Komt Kijken ---alanya!

Deze zomer ,vanaf 15 juli, ga ik, samen met een vriendin, werken in het Turks-Nederlandse restaurant in Alanya:

:slight_smile: :slight_smile: **DE TAPPERIJ **:slight_smile: :slight_smile:

www.tapperij-alanya.com

Hier serveren ze zowel NL als Turks eten ennn… wat misschien “aardig” is om te weten dat bijna 80% van de Alanya-gangers ziek wordt van het eten… bij dit restaurant zal dit niet gebeuren daar er 2 NL eigenaren zijn die erop toezien dat zowel het NL eten als het Turkse eten volgens de NL normen bereid zal worden.

Ik hoop jullie allemaal te mogen verwelkomen bij dit restaurant!!

Roos

Roozje, dat 80% van de mensen ziek wordt van het eten in Alanya is wel een beetje overdreven. Dat je reclame wil maken ok, maar niet slechter afdoen dan het in werkelijkheid is.

Ik wens je veel succes met je werk!

B) Lotje

Hmm… Lotje,

Als ik typ ziek worden van het eten bedoel ik niet meteen kotsend wachten tot het over gaat, van de 10 mensen die naar Alanya gaan hebben er 8 minstens 1 keer diarree. Dit wil je toch niet ontkennen hoop ik?

Dank je wel dat je me alsnog succes wenst.

Roos

Als iedereen het brood en de rijst opeet, is er bijna nooit iets aan de hand!!
Vooral niet te koud drinken en de problemen zijn voor 80% oplost

Ik kom al 15 jaar daar, neem altijd remmers mee heen, en ook weer mee terug, want ik heb er nooit last van(en mijn man en de rest van mijn familie die er ook al jaren komt ook niet!)

Eet vooral overal, en geniet van wat je daar kunt krijgen, hollandse pot eet je hier het hele jaar al

Annemiek

Ik ben het ook wel met Beppie 1 eens. Hollandse pot kun je hier ook eten.

Wij waren 2 jaar geleden voor het eerst in Turkije( Alanya) in een hotel en hadden iedere dag Turks gegeten. Zo af en toe ook eens wat bij de Burger King en bij een lokaal restaurantje.

Wij waren met ons vieren en niemand van ons heeft last gehad. Ik denk dat je net als, wanneer je naar Spanje of Griekenland gaat, dat je je eet en drinkpatroon een beetje moet aanpassen. Zoals Beppie al zegt, o.a. niet te koud drinken.

Misschien hadden wij geluk gehad, maar een hoop heb je wel zelf in de hand, vind ik.

Mvg. Roanna

Ps. Maar Roozzje, in September komen we weer in Alanya en willen best een keer bij jullie komen om te eten of wat te drinken hoor! We zitten nu in een appartement, dus dat wordt iedere dag uit eten, want zelf koken doen we niet aan. Dus wie weet! Tot ziens! :rolleyes:

Ja ok, leuk!!!

Nou ik hoop dat mensen bij ons komen eten in ieder geval, enne zeg dat je via Roos komt!! hihi

xx

Dag Roozzje.

Nog even een vraag! Waar zijn ongeveer jullie gevestigd in Alanya? Zijn nog niet zo heel bekend daar. Ik weet wel waar het Nederlanse Restaurant het Molentje zit/zat.

Nou ik hoor het nog wel hè?
Mvg.Roanna B)

Hey Roanna,

Het zit achter de ataturk naast Jopie ofzo… Met de dolmus rij je erlangs. Ik weet ook nog niet precies waar het is maar als het goed is worden we bij Antalya al opgehaald.

Roos

**De Pub en de Tapperij **zitten aan de 25mtr straat in Alanya onder Toros Apart. Wanneer je aan de taxichauffeur of buschauffeur vraagt naart: “Toros Apart” weten ze exact waar het is.
Ik wens iedereen een fijne vakantie. Enne Roos…wel goed je best doen :wink: