Waterpijp

En Diamond: je kwam toch dit jaar 2x naar Alanya? In juni ben ik er namelijk niet :frowning:
Maar in juli en augustus weer wel :smiley:
Misschien tot ziens in Alanya??
Gaan we idd een keer met zn 3en stappen :stuck_out_tongue: Zou wel super zijn als dat zou kunnen :smiley:

Groetjes Rieneke

ja, zou idd heel leuk zijn met zijn 3en op stap!!! :stuck_out_tongue:

Beste mensen,

Een waterpijp is niet gezonder dan een sigaret !!!

Ik weet dit zeker dus please denk eraan…

heb het nooit gedaan :slight_smile:
ga het ook niet doen. heb longproblemen dus zou het niet eens kunnen ook al zou het geen slechte rook zijn.

hoewel het me wel eens een keer leuk zou lijken

@Kelebek, nee ik ga dit jaar maar één keer naar Alanya. Alhoewel…we druk aan het nadenken zijn over een lastminute weekje in oktober. In september ga ik wel naar Turkije, maar dan waarschijnlijk naar Icmeler. Dus met z’n drieeen stappen wordt helaas niks ben ik bang. Jammer…Nou ja, misschien volgend jaar ofzo :smiley: Enne Myrna, we zien elkaar vast wel in het weekje dat ik er ben! We komen in ieder geval een keer eten!!

Groetjes, Diamond

@ Diamond: Ohw jammer!! Nou ja idd misschien volgend jaar wel :stuck_out_tongue: En anders misschien met een eventuele nieuwe meeting :wink:
Heel veel plezier in ieder geval!!

Groetjes Rieneke

Ja, een meeting, dat lijkt me ook nog steeds leuk! Maar dan ergens in het najaar zodat degenen die deze zomer in Turkije werken er ook bij kunnen zijn.
Leuk dat je er met Koninginnedag bent, zal wel een leuk feestje daar worden in de haven! Supergezellig! Wel foto’s maken he!

Groetjes, Diamond

ja ik HOOP dat ik koninginnenacht kan vieren in Alanya, want ik vertrek 29 april met het vliegtuig, dus hopelijk vertrekt ie vroeg uit NL. Zodat ik het nog kan vieren!!
Ik ga zeker veel foto’s maken!!!(ik ben echt een fotomaak-freak, mn vriendinnen werden vorig jaar helemaal gek van mij. Khad net zo’n nieuwe telefoon met camera, hahaha) :stuck_out_tongue:
ik hoop echt dat ik erbij kan zijn!!! Duim voor me :smiley:

Groetjes Rieneke

Ow, nog ff spannend dus of je er op tijd kunt zijn…Nou ik duim voor je hoor :smiley:
Ik neem me altijd voor veel foto’s te maken, maar dan denk ik vaak, ach kan nog wel met als resultaat dat ik meestal met maar weinig foto’s weer thuis kom. Maarrrr we hebben een nieuwe digitale camera dus daar gaat verbetering in komen…

Groetjes, Diamond