Wat vindt je minder mooi aan je askim/habibi?

nou hebben we wel mooi staan wat we helemaal mooi/lekker/aantrekkelijk vinden aan onze vriend, maar wat vindt je minder mooi/lekker/aantrekkelijk aan je vriend/man?

Dat hij té hard werkt =( , nu , dat is geen karaktereigenschap dus gelukkig kan dat snel veranderen als hij wil =D!

Ook ivm afspraken nakomen is hij soms wat nonchalant … ‘ik stuur je een sms’, ‘ik kom op msn’, … en die dingen doet hij uiteindelijk niet wanneer hij het zegt =D , dus hij zegt beter niets!! =D haha!

Voor de rest is hij dik oké =D hihi!

Oei, ging het niet over karaktereigenschappen ?? =(

zijn uiterlijk dan ??? euhm … niks op aan te merken =$ =D woeps!

WIJZIGING :: OF TOCH :: hij mag gerust een beetje groter zijn zodat ik hakken aan kan doen in zijn buurt =D !!

Ik ook zijn lengte! Maar verder is mijn mannetje volmaakt :wub:

Haha ja idd ook zijn lengte hij had van mij ook wel iets langer mogen zijn… Ik ben deze tijd ook flink gegroeid dus ik ben eigenlijk benieuwd of ik al langer zal zijn dan hem haha en ik hoop dat ik toch wat kleiner zal zijn =D. En verder vind ik het een onwijs lekkerding !

Oooh wat een volmaakte mannen allemaal zeg ZUCHT hahahah Deems groei jij nog???

Ja sorry mijn man is in alle opzichten volmaakt heerlijk getraind lichaam, glimlach echt om te smelten, maar als er iets is wat ik zou veranderen dan is het zijn neus!!! hahahah

Tessa : haha uhm ik die negen maanden dat ik hem niet heb gezien ben ik wel gegroeit… Maar ik weet niet of ik nu nog steeds door groei ze zeiden dan ik 1,58 zal blijven maar ik zit nu al dik over de 1,70…

hahah wat je zegt allemaal volmaakte mannen, nou die van mij heeft een raar plat achterhoofd, waar ik me iedere keer als ik hem zie weer over verbaas hoe dat nou toch kan whahahaha, maar na 2 dagen zie ik het niet meer, maar toch! mooi is anders. verder is hij veel te mager en bijna kaal!
maar zijn neus lippen en ogen zijn perfect en mooi van vorm en daar moet ik toch ook naar kijken!

Hahahah mutlu wat een heerlijk eerlijk antwoord van jou…:smiley:

hihi angela ik kan hem natuurlijk perfect beschrijven, maar dat is hij gewoon niet net zo min als dat ik dat ben! maar zijn hart en karakter die zijn perfect en daar moet ik het uiteindelijk mee doen, want schoonheid vergaat;)

Ik ben het helemaal met je eens mutlu.

gelukkig;)

Wat ik inderdaad ook niet zo mooi vind, is dat M. ook zo mager is!!! :frowning:

Was bij mijn ex ook…hij was wel lekker lang…maar er had wat meer vet op gemogen…

wat ik wel aan hem zou willen veranderen, eigenlijk niks geloof ik alles zit precies waar het zitten moet hihihihi met de juiste proporties lol2

Wat is er minder mooi aan mijn askim…misschien toch zijn buikje, maar dat is echt zo gek dat ik daar over zou klagen want het valt echt niet op :smiley: Gewoon iets minder getraint dan mijn exvriendjes…En hij compenseert het met zijn ongelooflijk sterke schouders, armen en benen :smiley: Ook heb ik gemerkt zonder schoenen dat zijn voeten best wel groot zijn tegenover hijzelf hahaha…
voor de rest echt niets denk ik :blush:

Mijn askim heeft nogal veel beharing. Op zijn borst en op zijn rug. Nou vindt hij dat zelf ook helemaal niks, dus hij haalt het weg. Ik geloof dat ik daar wel blij mee ben.

Zijn gezicht en alles is perfect voor mij! Alleen zn lengte wat minder:( We zijn evengroot en ik kan dus geen hakken aan!!

maar verder ; perfect :wub:

alles is mooi aan askim, al mag hij die oorbel wel uit doen :smiley:

bepaalde karakter trekjes. Verder vind ik het nog steeds een goddelijkmooie man.