Hallo iedereen!
Wij gaan van 28-07-2010 tot 25-08-2010 in Thailand met onze 2 kinderen van 14 en 16 jaar voor het eerste en heb jullie advies en hulp nodig.
Ik heb een paar hotels/Guesthouses gevonden en ik zou heel graag jullie ervaringen willen hebben.
Bangkok: hotel: Rambuttri Village Plaza (omdat hij heeft een zwembad , is naast alle bezigheden en qua prijs is in onze budget) – Is iemand in dit hotel geweest?
Kanchanaburi : www.tarzanresort.com/1tarzan.htm - Deze hotel ligt volgens mij iets van 15kms van Kanchanaburi maar het ziet zo apart uit!
Ayutthaya : nog geen hotel / guesthouse gevonden ? Tips??
Chiang Mai: hotel: www.awanahouse.com of www.laithai.com (volgens meerdere forums heb ik gelezen dat Laithai niet meer een aanrader is.
Zijn er mensen die niet zo lang geleden zijn geweest?
Phuket à Hotel www.phuket.com/sugarpalm-
Wij willen misschien 2 nachten in Phuket verblijven om o.a. naar Kho Phi Phi als dagtrip te doen - Is het misschien beter als wij een hotel in de buurt van het vertrek punt of dat maar niet uit?
Khao Sok = Hotel: www.treetopsjunglesafaris.com/price.htm
Koh Samui : Nog geen hotel /resort gevonden – Enige tips? Qua prijs dacht ik rond de 40,00€/kamer maximaal
Kho Tao à Hotel www.kotaoresort.com/paradise/facilities.html - Hebben jullie meer tips of denken jullie dat is een top resort?
Bangkok: Hotel : Grand China Princess: www.grandchina.com omdat wij willen de bike toer met Co kessel – laatste 2 dagen van onze vakantie
Vraagje: Vanuit Bangkok willen langs de floating market als wij naar Kanchanaburi gaan. Hoe doen wij dat?
Vraagje 2: Hoe kunnen wij vanuit Khao Sok naar Koh Samui gaan?
Ik heb gelezen dat wij met de bus naar Thani moeten gaan en daarna de boot nemen naar Samui.
Maar heeft iemand dat gedaan en kan mij uitlegen hoe ik dat moet plannen?
Is het te doen in 1 dag?
Hoe laat vertrek de laatste boot naar Samui…?
Alvast bedankt nogmaals voor jullie tips