Aquapark Alanya

Ja in de zee. En ze zaten echt al heel voorin het water. Mensen stonden er echt verbaasd naar te kijken. M’n moeder durfde bijna het water niet meer in haha. Kan em herinneren dat er een andere keer veel olie in het water dreef, m’n hele bikini zat eronder. Dan toch maar liever tussen de visjes :smiley:

Groetjes, Diamond

Was dit aan de Kleopatra kant of aan het Ooststand? mmm vissen zijn me nooit opgevallen en olie ook niet. ik zat aan de Kleopatra kant… Mmm toch eens beter opletten, of misschien ook maar niet, strax durf ik ook niet meer, hahaha. Dat zal wel meevallen denk ik. (ligt eraan hoe groot die vissen waren :P)

Groetjes Rieneke

Bij het Kleopatrastrand, ter hoogte van hotel Grand Okan, maar ik neem toch aan dat ze overal zaten toen. Hihi allemaal mensen in het water die zaten te gebaren wat voor grote vissen ze voorbij hadden zien komen. Toen durfde m’n moeder helemáál niet meer :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

Goedenmorgen allemaal,
Ja grote vissen heb ik ook vaker gezien, vooral aan de kant van de burcht, (kleopatrastrand) we hebben zelfs 's ochtends èèn keer een dolfijn gezien!
Maar jammer genoeg ook wel een olie, vieze olie, mijn kinderen zaten helemaal vol, volgens mij komt dat van die ladingen boten die daar zo "lekker"ronddobberen!
Maar de zee, is toch nog steeds mijn favoriet!
Leuk joh, myrna, dat je daar gaat werken, wie weet komen we een keer buurten, maar wij zijn eigenlijk meer voor de lokanta’s en kleine turkse tentjes!
Maar een borrel kan natuurlijk altijd gehaald worden!
Gister nog ff gebeld met het appartement waar we gaan, en over 7 weken ben ik geiinstallerd op mijn favoriete vakantie bestemming!!!
KAN NIET WACHTEN!!!
Groetjes ilse :stuck_out_tongue:

Dolfijnen heb ik alleen gezien tijdens een boottocht. Lijkt me wel mooi om er zo één vanaf het strand voorbij te zien komen.
In oktober was het water erg schoon en heel helder. Gelukkig geen vieze voorbijdrijvende olie gezien. Zal inderdaad wel komen van de vele boten die rond een uur of twallf om de hoek komen piepen voor de barbequeeee. Altijd wel weer erg gezellig om te zien trouwens, meestal staan wij dan ook maar op om ergens lekker te gaan eten :smiley:

Groetjes, Diamond

Ohw cool dolfijnen!! in welke maand van het jaar heb je eigenlijk de meeste kans om er een te zien? Weet iemand dat?

Groetjes Rieneke

Geen idee, wij waren er in juli en toen kwamen er een heleboel dolfijnen langs de boot springen. Blijft een mooi gezicht. En ontzettend mooie diertjes…

Groetjes, Diamond

Ohw cool!! Dolfijnen langs je boot zien springen dat is iets wat ik ook nog wel eens mee wil maken, hopelijk heb ik deze zomer geluk :smiley:
Nou ja ik zie vanzelf wel :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

Ik vind zo’n boottocht sowiezo altijd heerlijk. Beetje luieren, zonnen, eten, drinken en zwemmen de hele dag. En dan ook nog dolfijnen zien, super!

Groetjes, Diamond

Die dolfijn die ik gezien heb was in augustus, bij de ballenlijn!
Ze sprong omhoog zwom wat verder en sprong nog eens, en weg was ze, heel erg mooi!

Een boottochtje heb ik in Alanya nog nooit gedaan, wie weet dat we in mei een tochtje kunnen gaan maken, dan is het nog lekker rustig op de boten. Mij lijkt het helemaal niets op zo’n overvolle boot, maar ik kan de plank helemaal misslaan hoor!

We zullen wel zien wat het wordt, ik hoop op nog een paar dolfijnen ,als we gaan!
Groetjes Ilse :wink:

Ik heb vorig jaar ook zo’n boottocht gedaan, helaas was ik nog een beetje behoorlijk brak van de nacht ervoor (had nauwelijks 2 uur geslapen) dus ik had vooral ook veel geslapen op die boot, wat trouwens ook heel relax was :stuck_out_tongue: Een vriendin van mij met wie ik mee uit was had de pech naast brak te zijn ook nog eens zeeziek te worden…hahaha!
maar die boottocht is echt aan te raden! ik ga in mei heel hoogst waarschijnlijk weer met mijn ouders en mn zusje naar Alanya, ik ga denk ik dan ook wel weer zo’n boottocht maken. En in juli weer :stuck_out_tongue:
ohw wat een heerlijke vooruitzichten :stuck_out_tongue:
Nog maar 6 en een halve week :smiley:

Groetjes Rieneke

He Rieneke

Heb je nu al geboekt, en zo ja, waar ga je heen???
Ja Alanya, dat begrijp ik maar welk hotel???

Groetjes
Annemiek

Wij hebben de boottocht toen in juni gedaan, gelukkig was het toen ook nog vrij rustig. Moet er ook niet aan denken hutje mutje naast elkaar te zitten :smiley:
We hoefden helemaal niet lang in de rij te staan voor het eten/drinken, ideaal. Waar in Alanya kunnen we dit weer het beste boeken. Wij hadden toen geboekt bij Sherlock Holmes, maar ik vraag me af of zij nog bestaan. Zou jammer zijn want alles was erg leuk geregeld…

Groetjes, Diamond

Hey…
Nou dat moet dan toch maar een keer een bootje worden in Alanya!
Als Beppie mee wil tenminste, en dan oma en opa ook nog!
Nou vorig jaar in marmaris hadden we een goede boot te pakken, hé Bep! We zullen zien of dat in Alanya ook lukt…
Nog 44 dagen, ik denk dat ik mijn koffers vast van zolder ga halen!
groetjes Ilse :smiley:

Mij heb je voor die boottocht, Bakkertje!!!

En maak je geen zorgen over opa en oma, die gaan echt wel mee!!!

Blijf vooral tellen, dan gaat het de goede kant op!!
Annemiek

heey Annemiek!

ik heb idd al geboekt, Hotel Angora beach van 29 april tot 7 mei!
In welk hotel zitten jullie?

Groetjes Rieneke

Maar, Annemiek, zal het drukker zijn dan vorig jaar op de boot?
wij hadden vorig jaar een boot gehuurd voor zo’n 75 personen, maar we waren met z’n 8en, ja echt waar!!!
Ik denk niet dat mijn vriendje dit nog eens voor elkaar krijgt, maar wie weet!!!
weer een dagje minder, maar nog geen koffers gehaald, te druk druk druk…
Sonraa, Ilse