Wat neem je altijd mee??

zijn er dingen die je mee neemt uit nederland omdat ze dat daar niet hebben, of dat het daar moeilijker te vinden is?? Wat gaat er gewoon standaard mee je koffer in???

ik neem standaard een rol wc papier mee hahahaha, mijn schoonfamilie heeft zo’n gat in de vloer, maar daar ga ik nooit heen, dus ik ga op de normale en daar hangt geen wc papier en wij nederlanders zijn gewend wc papier te gebruiken dus ik neem altijd een rol mee hahahaha

ook neem ik shampoo mee laat het er wel verder staan maar zij wassen hun haren met gewone zeep als ik dat doe is mijn haar dood en dor aan het einde van de week!

kaas en koffie hoef ik niet mee te nemen want dat lust ik hier ook niet!

hahaha herkenbaar, geen wcpapier op de wc pff! maar die koop ik dan gewoon in TR :wink:

ik woon nu in Turkije, dus als er vrienden/bekenden komen, zijn er altijd wel wat dingen die ik ze vraag om mee te nemen:

• kaas
  • dropjes
  • haarelastiekjes (die hier zijn óf zo slap dat je er niks mee kan, óf ze zijn na 1x dragen kapot…)
  • sausjes voor het eten (bvb kaassaus/roomsaus etc)
  • hagelslag (pindakaas heb ik hier gelukkig al gevonden :wink: )

zulk soort dingen dus hehe!

Standaard in de koffer:

Stroopwafels die heeft askim hier in nederland ontdekt en MOET ik mee nemen als ik kom, het liefst wil hij ook kroketten maar dat doe ik niet altijd

Engelse drop dat is nieuw in me koffer maar zal ik wel iedere keer in het vervolg dat ik heen ga mee nemen mijn schoonmoeder was er weg van de laatste keer

Shampoo, douche gel, bodylotion, zonnebrand en dergelijke heb ik 1 keer mee genomen en daar laten staan dus neem ik niet meer mee

Pendaalemmerzakjes hahahha klinkt raar maar als ik wat weg willen gooien ben ik altijd aan het zoeken naar een oud boodschappentasje dus in het vervolg neem ik die zelf mee grijp ik nooit mis

Ik neem standaard tampons mee, heb namelijk geen zin om stad en land af te zoeken mocht t overhoopt nodig zijnlol2. En ipv de wc rol,neem ik papierenzakdoekjes mee, omdat t nogal eens voorkomt dat t toilet papier in openbare gelegenheden op is , en zo’n pakje gaat in je tas, of zelfs broekzak makkelijk mee.
En tja de stroopwafels,zeebanket, maar das meer omdat mn lief er aan verslaafd is, zelf eet ik het niet.

om niet stad en land af te zoeken voor tampons, ze zijn bij alle apotheken te krijgen :wink:

Missymay > daar kwam ik dus de laatste x achter toen ik daar was…per toeval… maar bedankt voor de tip:dag:

oja zakdoekjes heb ik ook altijd bij me en van die baby billen doekjes hahaha altijd handig om bij je te hebben!

toevallig ook maandverband miss may?? altijd handig om te weten al hoewel ik probeer te verkomen dat ik ongesteld ben, maar je weet nooit natuurlijk!

maandverband is gewoon in supermarkten te koop…maar heb alleen maar met vleugels gevonden tot nu toe… en denk ook maar niet dat er stringvormige maandverbandjes zijn hahah! (weet niet hoe dit in bvb antalya/alanya oftewel de wat grotere steden is, maar in het kleine manavgat heb ik in elk geval niks gevonden :wink: )
dus wil je alleen maar zonder vleugels bvb, dan kun je die beter zelf meenemen :wink:

hihi altijd goed om te weten ik zit in een grote stad bursa, maar echte grote supermarkten heb ik nog niet gezien alleen maar buurtsupertjes… maar met vleugels is prima hihi ik zweef toch al als ik bij askim ben dus kunnen ze nog van pas komen whaahhahaha dank je voor de info! handig iemand die daar woont en vanalles weet!

hahhha dat scheelt, dan zijn vleugels wel makkelijk hahaha!
maar je hebt ze ook wel in de wat grotere buursupertjes. in die hele kleintjes hebik ze zelf nog niet gezien… Gewoon goed kijken hihi! ze liggen vaak verstopt… want tsja… er zijn maar weinig turkse mannen die uberhaupt weten wat ongesteld zijn is volgens mij…pfff;)

hahaha miss may dat weet hij dan nog wel, maar ik denk ook niet dat hij weet waar je dat kan kopen en ja om het aan anne te vragen is ook zoiets;) ik ga de volgende keer opletten hhihihii

Hallo mutlu en missymay,

Grappig weetje , ik had aan askim gevraagd waar er tampons verkrijgbaar waren, hij heeft me toen voor n supermarkt neer gezet, ik moest maar ff gaan kijken…Meneer stond buiten…Mischien een idee voor n nieuw topic, turkse mannen en hun kennis van sexualiteit en vrouwen zaken…want volgens mij schort t daar nogal aan lol2

Hahaha Tricia inderdaad =D mijn askim was er 100% van overtuigd dat een vrouw NIET zwanger kan worden bij haar eerste keer seks =D hahaha, als ik zo’n dingen hoor denk ik toch, waar heb jij dat gehoord =D haha!

Fieeh: hahahaha meen je dat nou? Mijn vriend denkt altijd dat je zonder orgasme niet zwanger kunt worden… :wink:

En wat die tampon betreft, mijn schat ging ze gewoon zelf kopen in de supermarkt haha… Hij had wel lang getwijfeld… maar had er 1 in mijn koffer gezien en dacht dat het wel dezelfde waren… :wink:

Hahahah =D geweldig!

Hee Cynthia wat modern van je askim!
Fieeh > ik kom niet meer bij, ongelooflijk dat ze dat echt denken…

Turkse mannen zijn dan van die vreselijke haantjes, versierders 1e klas, maar hoe t nu allemaal werkelijk in elkaar steekt daar schort t qua info nogal aan…

hahah nou mijn man wist dus niet wat ongesteld zijn was, waar dat voor diende én dat een kind niet altijd via een keizersnede geboren wordt…
heb m dus eerst sexuele voorlichting moeten geven hahahah lol2

Dat kan je je toch niet voorstellen? Al die dingen die voor ons zo gewoon en bekend zijn, die moet je aan je askim gaan uitleggen…