Ik vlieg 23 februari naar Bangkok en nu ben ik op zoek naar een goed hostel om mijn reis te beginnen. Ik hou van een feestje, cultuur en vooral dingen doen, maar als ik eenmaal wil slapen wil ik ook rust. Gezien het feit dat er zoveel keus is in Bangkok, hoop ik dat er iemand is die een goede tip voor mij heeft ![]()
heel dicht bij kao san road maar wel rustig slapen, Lamphu house dit zit tegen over kao san road naast de tempel achter een paar winkels, smal straatje in lopen naast de 7/11
iets verder weg en door meerdere formum leden aan bevolen Shanti Lodge Bangkok z’n 15 minuten lopen vanaf kao san road en rustig gelegen
vanuit beide hostels/guesthouses zijn de meeste bezienswaardigheden redelijk dicht bij en kan je na een kleine wandeling gebruik maken van de rivier taxi welke je voor een paar bath op elk punt van de rivier afzet (wel goed onthouden bij welke pier je terug moet komen)
Nou het is tezien ofdat je volgende dag een trein moet nemen naar bv:het noorden dan zou ik zeggen,overnachten in de Rail Inn hotel ongeveer 125meter verwijderd van het Hualamphong station.
democratische prijzen,goede service.
Ben je van plan om enkele dagen in Bangkok te verblijven,dan zou ik zeggen mijd kao san road(te lawaaierig).
Dan kan je beter een hotelke&guesthouse kiezen aan de rambutrie road(kant rivier)het is maar op 5min stappen van de befaamde kao san road.
Of zoals Dirk het al vermeld heeft Shanti Lodge Bangkok,ligt aan de thewet market,één nadeel het is wel een beetje verwijderd van kao san.