Welke woorden hebben jouw ontroerd

Ik las net hele mooie woorden van de askim van Semra naar haar toe en ik vraag me af welke woorden van askim jouw ontroerd hebben.

De volgende woorden zijn bij mij blijven hangen en hebben mij ontroerd:

Vorig jaar februari toen ik de 1e keer bij hem terug was geweest kreeg ik eenmaal thuis een smsje van hem met daarin: Al hetgeen er is tussen ons mis ik.

Laatst op msn heeft hij de volgende woorden gezegd:

Dat we nu niet samen kunnen zijn, maar dat hij hoopt als we opnieuw geboren worden dat het in dezelfde tijd is en dan zal hij mij vinden.

En hij schreef laatst de woorden dat niets of niemand ons uit elkaar kan krijgen. In zijn engels schreef…no one can cut us…Zo schattig…:wub:

F. zei me ooit eens toen ik een beetje aan het twijfelen was: Scatje (haha hij zegt het zo grappig), I would give my life for you…

Ook z’n moeder is ongelooflijk lief. Ze had hem gezegd: Al is ze belgisch, of marokaans of russisch… Zolang jullie mekaar graag zien is het goed voor mij.

zoveel woorden, maar degene die me zijn bijgebleven zijn:
**
**
Askim ik hou van jou, wil je met me trouwen? Waar zijn ouders bij waren en later aan mijn vader om mijn hand gevraagd! ( en toegezegd :wink: )
**
En: jouw naam staat in mijn hart geschreven, niet alleen in het verleden, niet alleen in het heden, maar zeker ook in de toekomst!
**
En, maar daar zit een verhaaltje aan om te snappen waardoor ik ontroerd was. Het was namenlijk zo. Askim en ik zaten te kijken hoe een moeder in de zee met haar kind aan het spelen was. Mijn ex had altijd gezegd, mutlu als JIJ geen kinderen kan krijgen dan ga ik bij je weg want ik wil kinderen. Dus terwijl wij zaten te kijken naar die moeder met kind vroeg ik
askim als ik geen kinderen kan krijgen verlaat je me dan? waarop hij zei NEDEN??? als ik geen kinderen kan krijgen verlaat je mij dan ??? dus ik zeg nee dat zou ik niet doen, nee zei hij ik ook nooit en we kunnen altijd een kindje adopteren als WE ze niet krijgen kunnen…

Toen ik er laatst was zei hij de ene dag ‘you are my best friend’, de volgende dag ‘my army friend’ (?), en toen zei ik, je noemt mij hier vanalles maar ik ben gewoon je girlfriend, toen zei hij ‘you are my everything’.

Vond ik wel lief :slight_smile:

Wat mijn askim de laatste nacht tegen me zei. We lagen samen gewoon op ons rug op bed beetje te hangen en op een gegeven moment zegt ie uit het niets:

‘‘askim, wat er ook gebeurd in het leger je moet goed weten dat ik voor altijd van je hou en je nooit maar dan ook nooit zal vergeten.’’

Dat klonk zo ongelooflijk oprecht en lief dat ik echt tranen in mn ogen keek.

En toen ik er was belde zn beste vriend op dat al zijn vrienden bij hem waren om het ‘‘leger’’ te vieren. Hij zei toen tegen me : ‘‘ik heb gezegd dat ik niet kom, ik wil bij jou zijn nu jij er bent. Jij bent toch mijn grootste feestje’’. Dat was echt schattig!

Zoveel mooie dingen, en zelfs veel dat ik me gewoon niet meer herinner :blush: , maar recent, wat hij afgelopen nacht op men facebook is komen schrijven toen ie niet kon slapen, in zijn ‘allerbeste’ Engels :smiley: haha, zo schattig!

i know ur sleeping now but i m not.because my girl frend she is nat next to me so i m nat happy;i m thinking oll the time my girl friend; 30 days its very long time for me i cant wait. how much i love u ,u know? i cant explane it its realy dificult.because nat enough for the explane oll worlds how much i love u.oky askim i will go sleep now i love u so much just but know that.sleep well my angel.xxxxxxxxxxxx

hihi kdenk nog aan eentje: berichtje van heel in het begin, toen we zelfs nog niet echt samen waren: ik blijf op je wachten, op een dag hebben we onze twee zoontjes en een meisje.:wub:

Ah Fieeh zo schattig :slight_smile:

Schattig Fieeh…:wub: en ik moet zeggen van dat engels van hun smelt mijn hart ook altijd…

:wub:fieeh:wub:

:smiley: hahaha, angela, helemaal waar, dat engels maakt het o zo schattig :smiley: haha!

& liesje, ook jou askim dus al bezig over kindjes :smiley: hihi, wel lief!

Jaja, twee jongens en een meisje, was mijn wens voor kinderen en hij is dat nooit vergeten! Op dat moment dacht ik nog dat ik hem nooit meer zou terug zien maar hij wist toen al wat er nog zou komen :smiley:

Haha volgens mij zijn turken dat best snel!
Wij ook al hoor, meer nog als verre droom maar we willen het wel. En askim plaagt me de hele tijd dat ie het nu al wil als ie uit het leger komt maar hij weet ook dat ik nog op school zit en dat ik het niet wil dus geen denken aan. Heb ook gezegd ik wacht op jou in het leger, jij wacht op mij tot ik wil trouwen en kinderen haha. We hebben al helemaal ons gezin voor ons. Wij met 1 meisje en de naam weten we ook al en het is géén turkse naam :slight_smile:

Wat een lieve woorden allemaal zo zie je maar dat er toch wel romantiek schuilt in die turkse jongens :wink:

Pff meiden mijn askim heeft ook al zoveel zinnen gebruikt dat ik het ook niet allemaal meer weet moet wel heel erg glimlachen om jullie verhalen wat betreft kindjes want askim heeft altijd gezegd je hebt een prachtige zoon en ik zou zoooooooo graag nog een meisje van je willen…nou ja zie wat er is gebeurt :slight_smile: dreams can come true zou ik willen zeggen!!!

Verder natuurlijk zijn zin in het vorige topic waarin hij aangeeft dat hij alleen bij me weg zou gaan als hij me niet meer gelukkig zou kunnen maken.

En wat ik ook wel heel ontroerend vond is dat toen hij hier 1 dag thuis was in februari we op straat liepen en nog nooit zo trots en verliefd naast me heeft gelopen en dat terwijl ik mezelf alles behalve mooi vindt nu ik zwanger ben voelt hij compleet het tegenovergestelde en vindt me mooier dan ooit.

Dan nog heel heel heel veel zoete woorden en zinnen waar ik niet meer op kom omdat het er simpel teveel zijn :wink:

Semra het zijn niet alleen de turkse jongens die mooie woorden kunnen hoor…haha. Ik sprak van de week die tunesische jongen aan de foon die ik vorig jaar vakantie heb leren kennen…nou die kan er ook wat van…

Oke nou laat ik dan zeggen buitenlands of zuidelijk bloed want ik geloof toch dat de hollanders, duitsers en engelsen een heel stuk nuchterder zijn in hun gevoel voor romantiek al mag je natuurlijk absoluut niet generaliseren!!!

Ben het wel met je eens Semra…die zuidelijke types zijn gewoon warmbloediger qua woorden. Maar wel weer geslotener als het echt aankomst op “ware gevoelens”…

De lieve woorden van een vriendinnetje van mij vandaag… :slight_smile: (Sorry hier momenteel geen askim die mooie woorden verteld) :wink:

Nog helemaal niets gehoord Cynthia? En heb jij nog wat laten horen naar hem toe?

jeetje zoveel dingen heeft hij gezegd dat ik ontroerd was.

3 dingen zijn me bijgebleven.

In het begin toen we elkaar in het echt zagen waren de eerste paar dagen nogal heftig en ook wat discussies.
Dus op 1 moment was ik nogal kwaad geworden en echt ik weet geeneens wat ik zei tegen hem maar hij stond tegenover mij en keek mij zo vreemd aan.
Hij zie echt waar als een andere vrouw dit tegen mij zegt loop ik gewoon weg en kom niet meer terug, believe me!
Nou die blik zei me genoeg dat dat zo was dus ik zegt SO???
Ja nog even doorgaan zeg maar :smile:
Bleef hij me weer aankijken en liep maar even weg.
Ik had op dat moment wel zoiets van dat is toch een compliment ook al is het op de verkeerde manier zeg maar lol

en hij vroeg aan het einde van de week ineens zou je kinderen met mij willen?
Ik zeg wattttt?? sorry hoor ben ik niet mee bezig eigenlijk.
Hij zei dat heb ik nog nooit aan iemand gevraagd :wub:

Voordat we elkaar zagen twijfelde ik heel erg.
Ik had zoiets van wat moet ik hier mee.
Was nogal wispelturig zeg maar en zei steeds tegen hem dat ik het een risico vond om helemaal naar Turkije te komen omdat ik eigenlijk had verwacht dat de nederlandse ambassade nee zou zeggen.
Kreeg ik een hele lange sms over risico’s, dit is een gedeelte ervan :

the person who risks nothing does nothing, has nothing and becomes nothing.
He may avoid suffering and sorrow but he simply cannot learn and feel and change and grow and love and live.

vond dat heel speciaal dat hij dit opgezocht had en doorstuurt.