Oooh ik ben gelukkig niet de enige
hahaha die Janne jij loopt constant achter hem!!! Ja die van mijn askim mag er ook wezen hmmmm
hahaa,
Nou, komt er nog 1bij, ik vond t allermooist van mn canim, zijn glimlach! wauw:wub: hihihi, en ook ik geloofde niet in liefde op t eerste gezicht…En wat ik ook zo mooi vond,zijn blauwe ogen :hihi:
hihi leuk topic!!
Het eerste wat me opviel was zijn ondeugende maar toch verlegen uitstraling. Zijn lieve ogen en schattige glimlach horen daar ook bij natuurlijk ![]()
Toen hij mij voor het eerst zag viel hij voor mijn blauwe ogen en mijn rode wangen…ook mijn dansen had indruk op hem gemaakt haha…
wat ik mooi vind aan hem heel eentonig maar dat zijn dus zijn blauwe ogen zucccchhhhtttt kwijl kwijl kwijl die overheerlijke lach van hem, en die brede schouders van hem met die lekkere armen eronder
en ook zijn kontje ik kan er dan ook niet vanaf blijven, hihihihi en zijn lieve karakter.
en wat hij van mij vind is mijn uitstraling en hij vind mij ook een hele lieve goede vrouw, met het hart op de juiste plek en mijn stekeltjes haar en oh ja hahahahaha hij is vreselijk trots op mijn spierballen die moet ik bijna aan iedereen laten zien. maar daar ben ik op een gegeven moment maar mee op gehouden.
Het is gewoon niet te omschrijven wat het mooist is. Zn hele verschijning was gewoon wauw, hij deed iets met me. Zn lach, knipoog, ogen en zn schattige kuifje en natuurlijk zn kleine flapoortjes ^^
In 1e instantie, zijn lijf. Sterke armen, brede schouders, en een super lekker kontje. Tja, hij is sportleraar he? Maar dat lijf kan je echt niet omheen. Meteen daarna eigenlijk zijn ogen, daar kan ik echt in weg zinken. En daarna zijn lieve lach.
Zn glimlach en zijn ogen. Als hij lacht straalt hij helemaal mt zn hele gezicht,vooral zn ogen (L)
Wat hij aan mij het mooiste vind? Poeff, ik hoor wel vaker mn ogen… Maar als ik het hem vraag zegt hij , your heart haha :wub:
Hmmm…
Zijn haar, het is zo ongelooflijk zwart. En het is een heel speciaal kapsel hihi.
Zijn neus, het is groot maar niet te groot.
En zijn lippen, perfect, helemaal niet dun maar ook niet té dik.
En zijn mooie kleurtje, bruin maar niet te bruin.
Het enige wat ik zeker weet, wat hij echt al ongelooflijk veel heeft gezegd is mijn haar, de kleur en hoe het ligt. Ik ben zijn eerste blonde vriendinnetje en hij is de eerste die niet klaagt over de hoeveelheid haarlak die er in zit en het er mee eens is dat het goed moet liggen en niet zacht moet aanvoelen hahahaha.