Wat vind jij het mooist of aantrekkelijkst van je vriend en hij aan jou???

Je weet vast dat moment nog wel dat je je vriend voor het eerst zag en dacht wauw wat een mooie, lekkere, lieve…
billen, borstkast, mond, ogen, haren, lichaam, etc

mijn vraag is wat vindt jij het mooist of aantrekkelijkst van je vriend?
en misschien weet je ook wel wat hij het mooist aan jou vindt?

kunnen natuurlijk inmiddels meerdere dingen zijn, maar ik bedoel het allereerste moment!!!:wub::wub::wub: waarom viel hij op???

De allereerste keer dat ik hem zag viel zijn glimlach me op… Hij lachte zo schattig… Maar goed toen wilde ik dus eigenlijk helemaal niks van hem… :wub:

Wat hij het mooiste aan mij vind? Geen idee… haha… Zal wel eens vragen… :wink:

En jij dan MUtlu? Vast zijn groene muts :wink: ?

Ik ook zijn glimlach, zijn haar, en zijn verleidelijke knipoog naar mij =D hahaha!
Toen hij voor het eerst knipoogde naar mij viel ik als een blok voor hem! =D

En hij voor mij, mijn blauwe ogen en dat ik altijd zo vrolijk was =D (nu, dat maakte hij me toch wijs =D haha)

ja hahahah cyn dat zal het zijn;)
**
neeeeeeeeee zijn prachtige ogen!!!
**
**

wat hij van mij mooi vind weet ik nu wel, maar waar hij voor viel is denk ik ook mijn ogen! moet eens navragen hahahah

Haha mijn askim heeft wel ooit gezegd dat hij mijn hart heel mooi vind… Ik had een goede persoonlijkheid ofzo… Nou heb het maar als compliment opgevat… :wink:

ja cyn maar dat is in een later stadium;) want ik denk dat ik dat inmiddels het aantrekkelijkst vindt, zijn geweldige karakter en hart!

Toen ik hem voor het eerste zag, viel zijn onwijs schattige glimlach me op hihi. Haha en toen die knipoogde toen was ik helemaal verkocht.

Wat hij mooi aan mij vind zover ik weet zijn me ogen… Haha verder weet ik het niet.

Hahaha ik weet nog wat men askim zo mooi vindt =D … mijn bleke witte belgische huid =D hahahaha, toen ik in april daar was, en wat meer kleur kreeg, zei hij : je moet niet te bruin worden want ik vind die witte huid net mooi =D hahaha, en ik zat daar zo te kijke van :

MEEN JIJ DIT NU??? IK WIL NET BRUIN ZIEN!!! =( =D

Hahahaha M. vind dat ook niet mooi… Nou hij heeft pech, ik wordt snel bruin… En dan hoop ik wel dat hij niet met een scrub handschoen achter me aan komt rennen :wink:

Toen ik hem voor de eerste keer zag was het meteen oohh dat is helemaal mijn type. Hij had zo’n lief koppie -zucht- wist tot toen niet dat liefde op het eerst gezicht bestond.

Zoals Janne zegt, ik geloofde niet in liefde op het eerste gezicht. Maar toen ik hem zag wel. Het eerste wat mij opviel, ik viel op zn ogen!!! En zn knipoog & lach en de manier waarop hij liep & deed en waah alles gewoon =D

Mijn askim is verliefd geworden op mijn blauwe ogen ,en hij zegt dat ik zo aantrekkelijk kan kijken met me ogen hij was helemaal verloren hahah en dat zegt die dan tegen een nuchtere hollander !

zijn verleidelijke blik in ze ogen , toen ik daar eenmaal in keek was in ff van de aardbodem verdwenen , ik verzoop gewoon in askim ze blik :wub: en nog steeds gelukkig …

dus dat was het begin , en de rest volgt als gewoonlijk …goed hart , humor , karakter enz enz …

Wat is dat toch met die glimlachen sorry heel burgelijk maar moet me er bij aansluiten beslist voor de volle honderd procent waar ik voor gevallen ben en nog steeds iedere keer voor door de knieen ga is zijn glimlach

Mijn hart heeft hij veroverd met hoe hij met me dochter omgaat, dat is zo liefdevol en onbeschrijfelijk!!!

Wat hij leuk vindt aan mij in eerste instantie natuurlijk mijn dochter!!! maar als het dan om mij moet gaan dan wordt het toch mijn haar daar zat hij ook altijd mee te klooien en in de war te gooien, en nu ja heel apart haahah maar waar hij echt dol op is me kont hahhahahha

Waar ik het eerste voor viel waren zijn ogen en zijn glimlach, maar toch vooral zijn ogen.
Wat hij leuk aan mij vindt in eerste instantie zijn mijn ogen, daar kan hij alles aan zien (open boek)

Haha hier het zelfde :dag:.

Ik vind zijn kontje heerlijk. Om in te bijten gewoon.
Soms ga ik achter hem lopen en moet dan oppassen dat ik niet languit op straat kom te liggen.

whahahahahahaha janne zie je al zo plat op je b*k gaan omdat je teveel loopt te staren whahah geweldig!!!

M. heeft geen kont :frowning: haha… Waar ik ook echt dol op ben is zijn haar, heel stom maar vind zijn haar echt geweldig de laatste tijd :slight_smile: (hij laat het wat langer groeien…:wub:)

Ja de kontjes doen het bij ons ook goed =D hahahaha
E zegt dan mooi in het nederlands : askim, lekker kontje

=') dan ga ik echt plat van het lachen =D wel schattig hoe hij het zegt , zolang hij het niet tege alle belgische of nl meiden zegt die hij voorbij ziet komen =D