Negatieve dingen aan je vriend(in)? Of andersom?

Het is natuurlijk niet altijd allemaal leuk en aardig, zijn er ook dingen wat je niet leuk vind aan je vriend? En andersom, wat vind hij niet leuk aan jou?

IK VIND FACEBOOK NIET LEUK!! =D hahaha

Ik vind dit niet leuk:

• zijn vreselijk stomme grapjes, alleen om mij boos te maken want dan ben ik zo schattig pff
  • dat hij soms de hele dag niet eet

Hij vind aan mij niet leuk:

• dat ik vrij snel jaloers kan zijn
  • maar vrijwel niet boos kan worden (want ja dan ben ik niet schattig) :wink:

Uhm even denken hoor, hij kan soms jaloers zijn over kleine dingen en dan vind hij het weer niet leuk van mij dat ik niet snap waarom die jaloers is hihi. Hij kan ook wel eens enorm flauw gaan zitten te doen en dan vind ie het weer niet leuk als ik er niet in ga ofzo… Meer een beetje om te testen wat ie wel en niet kan zeggen… Maar dat weet ie ondertussen ook wel. En ja soms als we ruzie hebben dat ie zo lastig kan zijn. En dat hij niet eens meer wil horen wat er nou aan de hand is… Maar verder is het allemaal heel erg leuk en hebben we gelukkig niet erg vaak ruzie ofzo hihi :wub:.

Ik word trouwens ook gek van het zinnetje: bosver canim! Oftewel: laat maar!!! pfff

Haha hij word altijd gek van mijn : never mind… En dan snapt hij weer niet dat ik het zat ben af en toe om iets 20x te moeten uitleggen dat ik dan maar zeg never mind haha.

Ik vond het niet leuk dat hij waarschijnlijk niet kan klokkijken…hihi…Nee het te laat komen kon ik niet aan wennen.

En soms kon ik me ergeren aan het geklak met zijn tong en dan zijn hoofd naar achter…lag ook aan mij bui…:smiley:

En een probleem erger maken dan het is…of sowieso een probleem maken wat er niet is…soort van dramaqueen…

Ik weet dat hij best moeite ermee had dat ik niet makkelijk ben…is hij niet gewend.

Jeetje moeilijke vraag… hahaha hmm ik denk het snel van plan wijzigen tegenwoordig deelt hij het met me maar voorheen dacht ik nog dat we het ene gingen doen en dan gingen we naar het andere. Het laten staan van zijn glazen, bord noem het maar op anne ruimt het wel op heeeeeel irritant

Wat vindt hij niet leuk aan mij hhahaha jeetje wat een moeilijke vragen cyn… Ik denk toch wel mijn ongeduld en op zeker mijn koppigheid al is hij daarvoor ook wel weer voor gevallen :wink:

Ooh ja men eige negatieve kantjes vergeten =$ , ik denk dat ik daar zelfs niet over WIL beginne =D haha zo erg, ik schaam me dood …

Ik kan héél erg moeilijk doen =( , kwaad worden wanneer hij eens niet op msn komt, achterdochtig, ongeduldig, en wanneer ik ‘godverdomme’ zeg, wordt men askim zowat gek =D hihi, maar ergens vindt hij dat ook wel grappig =D ! Ik ben ook wel héél eigenwijs, maar mijn askim ook dus dat komt goed =p

negatief van hem, dat hij met zijn vingers knipte als hij mijn aandacht wilde, gelijk afgeleerd

wat hij negetief van mij vindt… dat ik sloom loop, hij roept altijd cabuk askim, mijn antwoord cabuk yok askim!

Wat mij askim negatief aan mij vind is dat ik echt heel snel kan huilen. Echt als ik heel blij ben, boos ben off verdrietig ik jank zo. Ook met een film of een boek en soms vindt hij dit een beetje irritant. Hij heeft me daarbij uitgelegd dat hij dit moeilijk vindt omdat het hem bang maakt omdat hij niet altijd snapt waarom er tranen zijn.

Wat ik irritant aan hem vindt is het steeds veranderen van de plannen en in het begin overlegde hij het niet met mij en dat als hij problemen heeft met familie ofzo dat dan gelijk de telefoon uit gaat en dat betekend ook dat ik hem niet kan bellen.

Dat is mij ook opgevallen dat zij slecht tegen tranen kunnen…vraag me af waar dat vandaan komt…

Ik merk dat aan M. ook… En zijn antwoord daarop is altijd dat hij dan ook gaat huilen, en dat zijn hart breekt wanneer ik ga huilen…

Inderdaad tranen zijn tabou, in het begin mocht ik ook niet boos worden en ruzie maken al helemaal niet intussen zijn we een tijdje bij elkaar en heeft hij ook geleerd dat het erbij hoort en dat je het dan daarna weer goed maakt, in het begin liep hij ervan weg, en schrok echt van mijn temperament

Dat had mijn askim in het begin ook dat temperament maar wordt steeds minder. Alles heeft even tijd nodig

-Precies wat Cynthia ook zegt, stomme grapjes maken om mij boos te maken want dat vind ie leuk en dan moet ie lachen omdat ie dan zegt grapje en dan denkt ie dat ik het serieus geloofde.
-Zijn eindeloose hmmmmmm waarom zeggen turken dat altijd??
-Dat hij wel snel jaloers kan zijn
-Dat ie altijd moet lachen als ik wat in het turks tegen hem zeg

Hihi maar als ik het nu zo op schrijf vind ik het eigenlijk ook wel weer heel schattig

Wat hij waarschijnlijk niet zo leuk aan mij vind:

• Ik kan ook heel jaloers zijn (vooral in het begin met het verhaal over zn ex die hem stalkte terwijl hij dat zelf ook iritant vond)
    -Ik kan van een klein ruzietje een heel probleem maken en dan wil ik het uitpraten meteen, ik wil altijd over alles praten maar dat gaat moeilijk vanwege de taal
    -Dat ik soms stug engels blijf praten in plaats van turks hihi