, nog 7 weken!!!
Fijn weekend vast iedereen, ben er lekker ff uit
Annemiek

Ook ik ga in mei eens even kijken hoe ver ze nu zijn :smiley:
Ik heb de bouw afgelopen zomer wel gezien, ben idd benieuwd hoever ze nu zijn.

Groetjes Rieneke

Hoi, ben het met beppie eens door de hekken met blauw plastic erom heen, kun je wel eens niet doorhebben dat daar een park gebouwd wordt. Ik persoonlijk vind het ook een balachelijke plaats om een aquapark neer te zetten.
Je kunt ook zeggen dat het achter het rode tankstation ligt, of voor het nieuwe gebouw bij het museum. in dat vierkante stuk ligt het, diamiond!

Ook wij hebben nog nooit gegeten daar bij Sedir, wel een keer ontbeten, he wat toevallig Beppie!, maar het is daar wel altijd heel druk!
Ook in het hoogseizoen is het daar altijd druk.
Prettig weekend allemaal, groetjes Bakkertje :rolleyes:

hey ben er ook weer ff want ik heb weer veel gemist zie ik!! haha
hey bakkertje, nieuw hier?? welkom!! (volgens mij vriendin van beppie!!!)

dat aquapark is helemaal af en open!!!
heb afgelopen jaar de bouw ervan gezien en de opening!!
dus wees gerust mensen jullie kunnen deze zomer gaan glijden@!!

ik ben er niet geweest maar heb gehoord dat er niet zo heel veel aan is… maar dat moeten jullie maar zelf ondervinden dan1!!

computer is nog steeds kapot hoop dat ie dit weekend gemaakt is!!!

veel liefs xxxx

hai Myrna, bedankt voor je warme welkom, ja ik ken beppie inderdaad, nee we zijn geen vriendinnetjes, maar wel zussies!
Leuk hoor zo’n forum, begin een beetje verslaafd te worden!
Voor mij hoeft zo’n waterpark ook niet, maar mijn dochters zijn helemaal gek van waterglijbanen. We zouden naar adaland in kusadasi gaan, afgelopen zomer, maar toen kwam mijn oudste dochter met haar vinger tussen de deur en was het zwemverhaal afgelopen. Maar ze kunnen over 7 weken hun schade inhalen, vanaf onze balkon kunnen we het park zien, en ze gaan maar lekker hun gang daar!
prettig weekend allemaal, Bakkertje

hey leuk hoor 2 zusjes hier op t forum!! haha
maar misschien zien we elkaar wel want ik ga werken bij bistro floyd dus misschien komen jullie wel gezellig een hapje eten bij ons!!

hoop jullie te zien dan!!
xx

Hmmm voor mij hoeft zo’n waterpark ook niet, maar voor kinderen is het natuurlijk helemaal leuk! Ik spetter wel lekker rond in de zee :smiley:
Viel me op dat er in oktober ontzettend grote vissen al vrij in het begin zaten, was me voorgaande jaren nooit zo opgevallen :blink:

Groetjes, Diamond

Grote vissen? Je bedoelt in de zee? mmm dat is mij ook nooit opgevallen…