Wat nemen jullie mee?

Dat koste ook echt geen drol haha… Kleurboek en kleurtjes 2euro ofzo… Autootje ook 2 euro… knuffelbeest van nijntje… (lekker nederlands :wink: ) 3euro en die puzzel ook 3euro ofzo:)

precies dat is nog te doen! maar onthoudt dat je er telkens weer heen gaat en bij kinderen niet zomaar er mee kan stoppen als ze ouder worden verwachten ze het nog steeds! en dan zijn het andere prijzen dan wat je nu opnoemt, maar goed nu kan je het allemaal nog doen omdat je geen huur en dat soort dingen betaald… maar hou het gewoon in je achterhoofd, want we gaan er natuurlijk vanuit dat dit voor de rest van je leven is!!! :):):slight_smile:

Het moet inderdaad wel leuk blijven met de cadeautjes…Ik heb mijn oude lap gegeven…want ik kon hem of weggooien…of hem er gelukkig mee maken…Nou dan is de keus snel gemaakt. En hij had zo’n oude foon dat ik me daar zelf aan stoorde en ik hem met liefde een nieuwe gaf. Wel heb ik laatst van hem ook gouden oorbellen gekregen en dat heeft me echt heel veel gedaan. Want met zijn salaris zijn die oorbellen mij meer waard dan die hele telefoon die ik hem heb gegeven…

Mutlu: ja heb je helemaal gelijk in hoor! Maar ze zijn nu nog zo klein, en een kleinigheidje zijn hun altijd al heel erg blij mee! :slight_smile: En ik hoop ook voor de rest van mijn leven, maar dan wel ook hij hier… Dus dan hoeven we maar 1x per jaar te gaan haha :slight_smile: En de volgende keer ga ik met suikerfeest, dus neem ik gewoon een hele berg snoep mee :wink:

Angel: je hebt gelijk hoor! En weet je… ik vind dat het om het gebaar gaat. M. heeft voor mij een gouden sieradenset gekocht, en ik vind dat eigenlijk gewoon te gek… Omdat ik weet wat hij verdiend, wat die set heeft gekost, echt hoor… Geef mij bij wijze van spreken een roos van papier of what ever… Het gaat om het gebaar :slight_smile:

Zo is het maar net Cynthia…ik was ook blij geweest met iets kleins en simpels…maar daarom vond ik het heel wat dat hij die oorbellen had gekocht…ging me zowat schuldig voelen…het is nogal geen uitgave op zijn salaris…

Ik neem standaard stroopwafels mee als ik die niet mee neem heb ik ruzie met askim :wink: en verder de laatste keer engelse drop was een groot succes bij de familie en speculaas!!! En kroketten!!! Altijd lekkere chocolade voor Anne en soms wat voor onder de douche en bodylotion maar het nadeel is weer dat ze het zonde vindt om te gebruiken dus staat nog steeds op haar kaptafel hahaha en voor baba heb ik een keer een stropdas mee genomen en voor me zwager een douchegel van MEX. Verder voor me askim zelf meestal foto`s of een lief kaartje ook een keer een armband, en de laatste keer alleen mezelf :wink: en daar heeft hij meer dan genoeg aan!!

Ik koop alleen dingen voor de mensen waar ik in huis ben en die delen het wel weer met de rest van de familie en OP = OP

Tessa: Kroketten? Die ontdooien toch?? haha :smiley: En engelse drop… meen je dat nou? Ik had kleurendropjes mee in december… nou ze gingen bijna k*tsen haha :smiley:

Cynthia ja ik stop ze vlak voordat ik wegga in me koffer en dan als ik daar ben gelijk bakken, dat askim in Nederland was, was hij er zo dol op dus vandaar :wink: En ja ik weet het niet de hele familie was helemaal wild van de engelse drop!!

