Als je 1 ding mocht veranderen...

Als je 1 ding aan jezelf mocht veranderen… wat zou dat dan zijn??

Als je 1 ding aan je askim mocht veranderen… wat zou dat dan zijn??

Qua uiterlijk : Hem iets groter maken zodat ik hakken kan dragen :smiley: haha!

Qua innerlijk : Hem meer karakter geven zodat hij ook eens tegen zijn vrienden op kan! Zijn ‘vrienden’ maken nog al snel gebruik van E zijn goed karakter… waardoor E echt alles zal doen en geven voor velen … maar er vaak niets voor terugkrijgt!

fieeh wil je niks aan jezelf veranderen?

Ooh , die vraag had ik niet eens zien staan :smiley: haha! Dacht dat het alleen over askim ging, dacht mezelf er makkelijk vanaf te maken blijkbaar :D!

Aan mezelf : minder perfectionistisch en minder ‘zagerig’ tegen askim :smiley: ! En qua uiterlijk nog steeds wat gewichtsverlies, wat maar niet blijkt te lukken :(!

Hmmm ik vind dat nog een moeilijke vraag omdat ik mezelf eigenlijk wel leuk vind lol2lol2 en als ik écht van mezelf iets niet goed vind, probeer ik daar wel aan te werken.

Bij mij is dat vooral -met dank aan mijn moeder haar geweldige opvoeding- dat ik een people pleaser ben & het iedereen altijd naar de zin probeer te maken, soms tot mijn eigen nadeel, en dat is echt niet goed. Daar probeer ik dus aan te werken, en het is zeker iets waar ik zal op letten als ik zelf kinderen heb!

Uiterlijk: ben niet zo dol op mijn neus maar ik kan ermee leven :smiley:

K: hij zou wel wat attenter en zorgzamer mogen zijn naar mijn goesting.

Uiterlijk: vind ik hem perfect (zeker nu hij z’n tanden heeft laten fixen :)), dus dan kies ik voor zijn sigarettenverslaving! Dat stoort me vreselijk!

Hmmmm qua uiterlijk wil ik niets aan hem veranderen maar wat karakter betreft zou ik willen dat hij wat meer “ballen” zou krijgen met name naar zijn familie en dat hij wat sommige dingen betreft wat opener zou zijn.

Aan mezelf wil ik wel een paar kg kwijt…:smiley: en zou ik wat minder perfectionistisch en liever willen zijn.

Same here!

Mezelf NOG meer geduld en iets minder eigenwijs!!! Wat betreft uiterlijk hahaha dat is een hele goede op dit moment hoop ik dat ik gauw me oudefiguur weer terug heb zoals het was voor me zwangerschap.

Askim Iets minder perfectionistisch in ALLES wat hij doet de lat veelste hoog leggen voor zichzelf. Wat betreft uiterlijk zijn neus :wink: maar omdat ik hem er altijd mee pest en dat dat het enige is wat iets minder is heeft het ook wel weer zijn charme :slight_smile: Totale perfectie is ook niet alles…

Het is eigenlijk vreemd want met dat je erover nadenkt wat je zou kunnen veranderen is dat tegelijkertijd ook wel weer iets wat je aantrekt tenminste in mijn geval als ik het over de perfectie heb van askim dan is dat toch ook wel weer een groot plus punt met een hoop dingen dus laat ik dan maar zijn zelfmedelijden en kinderlijke gedrag in sommige situaties noemen als iets wat ik zou willen veranderen.

Bij mezelf: Meer van me afbijten en niet iedereen het naar de zin willen maken ten koste van mezelf. Maar hier werk ik aan al valt het niet mee om dit te veranderen.

Bij askim: Dat hij romantischer zou zijn. Maar goed dit heb ik vanaf het begin geweten want toen heeft hij me al gezegd dat hij geen romantische man is.

Leuk dit topic maar het viel me bij mezelf op dat ik best lang moest nadenken wat ik aan askim wilde veranderen. Hoe was dat bij jullie? Zouden we dan toch die “gebreken” ook erg aantrekkelijk vinden…haha

aan mezelf : meer vertrouwen

aan hem : niet zo koppig zijn

angela tegenpolen trekken elkaar aan… dus…zal het ook wel in relaties zo zijn!

Angela Ik moest er inderdaad ook wel even over nadenken net wat ik al zei als ik iets bedacht had dan dacht ik daarna gelijk hmmm dat vindt ik eigenlijk ook juist wel heel leuk aan hem :wink:

Semra inderdaad ook de minder leuke dingen maken hem toch wie hij is…Daar moet ik toch eens aan denken als ik me weer loop te irriteren…lol2

Ik heb onlangs ook nog zoiets gedacht, sommige collega’s hebben hier echt van die ‘brave’ mannetjes die alles voor hen doen en bijna als een schoothondje achter hen aan lopen, niets spannends aan, dan denk ik soms "geef mij dan maar mijn vent met al zijn gebreken waar je nog eens iets mee meemaakt!!’

Liesje Dat zei ik ook wel altijd in me leven zeker in mijn vorige relaties met sorry boeren van hollanders om het zo maar te verwoorden geen greintje romantiek!!! En moet wel eerlijk toegeven dat me askim echt ontzettend lief voor me is en alles voor me doet ook natuurlijk omdat ik nu zwanger ben een beetje extra en ergens is dat wel een heel fijn gevoel. Dus het hoeft niet te betekenen dat hij echt zijn mannelijkheid erdoor verliest om het zo maar te zeggen want hij blijft zijn charme houden die hij altijd gehad heeft ook nu hij zo extreem lief is voor me!!!

Het andere extreem is natuurlijk inderdaad ook niets waard, een boer die niets voor je over heeft… Maar het gaat idd om dat mannelijke aspect, er moet ergens een goeie balans zijn tussen voor je zorgen en toch nog soms (niet teveel!) die lullige eikel gaan uithangen :smiley: wat we op dat moment haten maar wat ons dan uiteindelijk inderdaad ook aantrekt

aan mezelf: minder perfectionistisch zijn en niet teveel vragen van mezelf. voor de rest kan ik prima met mezelf leven.
aan mijn aksim: dat hij af en toe gewoon nadenkt in plaats van steeds te zeggen: i don’t know of it will be alright.
voor de rest niets eigenlijk. Ben niet zoveel eisend :slight_smile: