Wat zijn de ideale liefdes-leeftijden?

Sonja en Besmile
die jongen van 24 wist niet dat hij 24 was. toen hij getrouwd was wist hij dat pas :retard:

toen ik hem ontmoette zei hij dat hij 19 was ipv 24.

hmmm okey.

Mijn vriend is 25 en ik ben 26, we schelen zo’n 1,5 jaar.

ik ben 19 over een maand 20 en mijn schatje is 22

Ik ben 22 en m’n vriend is er 21. Ja hij is dus een jaar jonger dan ik, maar absoluut niet te vergelijken met iemand van 21 uit België. Hij is veel volwassener.

@ Turkije-fan: 12 en 24 vind ik nu ook wel een hééél groot verschil, 12 en 19 ook best wel, maar hoe kan iemand nu 5 jaar ouder zijn dan hij denkt???

Summa

Ik ben 40 en mijn turkse vriend is 25 bijna 26, net als Rabbit.
Wij merken niets van het verschil hoor! Hij is erg ‘volwassen’ voor zijn leeftijd en ik kan af en toe nog behoorlijk kinds doe!:teeth:

ik ben zelf 25 en m’n askim is 24 :wub:

Ik ben 21 en me vriend is net 23 geworden.
En ik denk ook dat er geen ideale leeftijden zijn voor de liefde.
De liefde is er of niet, en dan maakt het helemaal niet uit hoe oud je bent.

sevgilim daar heb je gelijk in

helemaal mee eens :wink:

groetjes

ik heb het idee dat dat dikke onzin is wat je zegt… een nog niet eens in de puberteit gekomen 7 jaar oud meisje met een 16 jarige jongen? Ik wil je niet beledigen begrijp me niet verkeerd maar stel jezelf voor dat jij 16 jaar oud bent en je een relatie aangaat met een 7 jarig kind…

Ik was 24 toen ik mijn tweede man leerde kennen, hij is 12 jaar ouder, toen was dat geen probleem, nu zijn we 10,5 jaar verder, en sorry ik vind m nu echt oud. Ik woon in Turkije, hij werkt in Nederland, elke 2 maanden komt hij 2 weken vakantie houden, maar als ik m al eens bel als hij weekend heeft, dan wil hij ophangen, want hij moet nog eten en hij is moe. Zo is hij al 3 jaar, na de brand een burn out gehad, sindsdien is het leeftijdsverschil ineens erg groot. Zit hier nog wel met een 2,5 jarige he. Voor haar meer een opa dan een papa, in heel zijn doen en laten. Vind het niet ideaal, en denk dat op deze manier de liefde ver te zoeken zal zijn.
Persoonlijk geef ik niks om leeftijdsverschil, heb hier ook iemand van 22 die ontzettend graag met mij iets zou beginnen, maar denk ook dat er meerdere interesses achter zitten. (geld, europa of juist niet), ben tenslotte getrouwde vrouw.

terug kijken naar 16 en 7 jaar vind ik onredelijk, er kan je zoveel overkomen zijn dat je al heel vlug aan relaties begint. persoonlijke mening, vind niet dat je met 7 moet beginnen, bedoel alleen dat je niet naar 0 moet terugkeren.

groetjes Carine

Even een reactie heb zitten lezen,maar waar halen jullie 7 jaar vandaan.Crazymar schrijft dat er tussen haar en haar man 9 jaar tussen zit en zij 16 was toen ze hem leerde kennen haar man is 9 jaar ouder.Dus hoe jullie aan 7 jaar komen is mij een raadsel of ik moet wat gemist hebben…

Hey

@hdeniz en carine: Turkijelover heeft gelijk. Ik denk dat jullie best de post van crazymar nog eens teruglezen want er staat wel degelijk dat zij 16 was en hij 7 jaar ouder, als ik dan goed kan rekenen was hij er toen 23. En dat vind ik nog wel kunnen…

X Summa

ooww ik dacht dat HIJ 16 jaar oud was toen ze aan hun relatie begonnen…

dus ik dacht 16 - 9 = 7 jaar oud meisje… met een 16 jarige jongen
sorry voor het misverstand (A)

ik bedoelde dat je niet terug moet kijken naar af, als ik dat doe, toen ik 7 was was mijn man 19, wij waren 24 en 36, heb t niet verkeerd gelezen, maar de ervaring in je leven bepaald je leeftijd denk ik.
groetjes en sorry als ik mijn punt niet duidelijk genoeg gemaakt heb. wil t altijd nog eens proberen

Hahaha, ik zit dit nu pas terug te lezen, vandaar de late reactie!HDeniz en Carine, voortaan wel eerst ff goed lezen wat er staat hoor…stel je voor een 16 jarige die een relatie heeft met een 7 jarige. Jakkus, moet er niet aan denken zeg! Dat neigt toch naar pedofilie en daar heb ik geen goed woord voor over. Maar ondertussen is het alweer rechtgezet gelukkig.
Al met al blijf ik erbij dat leeftijd (niet extreem) er niet toe doet, als je maar gelukkig bent.

Klopt leeftijd doet er niet toe zolang je gelukkig bent, maar door levenslessen kan t gewoon veranderen en dan is de ene ineens heel oud.

groetjes Carine

En blijf nog steeds in turkije, misschien van de zomer 3 weken naar Nederland.

Ik ben dus 19 en me lieverd is 22… wat ik wel leuk vind is dat hij 3 daagjes later is als ik :smiley: ( op valentijdsdag)
En inderdaad zoals velen zeggen hier… leeftijd speelt geen rol, zolang je maar van elkaar houd.