Een Serieuze En Betrouwbare Zakenpartner Gezocht

Wij willen samen met een betrouwbare zakenpartner een oerhollandse tent opzetten in de buurt van alanya.
mijn man spreekt goed turks en nederlands.

we zoeken iemand die er echt voor gaat net als wij en zich er voor 200% voor wilt inzetten om er echt een topzaak van te maken !!!

voor verdere info of overleg mail ons maar : [EMAIL=“memodurukan@msn.com”]memodurukan@msn.com

selamlar :turkey:

Denken jullie echt dat Alanya zit te wachten op nog een Nederlandse tent? Ik wil niet negatief overkomen maar er zijn al meer dan 20 van dit soort gelegenheden in Alanya en omgeving en de meesten draaien dramatisch slecht.

Heel veel kennis van zaken lees ik hier…?

Wij hebben een nederlands reaturant in Side en ik ken diverse nederlandse eigenaars van gelegenheden in Side, Alanya, maar dramatisch slecht wordt er niet gedraaid, ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
Juist door de slechte maaltijden in de ´all inclusive hotels´ lopen de eetgelegenheden met ´vertrouwde kost´ heel goed.
Ik krijg de sate, nasi, loempia´s, echte steaks (geen turkse schoenzool) in de winter de erwtensoep niet aangemaakt en dan niet te vergeten de kroketten, frikandellen en de bitterballen!!!
Plus volgend jaar wordt ons snackbestand nog uitgebreid met meerdere bekende snacks.

Er is dus zeer zeker wel een kans van slagen hier!

ik vond het ook al vriedenlijk overkomen!!

wiellies, waar ligt jou restaurant precies in side? ben nu al zo vaak daar geweest, maar nog nooit jou zaak gevonden.
wil best een keer met mn vriend komen eten;)een frikandel lust iedereen wel toch?

groetjes

filiz

bedoel je mirjam van op de hoek daar…? zit ze daar nog steeds?

Sorry, ik was inderdaad niet erg vriendelijk maar bij het lezen over weer een Nederlandse tent in Alanya was dat nu eenmaal de gedachte die bij mij op kwam.

Ter verduidelijking, ik zei dat er in Alanya (en dus niet in Side) al genoeg van die tenten waren en dat de meesten erg slecht lopen (en dan heb ik het dus niet over Wielies, Conny’s, Bistro Floyd, Murat’s place) maar wel over de vele anderen die amper hun hoofd boven water kunnen houden.

En kennis van zaken…? Misschien wel, who knows?

Ik wil topic opener bij deze alsnog veel succes wensen met hun onderneming.

Filiz, een frikandel is toch varkensvlees??

x

in kusadasi hadden ze er van kip geloof ik…

Hoi Filiz,

Als je op de rotonde voor het oude Side richting Kumköy gaat krijg je na de jandarma aan je linker en Side leder aan je rechterkant een afslag naar links, richting de zee naar de PTT. Beneden aan de berg ga je direct rechts en na 50 meter vindt je ons aan de rechterkant. Schuin tegenover Cennet en Acanthus Hotels.
Misschien tot ziens!

zeker weten tot ziens…:wink: