Er is een topic met wat jullie overeenkomsten zijn, maar nou ben ik ook benieuwd wat jullie verschillen zijn… kan me voorstellen dat er ook dingen zijn waar je je onwijs aan kan ergeren of vervelend vindt omdat jij NIET zo bent!
Het op tijd komen … ik ben altijd overal te vroeg, en hij altijd te laat =D hahaha, bijgevolg moet ik altijd langer wachten op hem =D!
Voor de rest kan ik niet meteen iets bedenken … moet er nog wat over nadenken =D hihi
Het tot een stuk in de middag slapen van askim terwijl ik altijd vroeg wakker ben.
Hihi Mirke, jij bent ook een vroege vogel =D dat is bij mij en askim ook wel =D ik sta om 8uur op, en hij blijft rustig liggen =D hihi
hj houd van voetbal en ik niet ![]()
hahaha
nee, ik weet t eigelijk nog niet, daar moet ik nog achter komen- haha
Maar wat ik wel al weet, met afspraken na komen- als hij zegt ik bel je morgen, als ik online kom- doet ie dat niet -
Kom ik vervolgens verbaast online van huh hij is er gwn,waarom belt ie dan niet!!! hahhaha
En ik kom met zulke afspraken wel weer na… hihihi
Hij houdt onwijs veel van bursa spor (voetbal) ik hou totaal niet van voetbal! Elke wedstrijd moet gezien worden en het liefst in een stadion.
Hij is snel heel boos en snel weer er klaar mee, ik ben niet snel boos, maar als ik boos ben is het lang niet klaar.
dan nog een paar dingen die verschillen, maar me niet irriteren ofzo:
Hij is dol op bier, ik lust geen bier!
Hij slaapt op zijn rug, ik op mijn buik.
ojaaaaah hij propt werkelijk zijn ontbijt naar binnen, brood, olijven,tomaat en kaas allemaal tegelijk naar binnen en wegspoelen met een kop thee (bahbahbah) ik prik 1 voor 1 iets aan mijn vork kauw ellen lang omdat ik moeite heb met ontbijten.
En hij gooit alles maar op straat papiertjes, blikjes, noem maar op terwijl ik altijd alles in de prullebak gooi! echt zwaar irritant!
Mutlu hahhaha heeeeeeel herkenbaar dat op straat weg gooien daar zijn toch mensen voor aangenomen anders hebben die geen werk HUH???
Verder:
Hij is super perfectionistisch tot het irritante aan toe, bij mij is goed goed genoeg
Ik ben snel boos en geirriteerd en het snel weer kwijt, askim net andersom. Ik kan ook ontzettend te keer gaan bij een ruzie waar hij een hekel aan heeft en ook nooit zal doen naar mij toe.
Ik ben meer een prater, askim meer een denker en zal er pas later zijn hart over luchten nadat hij erover nagedacht heeft!!! Hij kan ook beter luisteren naar mij dan ik naar hem.
Ik maak een plan en hou me eraan, askim maakt een plan om het te verbeteren zoals hij het noemt ik noem het veranderen!!!
Hij is rustiger en overziet de dingen meestal beter dan dat ik ze doe, ik ben veel chaotischer
Ik ben veeeeeeeeeeeeel naiever ![]()
De bedtijden, hij slaapt vroeg en ik ontzettend laat… Toen askim nog niet in dienst was belde ik hem altijd wakker in de avond en had ik echt zo iets van heeh slaap je al ? En vervolgens belt hij me de ochtend wakker en heeft hij zoiets van sta eens op joh slaap je echt nog ? Hihi dat word wat hoor als we op vakantie zijn =). En nu zit hij in dienst en belt hij me bijna elke ochtend wakker en dan is hij nog steeds verbaast dat ik slaap… Dan ben ik ze lazy askim !
Askim slaapt heel lang door- terwel ik allang uit de veren ben.
Owja hij is ook vet ijdel hahahah
Als zn haar maar goed zit…
hihihi en ik weer wat minder, even een kam er door halen ofzo of steil maken…
Snap ook niet wat hij allemaal in zn haar propt, want als hij gaat slapen en de volgende dag wakker word, zit t nog in model
![]()
bij de overeenkomsten hoort natuurlijk dit topic ook!!
- Hij komt eerder te laat dan te vroeg
- Ik ben nogal opruimerig, terwijl hij makkelijk iets achter zijn kont laat slingeren
aaahahah die laatste hebben wij ook, maar dan omgekeerd, hij is netjes en ik laat alles slingeren ![]()
Bij jou ben ik daar inmiddels ook wel achter hoe die rollen verdeeld zijn Mutlu…hahaha. Maar daarentegen is askim wel weer superschoon op zijn auto, terwijl die van mij eruit ziet als een vuilnisbak…hihi
- Hij houdt van pittig eten en ik totaal niet
- Hij rookt en ik niet
- Hij is een slordervos en ik ben perfectionistisch (behalve dan met mijn kamer)
Dat vuil op de straat gooien! Heeel herkenbaar. Maarja, de plaats waar hij oorspronkelijk vandaan komt, daar gooien ze alles, maar dan ook alles op straat. Slecht voor het milieu? nooit aan gedacht. Hij doet het nu dus ook niet meer ![]()
Verder is hij smal gebouwd en ik ben altijd stevig geweest. We komen nu eindelijk dichter bij elkaar in de buurt, hij 5 kilo erbij, ik 15 kilo eraf!
Lang slapen kunnen we allebei wat van, maar er is altijd baas boven baas. Hij kan echt heeeeeeeeeel lang slapen.
Ook hij is opruimerig en heeeel schoon, ik vind gewoon netjes genoeg.
Hij wil het liefst een super groot gezin, ik ben daar terughoudender in.
Humor, we hebben allebei echt verschrikkelijk tegenover gestelde humor soms wat nogal eens op drama eindigd ![]()
En inderdaad wat Multu ook al zei het eten, hij kan alles naar binnen werken alsof hij nooit te eten krijgt terwijl ik alles rustig hapje voor hapje eet en er dus altijd gevraagd word of ik het wel lekker vind. Daarnaast wil ik altijd alles goed doen maar denk ik dat ik dit nooit doe terwijl hij overal “proffesional” in is als ik hem moet geloven. Hij is altijd er zeker van zichzelf en ik ben weer heel onzeker.
Ook kan hij zich nogal mee laten slepen door vrienden terwijl ik dat weer helemaal niet heb. Ik wil altijd ook alles uitgepraat hebben als ik boos ben en hij is dan ook echt boos en dat duurd dan ook wel weer even voordat dit voorbij is.
Eigenlijk zijn wij echt het tegenover gestelde van elkaar, maar op veel gebieden helpen we elkaar hier ook erg mee!
[ul]
[li]hij heeft niet veel slaap nodig, ik heb belachelijk veel slaap nodig[/li][li]hij is niet romantisch
ik wel[/li][li]als ik hoofdpijn heb neem ik een aspirine, als zijn been eraf valt zal hij nog geen medicatie nemen[/li][li]weinig bewust van het welzijn van zijn eigen lichaam: roken, weinig slapen, niet zo gezond eten, terwijl ik daar wel op let om voor mezelf te zorgen[/li][li]hij kan lachen met van die typisch Turkse slapstick, is echt niet aan mij besteed[/li][li]hij eet graag kaas, ik walg ervan[/li][li]hij heeft een gaatje in zijn oor & oorbel, ik heb er geen :)[/li][li]ik ben -vooral door mijn werk- geobsedeerd met elk moment tijd nuttig te besteden terwijl hij dat totaal niet heeft, zoals ze hier zeggen “god schept de dag en hij stapt er wel door” :D[/li][li]hij heeft 1001 koosnaampjes voor mij, bij mij blijft het vooral beperkt tot askim
en in het NL zijn er ook gewoon niet zoveel, toch?[/li][/ul]