Mm engelse drop moet ik dus nog halen haha… Maar ik denk zodra ze zien dat het zwart is… dan willen ze het niet meer :wink:

Ik neem altijd een stapel dozen zeebanket mee. M’n schoonzussen zijn er verslaafd aan. En voor familie die we gaan bezoeken als we daar zijn. Heb ook wel eens een edammer meegenomen. Kaarsen voor als stroom weer eens uitviel. Schoonmoeder was blij met de tulpenbollen die ik eens voor haar meenam, nu willen er meerderen tulpenbollen hebben. En speelgoed voor de kleintjes van m’n schoonzussen. Meestal neem ik alleen kadootjes mee voor m’n schoonouders en de kindjes, 3 stuks. Als ik alleen bij mijn lief ben neem ik een grote pot met nescafe mee en zeebanket voor vrienden of als we ergens op bezoek gaan. En kuipjes koffiemelk voor bij de koffie want melkpoeder vind ik niet lekker.

Ik neem altijd chocolade en kaas mee. En soms een kleinigheid voor askim. Zo had ik laatst een shirt van nederland bij me van de act*on. Hij was dol gelukkig.
Verder familie heb ik nog niet ontmoet, gaat in oktober gebeuren zoals het er nu voor staat en dan moet ik dus nog wat leuks verzinnen

Oh uhm…inderdaad altijd de stroofwafels!!
Voor askim elke keer een fotoboekje van onze tijd samen…die heeft ie nu dus een stuk of 8 :slight_smile: Soms dagcreme of wat anders lekker. Een keer een geurtje meegenomen voor zn verjaardag. Heb ook wel eens een shirt gekocht en ondergoed. Uhm uhm en vooral veel lieve kleine dingen zoals fotolijstje, zn sneeuwbol met foto, knuffeltje…en vooral natuurlijk elke keer HEEEEL veeel liefde haha
-Zn ouders een kaasschaaf en kaas haha en kleine klompjes (vinden ze helemaal geweldig) Mn moeder en zijn moeder wisselen altijd dagcreme uit dus die neem ik ook weer telkens mee…
-Zijn oma wanten voor de oven (in NL print natuurlijk)
-Voor zn zus leuke ketting en nagellak van de H&M
Ik mag overigens niets meenemen maar vind het toch wel leuk elke keer haha :slight_smile:

Wat grappig om te lezen dat alle mannen zo dol zijn op de stroopwafels. Goed plan dus om die mee te nemen in oktober.
Ik had in augustus drop meegenomen, maar dat vonden ze VIES!! Haha… S. vroeg of er alcohol in zat? Echt apart. Ik had z’n kleine broertje ook wat aangeboden en hij had er 2 gepakt, maar de eerst kreeg hij nauwelijks weg en hij zat maar met dat andere dropje in zijn knuistjes…zo zielig… Dus die heb ik maar van m afgepakt toen en uit het raam gegooid. (we zaten in de auto)
In ons hotel had ik de dropjes op tafel gezet in een schaaltje. En elke keer als ik even niet oplette, zett S. dat schaaltje weg. Hij vond t zo vies en snapte niet dat ik elke keer weer een dropje nam haha…

Voor het kleinste nichtjes weet ik wel wat en voor de jongere zusjes van S. koop ik denk ik gewoon een armbandje of een ketting ofzo.
Jullie nog een ideetje voor een meisje van 15? En een jongetje van 10?
Voor zijn moeder en oudere zussen vind ik het lastig. Iets voor in huis? Waarderen ze dat? Ik vond dat er niet echt veel prularia in hun huizen stonden…

flower ik neem vaak gewoon chocolade mee altijd erg gewaardeerd, de vorige keer mokken met Holland erop, maar vooral etensware, stroopwafels en dat soort dingen. Sieraden is ook wel leuk, maar in nederland vaak duurder dan in turkije zelf!
Mijn askim heeft nu van nederland naar turkije klompjes sleutelhangers meegenomen voor zijn vrienden!
voor een meisje van 15 zou ik gaan voor oorbellen ofzo en een jochie van 10 geeeen idee, misschien een voetbal ofzo is daar natuurlijk altijd welkom bij die jochies of een t-shirt van nederland voor voetbal ofzo…

Ok…dan ga ik maar voor de etenswaren en de typisch hollandse dingen denk ik…haha…ik zal ook nog eens een keer overleggen met S…