Na een eerdere, eerste & foute poging (waar die terechtgekomen is…:so:, hier opnieuw mijn vraag:
Ik zoek een goed, eerlijk&aardig, schoon, natuurlijk niet te duur, prettig, gezellig hostel voor de start van mijn sabbatical (va 11-2-09 4 maanden) in Bangkok.
Ook een leuke wijk, waar niet de hele nacht gehardrocked wordt zou fijn zijn. Zwembadje…? tuinrestaurantje…?
Zoiets.
Laat maar lezen graag!
Groet, Simone.
ik heb van de zomer in new siam II gezeten, vond het een erg fijn ‘guesthouse’. Schoon, goede locatie en vriendelijk personeel. Het is 5 min lopen van kao san road, dus als je in het party gedeelte wil zitten ben je er zo, maar in new siam heb je daar absoluut geen last van. Er is trouwens ook een zwembad. www.newsiam.net
Super & dank. Wat snel deze reactie. Ik ga gauw kijken!
Op Kao San Road en in de omgeving daar vind je heel veel guesthouses.
Ik denk dat een zoektocht op internet je veel mogelijkheden zal geven.
Mijn persoonlijke favoriet in BKK is het Baan Sabai Guesthouse. De drukte van Kao Sarn Road op loopafstand, maar omdat je net aan de andere kant van de straat (achter de tempel) zit, heb je geen last van alle drukte.
Het guesthouse heeft geen zwembad, maar is wel erg goedkoop en zeer schoon. Bovendien is het personeel altijd overvriendelijk en behulpzaam!
We hebben in nov 2005 een aantal dagen overnacht in de Shanti Lodge aan het begin en eind van onze vakantie. Een hele leuke guesthouse in Thaise stijl. Kamers zijn eenvoudig maar sfeervol. Ook ontzettend lekker eten (ook lekkere vegetarische gerechten). Vraag wel naar de kamers met Westers toilet en douches met warm water. Toen we eind van de vakantie nog een nachtje daar waren kregen we een Thais toilet en een douche met koud water. Voor een dag was dat geen probleem, maar ze hebben dus 2 soorten sanitair.
Ligging is ook redelijk centraal en met een tuk tuk ben je zo bij bijv. Ko San Road.