Hebben jullie toevallig nog aanraders op het gebied van beach bungalows op Koh Phangan (met 5 mensen totaal)
Wat is je budget en willen jullie met zijn 5en in 1 bungalow?
Je hebt al in het andere topic gereageerd zie ik ![]()
Leuke nieuwe in Chiang Mai is Early Bird House, erg stijlvolle B&B ![]()
In Bangkok: Cosy Bangkok!! Een oase van rust in het hectische Bangkok. Ga er altijd heen als ik in Thailand ben! Eigenaresse Sui is een schat en het guesthouse voelt echt aan als ’ a home away from home’ zoals ze zelf zeggen. Om de hoek van Hua Lampong trein- en metrostation, dus 3 minuutjes lopen en je kunt heel Bangkok bereizen. Voor de prijs(ca400 baht p nacht) hoef je het ook niet te laten!
In Sukothai: Ban Thai. Mooie bungalows voor een prikkie(350 baht p nacht) en een fantastische kokkin!! Gerund door een familie, die er alles aan doen om het je naar het zin te maken!
In Sukothai: Ban Thai. Mooie bungalows voor een prikkie(350 baht p nacht) en een fantastische kokkin!! Gerund door een familie, die er alles aan doen om het je naar het zin te maken!
is dit in Bangkok of is dit een plaatsnaam? dank!
Sukothai is een plaatsnaam, ligt globaal tussen Bangkok en Chiang Mai. Leuk plaatsje op doorreis van Chiang Mai naar Nong Kai(in het noorden, aan de grens met Laos). Mooie ruines van oude tempels en verder erg gemoedelijk.
Weet jij soms een prijsindicatie ,alsook waar is dit guesthouse gelegen?
Heb er eerlijk gezegd nog niet van de Early Bird House gehoord?
roal bena bangkok
zaza hotel in bangkok
chaweng regent koh samui
1.** Soppong River Inn** - met stip op nr. 1. Geweldige locatie. Bijzondere omgeving met bergstammen, bergen, grotten, mooie dorpjes.
-
Palm Point Village - Mae Nam beach Koh Samui. Was nog nooit op Koh Samui geweest (huiverig voor de vele toeristen), maar dit vriendelijke bungalow resortje heeft mijn hart gestolen. Geniet van de rust, great view op Koh Phangan, great food en de vriendelijkheid van de mensen. Nog een echt stukje Thailand op Koh Samui. Neem een fan bungalow, direct of bijna aan het strand.
-
Denk ik nog over na!
Mailen voor info en foto’s mag
Mijn voorlopige top 3.
Al op veel verschillende plekken gezeten en ook veel verschillende locaties.
Chiang Mai-Lotus Pang Suan Kaew Hotel. Ligging-prijs-luxe.
Phuket - Orchid Residence. Vriendelijkheid-prijs
Kanchanaburi - River kwai Resort. Uitzicht-prijs.
Bangkok - Bayoki Sky Hotel. Vriendelijk-uitzicht geweldig.
Maar uiteindelijk de leukste plaatsen waar ik verbleven heb waren.
Op 1 bij mijn toenmalige vriendin nu vrouw haar kamertje in Phuket.
Een bed, een klein windblazertje en de prachtigste douche ooit. Een ton die buiten stond en een schepje om je nat te maken. Zo een eenvoud en zo zalig.
Op 2 bij de familie op de boerenbuiten in Ayuthaya. Typische thaise paalwoning, een vijver om je in te wassen en savonds met iedereen onder de huizen bijeen zitten in de schaduw en genieten van eten en drinken.
Fortville guesthouse in bangkok- Op loopafstand Koa san en de grand palace aan een klong. Nette kamers en een koffie-internetbarretje,vriendelijk personeel,nette kamers.
Paradise cottages in Koh Chang- Heerlijke lounge area,vriendelijk personeel en prima huisjes. Aan het water maar geen strand maar heerlijk rustig in de bush bush aan het einde van Lonely beach.
Bangphlat resort in Bangkok-Erg mooi voor een zachte prijs!
In november gaan we overnachten in het Viking natures resort in Koh Phi Phi…heeft iemand daar mischien ervaringen mee? We hebben de treehouse gekozen…
Hoi Silvia,ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dit guesthouse gehoord?Hoeveel betaal je per overnachting alsook zijn alle nutsvoorzieningen aanwezig op de kamer?(shower,airco,tv alsook een koelkastje)
graag wat meer info aub!
groet,georgessiam.:chin:
Hoi George,
Voor een 2persoonskamer hebben wij 20 euro per nacht betaald voor de kamer.
De kamer was niet erg groot maar wel netjes. Er was airo en een aparte badkamer.
Op de kamer elke dag verse flesjes water maar geen minibar. Wij hadden een tv op de kamer en een 2persoons bed met 2 nachtkastjes en een rekje voor je kleding,meer past er niet op de kamer!. Lopen naar Koa san road is ongeveer 5 tot 10 minuten.
Wij vonden het voor deze prijs een prima plek,rustig en toch dichtbij alle happening.
Beneden is een kleine receptie,personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Aan het gebouw vast zit een hippe koffiebar waar je ook kunt ontbijten en lunchen voor redelijke prijzen en er was een klein terras aan de voorzijde. Aan de achterkant heb je uitzicht op een klong.