Wat is het liefste....

wat jij en je vriend ooit voor elkaar gedaan hebben?

Ik voor m’n askim : hem verrast met mijn komst in Turkije voor ons 2 jaar samen zijn :smiley: !

Askim voor mij : mij ten huwelijk vragen en het mooiste verlovingsfeest ooit organiseren!

Hij voor mij: voor mij na zijn werk om 00.15 s’nachts naar de supermarkt gaan om een bak ijs te halen omdat mijn keel zo’n pijn deed! :wub:

Hetgeen hij allemaal gedaan heeft om alles te regelen voor de aankoop van mijn huis en daarna nog eens om alles in te richten. Hij is echt overal mee meegeweest om te regelen en te kopen, tot het laatste theelepeltje toe:D…En daarna nog de dingen die gedaan en geregeld moesten worden…en dit alles naast zijn eigen werk

ik voor hem: ja extra twee weken bijboeken denk ik…en altijd op hem wachten ook al viel ik letterlijk in slaap.

Hij voor mij: hoe hij me heel de tijd door behandeld gewoon, elke avond heeft mij me nog een uitgebreide massage gegeven met aftersun, hij sliep twee weken bij me terwijl hij zijn draai echt echt niet kon vinden in het bed, ook telkens na zijn lange werkdagen.
de 2flessen champagne die ik gratis kreeg terwijl je er normaal een hele hoop voor moest betalen (in het hotel), en het allerliefste haha…We kregen altijd zo’n glaasje met nootjes, wij kregen een speciaal glaasje met alleen maar hazelnoten en pistachenoten, omdat we die het liefst lusten:wub::wub::wub::wub:

Ik voor hem mijn leven in Nederland achter gelaten om hier ons gezin bij elkaar te hebben

Hij voor mij dat hij me compleet verzorgd heeft na me bevalling, me afdrogen na het douchen, me in schone kleding helpen het hele huishouden de boodschappen, koken, wassen ik hoefde nergens naar om te kijken hij deed echt ALLES zonder het te hoeven vragen.