Ik zit nu op Koh Chang, waar ik 6 dagen ben verbleven op White Sand Beach en Lonely Beach. Ik heb gelukkig 1 dag zon gehad en helaas 5 dagen bewolking en onweer…
Nu ga ik morgenvroeg (woensdag) weer richting Bangkok, waar ik 4 dagen zal verblijven om vrienden op te wachten voordat we samen naar het zuiden trekken.
Op mijn aankomstdag vorige week verbleef ik in een Guesthouse gelijk op de hoek van Kao San (Panee Lodge). Dat beviel wel goed, maar betaalde daar in mijn 1tje 1000 bath.
Mijn vraag is dus of jullie een wat goedkoper, maar wel goede guesthouse weten in die buurt. Nu heb ik al wel van ‘‘siam guesthouse 2’’ gehoord en zal daar ook zeker eens kijken of ze plaats hebben, want ze nemen de telefoon niet op. Erg fijn dat die een zwembad hebben met de BKK-hitte…
Bedankt voor de ‘snelle’ reacties, want morgen ben ik er dus al
Je bedoelt denk ik 'New Siam Guesthouse 2". Ik heb daar een paar jaar geleden overnacht en was er erg tevreden over! Vijf minuten lopen van Khao San Road (= verschrikking als je het mij vraagt), rustig, goede eetgelegenheden in de buurt, en de taxi kon het makkelijk vinden.
Accommodatie zelf uitermate schoon, voor 800 Baht/nacht een prima kamer met airco, tv, koelkast, warme douche, etc. We hebben er prima geslapen.
Wij hebben toentertijd niet gebeld om te reserveren maar de boeking gewoon via de website geplaatst. Ging prima.
Het zwembad hebben wij niet gebruikt. Sowieso is het erg klein en ziet het er niet echt aantrekkelijk uit. Verder ligt het ingeklemd tussen restaurantgedeelte en de straat. Ik vraag me af of het zwembad schoon genoeg is… Lijkt me lastig om het op die locatie schoon te houden. Voor het zwembad zou ik niet naar New Siam Guesthouse 2 gaan iig…
De volgende keer dat ik in Bangkok ben (over een paar weken) kies ik er bewust voor om in een heel ander deel van de stad te slapen. Maar als je in de buurt van Khao San Road goede, degelijke, comfortabele accommodatie zoekt voor een lage prijs dan kan ik New Siam Guesthouse 2 van harte aanbevelen.
Ik sliep in BKK in Happy House Guesthouse voor 590B per nacht. Ik ben tijdens mijn rondreis 3 keer in BKK geweest en telkens daar geslapen (vooral omdat ik geen zin had om iets beter te zoeken) zonder reserveren op voorhand.
Kleine en basic kamertjes, maar wel met warm water en airco.
Ligt op 5 min wandelen van Khao San Road.
Thanx allemaal voor de snelle reacties, maar als ik het goed gezien heb dan heeft de tip van Mr. Krung Thep een zwembad en dat vind ik toch wel eeeeeerg lekker in 4 dagen hete bangkok!
Mr. Krung Thep, ik probeerde te bellen maar word niet opgenomen. Heb ze dus een email gestuurd met de in,- en uitcheck datum en maar hopen dat het goedkomt!
Sorry was 6 dagen ofline(pc stuk) ben 30minuten geleden eindelijk online kunnen gaan op wwz!he he he !(dit terzijde)
Nou je zoekt een guesthouse met zwembad?
Misschien kan je eens proberen bij D&D Inn?(Banglamphu) Dit hotel heeft een zwembad op het dak, massage voorzieningen, en een zeer schoon en efficiënt internet café (24/7). Alle kamers hebben een eigen badkamer, airco en TV. Prijzen, incl. ontbijt, vanaf 450 (zonder raam) tot 1350 voor VIP kamer.
