Wat heeft je het meest ontroerd??

Wat is het meest bijzondere wat jou vriend/vriendin ooit voor jou gedaan heeft, wat bracht je helemaal van je stuk??

Wat mij heeft ontroerd is na onze breek hij het liedje van de Titanic op zijn fb plaatste. Hij plaatst nooit muziek op zijn fb en al helemaal geen engels. Deze heeft hij geplaatst na ons laatste telefoongesprek…en toen hij dat plaatste zei mij dat genoeg.

En ook dat hij ondanks zijn weinige inkomen mij de laatste keer gouden oorbellen heeft gegeven. Gaat mij niet om de waarde…ze hadden ook van plastic mogen zijn desnoods…maar gewoon dat ik dat kreeg.

Aay dan moet ik natuurlijk zelf eerst antwoord geven, ik vindt het moeilijk om maar 1 ding te noemen er komen namelijk meerdere dingen bij me op:

Zijn eerste uitspraak die me ontroerde had betrekking tot me dochter: Ik heb jou en er nog een prachtig cadeautje bij!!!

*Zijn eerste cadeautje wat me raakte was: *Zilveren ring om me middelvinger met me naam (handgemaakt)

*Het eerste wat hij gedaan heeft wat me ontroerde was: *Muggenspray voor me kopen omdat ik de avond ervoor helemaal lek gestoken was

*Het meest bijzondere wat hij ooit gedaan heeft voor me: *Me gedachten lezen en me begrijpen zonder een woord!!!

En wat heeft jou ontroerd Tessa?

Angela hahahh je was me al voor ik moest er zelf nog over nadenken!!!

Wel hele mooie gebaren idd!!!

Hahah Tessa ik dacht jij vraagt het wel maar zet zelf niets neer…hihi.

De avond dat we uit elkaar gingen was heel ontroerend hoewel het ook pijnlijk was. Maar toen heb ik echt zijn ware “ik” gezien…:crybaby:

Heftig he :frowning: zo een onmogelijke liefde!!!

Pffffffffffff kan je wel zeggen Tessa…en ik heb vandaag mijn dag niet…:crybaby:

Angela :kus::kus::kus:

Wat hij zei: jij wordt de vrouw van mijn kinderen… En zeggen dat ik niet mag huilen, en daarna zelf hard in tranen uitbarsten…

Wat hij deed: een slideshow met onze muziek en foto’s maken en mij deze per post sturen.

Angel: :kus: :kus:

Mooie momenten en cadeautjes…:nod:

Thanks Cynthia en Tessa…:kus:

pffffffff mag het maar 1 ding zijn tes??

dat hij in het nederlands vroeg, wil je met mij trouwen?

eigenlijk zoveel dingen… maar dit…

Mijn askim heeft mij meerdere keren ontroerd, maar heel mooi vond ik dat toen we een jaar hadden hij mij een zelfgemaakte ketting gaf en in het cafe waar we veel komen het liedje ik hou van jou (beetje ons liedje) aanvroeg en we daar op gedanst hebben.

Ik ben natuurlijk nog niet terug naar hem geweest maar op vakantie zei die ineens dat ik even moest wachten en niet weg mocht gaan dus ik idd wachten en toen kwam hij terug met een hangertje met een hartje en een turks oog iets heel kleins maar ik vond het wel onwijs schattig. En de dingen die hij tegen me zegt natuurlijk hihi.

Haha ik heb hem net als Deems nog niet teruggezien, maar wat ik écht lief vond is dat hij op me stond te wachten in een kaartzaal vol met bejaarden en mij midden in die zaal begon te knuffelen en al die oudjes kijken maar hij trok zich er niets van aan.
Dat was écht heel schattig.

Oow en toen ik die dag weg ging… Dat hij precies rond die tijd naar het hotel kwam… En toen naar me toe rende met tranen in zijn ogen. Pff wat had ik het toen moeilijk zeg. En ik vond het zooooò schattig hij hoefde nog helemaal niet aan het werk maar hij was er gewoon wel :wub:, en hij bleef net zolang zwaaien en handkusjes geven tot dat de bus helemaal uitzicht was.

Mij heeft tot nu toe het meest ontroerd toen hij de laatste keer bij het afscheid eindelijk ook zijn emoties liet zien en begon te huilen en me niet meer los wilde laten. Ik merkte natuurlijk wel dat hij er last van had dat ik weer moest vertrekken maar ik wilde het echt zien. En natuurlijk ontroerde mij ook de vraag of ik als de tijd er voor mij rijp voor is zijn vrouw wil worden.

Wat mij het meest ontroerd heeft :

Dat ik toen voor de eerste keer terug kwam in het Hotel waar hij toen werkte en onstage mededeelde dat ze vrouw geariveerd was vanuit Holland , en ik was echt ontroerd maar wist ook opdat moment ff niet waar ik kijken moest .

En zijn woorden , dat hij zich helemaal compleet voelen met me zoontje en mij , als echte familie , en zo is het nog steeds , ik ben super blij dat askim en me zoontje heel goed overweg kunnen samen en oprecht van elkaar houden.

En precies dat we een jaar samen waren , dat hij met een vriend samen in de wintermaanden de studio in gingen een daar een CD voor me had ingezongen , toen heb ik wel een paar traantjes gelaten .

Er zijn zoveel mooie dingen gebeurt die me ontroerde en nog steeds eigenlijk wel .

Wat ik heel lief vond… en mijn tranen echt even weg moest slikken…

Hij was mee aan het doen met de animatie met een spelletje… en na afloop pakte hij de microfoon en zei toen vet lief… Cyn, ik hou van jou en ik wil je nooit meer kwijt!

:wub:

Een heleboel eigenlijks :smiley:
Maar op de laatste dag…:frowning: hij mocht van zn chéf tijdens zn werk er even snel tussen uit om nog vaarwel te zeggen- Nou snel naar een plekje waar niemand m kon zien…en toen hij van alles tegen me zei, en stonden we daar te knuffele terwel we allebei moesten huilen.:frowning: :cry: Als ik er alleen al aan denk komen de tranen al!
En toen, toen t helemaal inzicht was, toen ik naar de bus liep,en achterom keek, dat askim er aan kwam rennen, me hand vasthield, me een kus gaf, en weer wegrennde…
slik

En nog een ding! Toen we hand in hand snachts van t strand kwamen, hij voor me ging zingen, vervlgens mij optilde en in de ronte liet draaien- me aan keek, me kuste en zij dat ik niet moest gaan, dat ik zijn love was, bij hem moest blijven en tegen me zei dat ik niet moest huilen, maar ging ie zelf wel huilen :crybaby: