Leuke verrassingen

hallo allemaal

zijn er leuke verrassingen die jullie van askim gekregen hebben?

Ik moet altijd wennen als B weer met een verrassing af komt, iets kleins maar o zo lief. Kunnen ook romantisch dingen zijn natuurlijk.

De laatste keer dat ik bij askim was, was hij 's nachts bloemen gaan plukken en had op de zetel (uitgevouwen zodat het een bed leek) met die bloemen in het groot “I love you my angel” geschreven.

Super lief

Lelle zo lief !! Sommige mannen kunnen toch zo romantisch zijn :smiley: hihi!

Toen askim hier in België geweest was, vond ik na een week tussen men kleren een brief, met in het groot : I LOVE YOU ASKIM! Van zo’n verrassingen houd ik nog het meeste, kleine persoonlijke dingen :smiley: , daar smelt ik helemaal van!

Ook mijn ring die hij in m’n koffer verstopt had toen ik naar huis ging, vond ik superlief! Maar wel véél te veel, voelde me wel schuldig dat hij hiervoor zoveel geld gegeven had!!

Het zijn voor mij echt de kleine dingen die het doen … !

ja heel romantisch, toch ff wennen hoor

De eerste keer dat ik daar was, was met nieuwjaar en diezelfde avond kwam ineens een jongen uit de keuken met een taart. B was 4 dagen erna jarig. Op die taart stond B love Kelly. Iedereen was gaan zitten en hij bleef recht staan terwijl ik zoiets had, ik wil gaan zitten. Maar dan moesten we gaan dansen, wij alleen op de dansvloer. Hij nam de micro over en zei “ik hou van jou”, dat ik al heel de week moest zeggen zodat hij het zou leren.
's Avonds thuis heb ik ook een ring gekregen, voelde mij ook niet op mijn gemak. Ik had trouwens al 2 sneeuwbollen gekregen van hem.
Eentje was met een engel, omdat hij in begin altijd angel zei.

Kleine dingen doen de grootste wonderen