Thank you for your reservation. Your reservation is confirmed as detailed below. Please use this e-mail as your hotel electronic voucher. Upon check in please present this voucher to the front desk along with your passport. Credit card will use for booking guarantee only. Your credit card Will NOT be deducted. Full payment must be paid when check in.
Booking Details
Booking ID : 2022379
Member ID : M018161
Name : Arjan J.A. Van Vilsteren, Mr.
Nationality : Netherlands
Email Address :
Hotel : Rambuttri Village Inn Promotion Rates
Roomtype : Superior Double/Twin… Stay Minimum 3 Nights
Arrival : MAY 10, 2012
Departure : MAY 14, 2012
of Nights : 4
of Rooms : 1
of Adults : 1
of Children : 0
10 May 2012 to 14 May 2012
Breakfast: Not Included
Price per room: 660 THB per night
Total Amount : 2,640 THB
Sincerely yours,
Reservation Officer
Rambuttri Village Inn & Plaza
95 Soi Ram Buttri, Chakkra Phong Road, Phra Nakorn, Bangkok, Thailand. 10200
Tel: +66 (0) 2-282-9162, +66 (0) 2-282-9163
Fax: +66 (0) 2-629-5211
E-mail: reserve@ khaosan-hotels.com www.rambuttrivillage.com www.khaosan-hotels.com
Special Promotion Rates
Rambuttri Village Inn
Booking Policy :
Guest MUST show booking(s) record and consecutive booking(s) to the reception when arrive at hotel. Failure to do so could result in NO SHOW CHARGE.
Rates are not included breakfast.
Rates are included Tax and quoted in Thai Baht.
Guest must use his/her own credit card. We reserve the right to cancel or modify reservations where it appears that a customer has engaged in fraudulent or under circumstances where it appears that the reservations contain or resulted from a mistake or error. If there are any problem regarding to your reservation, we will notice you within 48 Hours…
Credit card will use for booking guarantee purpose. Your credit card Will NOT be deducted , unless cancellation or no show charge is applied.
The full amount of the reservation must be paid when check in.
Hotel requires guest to provide a security deposit 1,000 Baht per room by CASH at check-in to guarantee payment of any incidental charges.It will be returned when check out.
Check in time after 12.00 (noon) or earlier upon room available.
Check out time before 12:00 (noon)
Check out late : Any extension after 12.00 noon will be levied at 50% of regular rate.
:Extension after 16.00 will be charged at one night room rate.
Please inform your preferred bed type (double or twin bed) to guarantee availability .
Extra bed is subject to availability upon check-in. Maximun 1 extra bed or additional guest per a room.
Children Policy :
There is no room charge for a child under 6 years old,( Maximum 1 child ) staying with parent and using an existing beds.
Children over 6 years old is considered and charged as adult.
Cancellation Policy :
No Amendment, No Cancellation.
No show ,Cancellation or Amendment will be charged 100% from the total amount of room reserved for 1 night only.
Haha, ik wilde alleen de detailles van dagen en prijzen knippen en plakken. Maar heb hier dus geboekt voor 4 nachten met zwembad en megakamer door promotie!
zou ik niet doen!! vreemd hotel met een rare ladyboy achter de kassa! Wat bedoel je met een vreemd hotel Macpack,kan je wat meer uitleg geven aub? Nou heb de indruk dat je het over één persoon had in je quote zeker macpack? Nu zelf ben ik al eens overvallen op mijn kamer door 2 ladyboy’s dit waren uitzonderingen,normaal kan je veel plezier maken met Ladyboy’s.Dat ze een beetje raar overkomen dat moet je er maar bijnemen.
Ik moet je heel eerlijk zeggen, die ladyboy die daar achter de receptie staat is super vriendelijk en heeft ongelofelijk veel humor.
Wij zijn er twee keer geweest en die twee keer is het goed bevallen.
Denk dat mackpack het heeft over één persoon,nu om al tegaan zeggen dat hij het heeft over een hele bevolkingsgroep,vind ik eerlijk gezegd toch wel een beetje overdreven,Senior!