Wat voor reis maak je het liefst in de USA?

De Verenigde Staten is een enorm land en geschikt voor diverse soorten reizen.

Wat voor reis maak je het liefst door de USA?
Licht je antwoord toe.

Het is erg relaxed reizen met een auto door de USA. Hoewel de afstanden groot zijn, kun je lekker doorrijden en heb je zelf in de hand waar, wanneer en hoe lang je ergens wilt stoppen.

Ik ben zelf helemaal gek van NY, dus stedentrip is voor mij de logische keus.

Toch zit ik er aan te denken om deze zomer een rondreis te gaan maken. Mogelijk de ‘standaard’ reis door het westen, maar het zuiden (Louisiana, Nashville, etc.) spreekt mij ook heel erg aan.

ik heb nog geen ervaring in de USA, maar ben 2j geleden naar de Oostkust van canada getrokken met de wagen en da viel best goe mee. Het was wel een voorgestippeld reisplan door wingsnwheels. (wnw.be)

Niets overhaast: voor elke stad een aparte reis!

Per fiets. Vorig jaar Arizona, New Mexico, Colorado en Utah. Sommige stukken met de Greyhound.
Beleving van de natuur immens. Veel contacten met de locals. Hulpvaardigheid van de mensen.
Relaxed, verkeer was respectvol.

Maar nu gaan we met de auto, speerpunt Yellowstone en de Indianen-misére bij de Bad Lands.

Dan kan ik beter vergelijken. En wandelen, ach,prachtig. Lees het boek over de Continental Divide.

Autorondreis of ‘woningruil’…
Voor de derde keer naar het Zuidwesten. Eerste keer verzorgde Fly Drive, Alle parken, SD, LA, Las Vegas, enz. Je bent meteen verliefd. De tweede keer een maand huis en auto geruild met Amerikaans echtpaar. Maand Amerikaan onder de Amerikanen. Alles meegemaakt ook Rodeo! Waanzinnig! Dit keer volledig zelf plan gemaakt. 17 mei 2008 gaat het weer gebeuren. Kijk maar eens op www.nlsites.nl/USA2008
Als je er tijd aan wilt en kunt besteden, dan alles zelf regelen. Internet biedt onbegrensde mogelijkheden.