Wat nemen jullie mee?

Hello! :dag:

Wat voor kadootjes nemen jullie mee naar je vriend en zijn familie?

Ik heb nu:

• stroopwafels
  • chocolade
  • voor de 3 kleinste kinderen een kleurboek, kleurtjes, een houten puzzel, een knuffelbeest en een auto. (2 meisjes en 1 jongen :wink: )
  • voor M. 3 voetbalshirts, een luchtje (Hugo Boss) en een armband (van mijn moeder lief he!)

Maar verder ben ik inspiratieloos… Had wel op een ander forum gelezen over www.webprint.nl dat je daar een minialbumpje kan maken met 24 foto’s voor 2euro, dus dat wil ik ook nog doen voor askim… van ons samen en 1 van alkmaar… En ja… dan weet ik het echt niet meer?!

HELP!

Ik had stroopwafels mee genomen, en voor de rest alleemaal dingtjes voor me vriendje… zoals, cd, fotoboek, digitaal fotolijstje, me moeder had klompen sloffen voor hem heheeh

@cyn, das toch genoeg meis!! Je gaat toch nog wel vaker naar hem toe hehehe

In het begin van me relatie nam ik echt van alles mee ,
voor askim , laptop , laptoptas , 2x de nieuste mobile telefoon , kleding ,
voor familie , ze neef was het in het begin een playstation 2 , spelletjes .
tante , creme’s voor gezicht van lancome en handcreme .
en ga zomaar door !

maar dat heb ik echt allemaal afgeschaft !
als ik in de wintermaanden naar ze familie ga , dan neem ik alleen nog mee;
stroofwafels , chocholade , mooie ingelijste nieuwe school foto van nick !
tante is helemaal gek op onze handcreme ,nou en die haal ik gewoon bij de K******t , want dure merken is helemaal niet nodig !
soms vraagt ze neef nog wel eens om een spelletje voor ze platstation .
En ik ga tevaak naar Turkije om steeds maar dure kado’s meetenemen en askim wilde dat ook niet meer … dus dan doen we dat ook gelijk niet meer .
Als ik nu bij askim ben , dan gaan we meestal daar wel shoppen en zien we wel wat die op dat moment nodig heeft !

Maar volgens mij is daar wel alles welkom …

Ik nam mee…chocolade, kaas, wodka en whiskey…

En laatst heb ik mijn oude laptop waar de kabel stuk van was meegenomen…die wilde hij hebben…en we hebben in Turkey wel een nieuwe foon gekocht…

Haha cynthia vind het niet genoeg ? Je hebt voor iedereen wat… Kleren sieraden Eten speelgoed enc ik zal nu even niet zo snel weten wat je nog meer kunt mee nemen ik ga voor je denken hihi misshien een mooie foto van jullie twee in een mooi lijstje of heeft hij die al ?

Echte Belgische chocolade, E. zijn familie was er dol op =D en voor askim zelfgemaakte brownies =D
In april had ik er een t-shirt voor gekocht, en hij was er zo blij mee dat ik dat in juli ook terug doe ^^ !
Voor de rest neem ik mezelf mee voor hem =D hahaha, dus geen dure cadeautjes :wink: ik probeer men geld te bewaren voor de volgende reis =D

Ooh ja, voor zijn zus had ik een knuffel gekocht van NICI , zo’n schaapje, en ze was er superblij mee =D!

Die foto hangt al aan de muur… En ik wil ook niet weer te dure spullen meenemen enzo… Maar ik voel me op de een of andere manier dan toch een beetje schuldig tegenover zijn broers/schoonzussen/neven etc. dat ik voor hun persoonlijk niets heb… Maar als ik daar aan ga beginnen dan zit ik straks met 35kilo teveel aan bagage haha :smiley:

Als ik naar askim ga ooit dan krijgt ie zoiezo stroopwafels haha en ik wil dan een boekje maken met de foto’s die we tot nu toe van ons samen hebben (dat zijn er niet veel).
En verder heb ik geen idee wat zn broertje of ouders leuk zouden vinden ik ken ze niet xD

Ik denk dat als ik zijn familie nog eens ga bezoeken (niet in juli spijtig genoeg =( ) , dat ik dan gewoon allemaal speelgoed meeneem, maar oud speelgoed van mij =D haha, want men askim heeft wel 23 kleine neefjes en nichtjes =O , ik schrok me rot toen ik al die kindjes zag zitten =D hihi!

chocola is altijd goed! Ik neem gewoon de zeevruchtenbanket van de l*dl mee, daar zitten geen varkensproducten en geen alcohol in dus dat is prima, verder neem ik dit keer voor anne en baba een mok mee met holland erop.

de eerste keer voor askim een keer een mp3 speler van 9,95 en een foto lijst met foto en gedicht van mij en bloembollen voor zijn vader en een lelijke delfsblauwe vaas voor anne.

de 2e keer weet ik niet eens meer hahahaa iig stroopwafels en boterbabbelaars

de 3e keer was askim jarig dus een fototoestel en een t-shirt met 2vrienden en hem erop voor als hij in nederland zijn vrienden mist en voor anne een ketting en baba…?? geen idee

ik vind die dure cadeau’s niet nodig de ticket is al duur zat en dat vindt askim ook! en sinterklaas komt uit turkije en niet omgekeerd;)
en daarbij komt dan is het net of ik heel rijk ben en dat is absoluut het geval niet! wil geen verkeerde indruk wekken!

Ohh de boterbabbelaars… haha die heb ik ook al… :wink:

En inderdaad… wil niet de nadruk leggen op het feit wat ik meer te besteden heb…

Nou ja… Ik denk dat het zo wel goed is… Wil heel misschien wel nog een klein kadootje voor B. (schoonzus waar we sliepen) gewoon omdat we daar ook vaak in december ontbeten hebben en in haar bed mochten slapen… En omdat het gewoon een schat is! :wub:

kennen jullie dat liedje van kinderen voor kinderen…ik ben toch zeker sinterklaas niet!
dat zit nu in mijn hoofd, gaat als volgt:

Ik ben toch zeker sinterklaas niet
er staat geen geldboom in mijn tuin
ben sinterklaas niet
ik heb een negatief fortuin
als er straks bankbiljetten groeien op mijn rug
ben jij de eerste die het hoort
kom dan nog maar een terug
ben sinterklaas niet!
**
whahahhahahaha jeugd sentiment!

hahahahah Mutlu =D !!

cyn ik weet dat de familie van b niet groot is dus dat scheelt een heleboel, maar ik woon bij die ouders in huis daarom vind ik dat ik iets geven moet! Jij kan wel voor iedereen wat meenemen, maar de verwachting blijft en wordt misschien ook wel groter, ik zou gewoon wat meenemen voor de mensen bij wie je in huis bent en zijn vader en moeder.

Mutlu: ja inderdaad! Dus ik ga het zo ook doen… De chocolade, snoepjes, koekjes delen ze maar gewoon… En de 3 kleine kids… ja die zijn gewoon lief! :slight_smile:

gelijk heb je iedereen krijgt er toch wel iets van mee en oke ik snap die kinderen dat je daar wat voor mee wilt nemen, maar ook dat hoeft weinig geld te kosten;)